Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Som siana säger så är du alldeles för opåläst för att sitta och göra kalkuleringar. Skapa en char och kör på, suger det så kan du bara börja om.

Om du tycker det är kul att köra healer fattar jag faktist inte varför du inte vill fortsätta köra på din shaman.. lvl 40 och allt, men du vill ändå rerolla.. Du kommer tröttna om du håller på så.

Min shaman är inte så bra healer, samt att den gör ganska dåligt ifrån sig i PvP.

Shamanen är väl den sämsta healerclassen.

Om du vill heala ska du rolla paladin, Sniper. De är i mångas ögon #1 healing class just nu.

Paladin låter grymt, men kommer inte dem bli sämre snart.

Alla som är priest borde väl whina ganska hårt då deras roll är healer :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min shaman är inte så bra healer, samt att den gör ganska dåligt ifrån sig i PvP.

Paladin låter grymt, men kommer inte dem bli sämre snart.

Alla som är priest borde väl whina ganska hårt då deras roll är healer :wub:

Vad förväntar du dig av en lv 40? och när jag speleade var Shaman inte så jävla dålig healer heller

och det finns även Shadowpriests, inte bara holy/disipline priests ^^

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad förväntar du dig av en lv 40? och när jag speleade var Shaman inte så jävla dålig healer heller

och det finns även Shadowpriests, inte bara holy/disipline priests ^^

Läste på wowiki att Shadowpriests även kan vara mainheal fram till "end-game"

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många är det som ska spela Wrath of the Lich King? Eller kommer ni sluta?

Alla jag känner IRL ska tydligen börja med Warhammer Online, så jag blir ensam kvar :wub: :wub:!

Själv bokade jag expansionen så fort jag fick veta att den "fanns". Är mer taggad nu än vad jag var inför Burning Crusade. Håller på att levla min Warlock som jag vill ha redo innan Wrath of the Lich King släpps. Pallar inte levla Paladinen till 80, så jäkla tråkig klass att levla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många är det som ska spela Wrath of the Lich King? Eller kommer ni sluta?

Alla jag känner IRL ska tydligen börja med Warhammer Online, så jag blir ensam kvar :wub: :wub:!

Själv bokade jag expansionen så fort jag fick veta att den "fanns". Är mer taggad nu än vad jag var inför Burning Crusade. Håller på att levla min Warlock som jag vill ha redo innan Wrath of the Lich King släpps. Pallar inte levla Paladinen till 80, så jäkla tråkig klass att levla.

Jag har alltid varit fanatisk inom warcraft historien sen jag var mindre, har alla böcker osv. och för mig är wow o warcraft mer än ett spel, när TBC kom var det jobbigt nog för då fanns det massa grejjer kvar man trodde var döda t ex Kargath Bladefist, Zuluhed the Wacked, Khadgar osv. Nu släpps det här, blir fan tokig (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid varit fanatisk inom warcraft historien sen jag var mindre, har alla böcker osv. och för mig är wow o warcraft mer än ett spel, när TBC kom var det jobbigt nog för då fanns det massa grejjer kvar man trodde var döda t ex Kargath Bladefist, Zuluhed the Wacked, Khadgar osv. Nu släpps det här, blir fan tokig :wub:

WoW är också mer än ett spel för mig, så mycket information och gigantisk Lore. Så mycket historia osv..

-

Seriöst, Xemtoth, då Wrath of the Lich King släpps : Migrata din Warrior till Doomhammer så spelar du och jag tillsammmans, bli nörd igen, spela skiten ur dig - Det är ju det som är det roliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte få Xemtoth att få tillbaka WoW-suget, tror inte det lyckades..

"Void säger:

Nä, vet du vad jag ska göra nu?

Void säger:

Wooooorld of Waaaarcraaaaffafaaafaft....!

Void säger:

WoooooooooooooW

Void säger:

Woooooorld of WarCRAFT

Void säger:

WoWoWoWoWoOWWowowwoWOWOWowowWAOlfdAgja

Void säger:

WOW!

Void säger:

WoW = World of Vårkraft.

Void säger:

WoW

Void säger:

Voff

Void säger:

Vov

Void säger:

...

Void säger:

WoW!

Void säger:

Vörld åff Vårkraft.

Void säger:

MEN SKIT I DET DÅ DITT JÄVLA DRÄGG!"

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta lite nu.... min polare säger att Wrath of the Lich King är en gigantisk patch som ska släppas eller ljuger han? :wub:

Det är en expansion, han ljuger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta lite nu.... min polare säger att Wrath of the Lich King är en gigantisk patch som ska släppas eller ljuger han? :wub:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=78061

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, shamanen sämsta healing classen? Gör dåligt ifrån is i pvp? i lol'd.

Det är inte många classer som slår min shaman i PVP, i PVE så är jag oftast högst på healing mätarn (beror på fighten såklart). Jag skulle säga att det bara är paladinen som är bättre än shamanen atm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, shamanen sämsta healing classen? Gör dåligt ifrån is i pvp? i lol'd.

Det är inte många classer som slår min shaman i PVP, i PVE så är jag oftast högst på healing mätarn (beror på fighten såklart). Jag skulle säga att det bara är paladinen som är bättre än shamanen atm.

Då gör jag ju rätt att starta en BE Pala alltså :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor