Addepladde Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nytt crit-rekord på en chicken! Ambush med Cold Blood. () http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/554crit.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nytt crit-rekord på en chicken! Ambush med Cold Blood. () http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/554crit.JPG Skumt namn din char har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Det här är den bästa cs+warcraft bilden jag sett man kan ju kalla det warstrike :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 500 vet jag inte riktgt hur mycket det är när man är lvl30. Men när jag var runt lvl45 lyckades jag iaf göra en execute på 3980 eller nåt sånt. Iofs med bloodthirst o massa rage, men ändå. Fast nu har jag ju inte bloodthirst längre, men däremot sweeping strike (ens fem nästa slag slå ytterligare en mob). Och med den körde jag en execute vilket slog runt 2100 på ena mobben och 2400 på den andra. Rätt skoj faktiskt. Det var alltså runt 4500 på ett slag, fast det delades upp på två mobs. O köra sweeping strike o retall när man slår på nåt som slår snabbt. T ex hundarna o dess hundägare i Scarlet Monastary är rätt skoj att göra det på när man har en fet 2h-yxa. DPSen (som vanligtvis ligger på runt 150) ökade till runt 800. DPS är för er som inte vet hur hårt man slår i sekunden. Alltså Damage Per Second. Ja, o där var mitt skryt igen som ingen nånsin kommer orka kommentera ändå :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Fasiken asså....jag betalade min räkning (1 månad) och så kommer BF2 demot så...spelar jag BF2 demot istället för WOW. jag är i lvl 19 och jag är i...det jäkla träsket... Men allting är så svårt...där alla quest jag är på är för svåra för att jag ska klara dom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hitta ett party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hitta ett party Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eller gå till Duskwood/Ashenvale och questa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Skumt namn din char har På betan valde jag random name, och då blev det Onomitolar, och sedan när realesen kom så funkade inte N, så jag skrev Omomitolar. Ett rollspelsnamn då. *EDIT* Blev lvl 31 idag. *EDIT2* 270 posts! Redigerad 13 juni, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det här är den bästa cs+warcraft bilden jag sett man kan ju kalla det warstrike :"> Det där är en bana till WC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 HAHAHAHHAH titta och garva ihäl er! idiot en idiot som känner sig lurad av blizzard! plus borde skjutas i nacken HahaHa, såg den där och skrattade lite för mig själv För det första tycker jag att man borde ta lite del av informationen själv T.ex: att det kostar i månaden, att det är online och så vidare För det andra, tyckte jag att han var lite borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) HahaHa, såg den där och skrattade lite för mig själv För det första tycker jag att man borde ta lite del av informationen själv T.ex: att det kostar i månaden, att det är online och så vidare För det andra, tyckte jag att han var lite borta Jag kollade på min WOW kartong och så fanns det ingenstans där det stog om det...som han sa. Men jag visste ju redan innan hur det funkade så att det gjorde inget Redigerad 14 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Måste bara fråga, är det någon som spelar på Burning Legion och är alliance? Isf vilken lvl är ni och vad heter ni? Själv heter jag Omomitolar. *EDIT* Omg, min bror hade loggat in på mig dator och den hade sparat Men det är Addepladde här. :"> Addepladde = Omomitolar Redigerad 14 juni, 2005 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Serveran är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det står att dom ska komma upp 11.00AM GMT+2.. är inte det 10.00 är i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jo det är det..........ja gick upp tidigt idag!!bara för att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det står att dom ska komma upp 11.00AM GMT+2.. är inte det 10.00 är i sverige? Det har väl blivit sommartid här? Gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jaha.. nu har dom ändrat sidan.. from 5:00 am until 11:00 am CEST (Central European Summer Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am CEST. 11.00 då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vilken server kör ni på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag kör på Ragnaros.. Bara svenskar där typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts