Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nu är det så att jag har blivit hackad, så jag har inget account längre. Så jag ska köpa ett nytt account och rerolla, men jag vill ha tips vad jag ska rolla :wub:

Alliance på Laughing Skull, förstås. :wub:

Min shaman är inte så bra healer, samt att den gör ganska dåligt ifrån sig i PvP.

Shamanen är väl den sämsta healerclassen.

Paladin låter grymt, men kommer inte dem bli sämre snart.

Alla som är priest borde väl whina ganska hårt då deras roll är healer (w00t)

Shamans är skitbra för endgame och hålla uppe hela raiden, chain heal <3. Paladins däremot brukar oftast bara få heala en target i endgame raiding.

ALLA priests whinar inte eftersom det finns priests som jag, shadow priests. Däremot är det en del gnäll bland alla holy priests. Paladins kommer inte nerfas, prot paladins och holy priests kommer buffas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min shaman är inte så bra healer, samt att den gör ganska dåligt ifrån sig i PvP.

Shamanen är väl den sämsta healerclassen.

Paladin låter grymt, men kommer inte dem bli sämre snart.

Alla som är priest borde väl whina ganska hårt då deras roll är healer :wub:

Du är ett förlorat fall för WoW-polisen. Var vänlig avinstallera WoW, då du tröttar ut oss.

Du kan inte säga att Shamans är dåliga healers når du bara är lvl 40. Du är dessutom enhancement speccad för helvete, tror du att du ska kunna heala som en resto shaman? Jeez.. Och att säga att dom suger i PvP.. Du har onekligen inte PvP'at mycket i dina dagar med 100-200 rep med WSG och AB.. "wooooow"..

Shamans har bra AoE heals, och kan hålla uppe flera targets lättare än en paladin som bara är bra till singelhealing.. vilket dom är bäst på.

Att säga att präster whinar då deras roll är healing är också så jävla fel. Bara för deras klass heter just priest så är det inte så att det direkt betyder healing. Druid betyder just samma sak, men det numera är typ 70% feral på alla servrar.

levla din förbannade shaman nu, och om inte så sluta håll på och leta efter fel på alla andra klasser. Nu har du velat köra druid/paladin/shaman/priest.. Du valde shaman och drog den till 40. Nu har du snackat om flera olika sorters mages, men sen vill du helt plötsligt köra paladin?

Det blir bara jobbigt för oss när du mer eller mindre vill att vi ska hjälpa dig från lvl 1 till lvl 70 som en dagmamma.. Du kanske vill att vi ska lvla åt dig också, och bara beskriva hur du skulle ha gjort.. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många är det som ska spela Wrath of the Lich King? Eller kommer ni sluta?

Alla jag känner IRL ska tydligen börja med Warhammer Online, så jag blir ensam kvar :wub:(w00t)!

Själv bokade jag expansionen så fort jag fick veta att den "fanns". Är mer taggad nu än vad jag var inför Burning Crusade. Håller på att levla min Warlock som jag vill ha redo innan Wrath of the Lich King släpps. Pallar inte levla Paladinen till 80, så jäkla tråkig klass att levla.

Mina polare kommer säkert försöka få mig att börja igen när WotLK kommer, de har tjatat på mig lite försiktigt ända sen jag slutade i mars/april :wub: Fast själv har jag inga större planer på att börja spela igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina polare kommer säkert försöka få mig att börja igen när WotLK kommer, de har tjatat på mig lite försiktigt ända sen jag slutade i mars/april :wub: Fast själv har jag inga större planer på att börja spela igen.

Jag vet hur det känns. Har fått dras med polarnas evinnerliga tjat sen jag slutade.

Kom igen, fan va' kul nu när TBC kommer, ***** lirar upp en Draenei Warrior, jag en Mage, åsåå levlar du en shadowpriest!!111

-.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart horde på frostmane :wub:

Alliance på Laughing Skull, förstås. :wub:

Tro mig ni vill inte ha kraffs på eran server. Han spammar TJA SWE?! MIN GUILD iLURK ÄGER FROOOSTMAAANE!!!! i general/trade

Sen lånar man han pengar som han inte lämnar tillbaka. Och så försökte han whipa oss när jag och guilden skulle döda Doomwalker och doomlord Kazzak.

Svinkaxig @ internet. Liten, klen och ful IRL.

Edit: skrivfel :<

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig ni vill inte ha kraffs på eran server. Han spammar TJA SWE?! MIN GUILD iLURK ÄGER FROOOSTMAAANE!!!! i general/trade

Sen lånar man han pengar som han inte lämnar tillbaka. Och så försökte han whipa oss när jag och guilden skulle döda Doomwalker och doomlord Kazzak.

Svinkaxig @ internet. Liten, klen och ful IRL.

Edit: skrivfel :<

Aldrig lånat pengar av dig ;> Och jag var inte ens där när ni whipa mot kazzak.. och hur skulle jag kunna whipa er på doomwalker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig lånat pengar av dig ;> Och jag var inte ens där när ni whipa mot kazzak.. och hur skulle jag kunna whipa er på doomwalker?

Nej men folk har sagt så. - - Okaj, my bad. - Det kunde du inte, men du försökte/trodde det gick.

När vi var vid Doomwalker whispade jag dig: Hur orkar folk ens försöka whipa oss?

Så svarade du: Hehe det är roligt. ( Något sånt)

Och jag har hört minst 2 gånger i trade chatten där folk skriver att du har scammat dom på mats till Primal might

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men folk har sagt så. - - Okaj, my bad. - Det kunde du inte, men du försökte/trodde det gick.

När vi var vid Doomwalker whispade jag dig: Hur orkar folk ens försöka whipa oss?

Så svarade du: Hehe det är roligt. ( Något sånt)

Och jag har hört minst 2 gånger i trade chatten där folk skriver att du har scammat dom på mats till Primal might

Han snackar skit:) jag scammade ej han

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Booty Bay guards

Nej

Ah, Booty Bay. Dem har nog dödat mig typ 5 gånger >_< Det stod nämligen någon skithorde precis på banksnubben och jag råkade attackera han >_>

Anyways, rollade BE Paladin på Frostmane igår. Verkar ganska roligt.

Ska jag talent:a Holy, Prot eller Ret? Någon bra grindingtalentbuild från lvl 10-70? Är den på WoWWiki bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor