MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Gjorde om mitt UI, denna gången blev jag baskemej nöjd! *bild* Edit: Fan vad irriterad jag är på alla på forumen som gnäller på kommande expansionen bara för att deras epix blir värdelösa. -.- Fyfan, nu får jag sån jävla lust att köpa tid igen och börja lira min 47 priest, fyfan. Du har ingen tanke på att lägga upp det eller? :$ Edit: man får ju inte quota bilder ;( Redigerad 4 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Fyfan, nu får jag sån jävla lust att köpa tid igen och börja lira min 47 priest, fyfan. Du har ingen tanke på att lägga upp det eller? :$ Edit: man får ju inte quota bilder ;( Du menar UI:et? Jorå, kommer lägga upp det som v.2 i mitt UI på Curse-gaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Du menar UI:et? Jorå, kommer lägga upp det som v.2 i mitt UI på Curse-gaming. Du kan väl skriva eller PMa mig länken, skulle sitta fint och ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Nej, Orcs hade Death Knights i WC2. Och på Blizzards FAQ om expansionen står det att man gör en DK som börjar på hög level(70-80 förmodligen) och som jag förstod det så använder man alltså inte sin gamla char. Ja men det var Orc Necrolytes eller Orc Warlocks som var döda som sattes i döda Knights-kroppar ^^ Teron Gorefind i TBC är ett typiskt exempel på första generationens Death Knight. Deras själare sattes alltså i Knight-kroppar. Så Loremässigt så skulle både Undeads och Orcs vara deathknights, då Orc var dem första death knightsen, Teron Gorefind är ju trots allt en Orc. Det är andra generationens Death Knights som kommer från Paladins, alltså sånna som The Scourge gar samlat på sig Redigerad 5 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Min tid gick ut på wow för typ 1 månad sen, så jag ska förnya den idag. Funderar på att göra en Horde-mage... Lutar mest åt BE eftersom dem har högst INT när dem börjar. Annars så hade jag valt Undead för dem har, enligt mig, bättre racials. Någon här som kör horde? Skulle vara skoj att vara på en server där man känner någon Ah, någon som kan fixa lite bra talents? Annars så funderade jag också på en Undead eller BE Priest. Redigerad 5 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Min tid gick ut på wow för typ 1 månad sen, så jag ska förnya den idag. Funderar på att göra en Horde-mage... Lutar mest åt BE eftersom dem har högst INT när dem börjar. Annars så hade jag valt Undead för dem har, enligt mig, bättre racials. Någon här som kör horde? Skulle vara skoj att vara på en server där man känner någon Ah, någon som kan fixa lite bra talents? Du har listan på första sidan, lvlarna stämmer kanske inte men tror inte det är så många som migrerat så det borde vara lätt och hitta members Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ja men det var Orc Necrolytes eller Orc Warlocks som var döda som sattes i döda Knights-kroppar ^^ Teron Gorefind i TBC är ett typiskt exempel på första generationens Death Knight. Deras själare sattes alltså i Knight-kroppar. Så Loremässigt så skulle både Undeads och Orcs vara deathknights, då Orc var dem första death knightsen, Teron Gorefind är ju trots allt en Orc. Det är andra generationens Death Knights som kommer från Paladins, alltså sånna som The Scourge gar samlat på sig Precis vad jag försöker säga. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Du har listan på första sidan, lvlarna stämmer kanske inte men tror inte det är så många som migrerat så det borde vara lätt och hitta members Den är från Februari... Ett exempel på att den rä gammal; Siana finns inte med. Han är ju 70 nu Redigerad 5 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Den är från Februari... Ett exempel på att den rä gammal; Siana finns inte med. Han är ju 70 nu Blah han lirar på Laughing skull (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ah, kan passa på att fråga. Kostar teleport / portal skillen för mages att ANVÄNDA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ah, kan passa på att fråga. Kostar teleport / portal skillen för mages att ANVÄNDA? inte teleport, men portal kostar 1 rune of portals(eller nåt sånt). Man köper såna för kanske 20silver hos reagent vendor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Min tid gick ut på wow för typ 1 månad sen, så jag ska förnya den idag. Funderar på att göra en Horde-mage... Lutar mest åt BE eftersom dem har högst INT när dem börjar. Annars så hade jag valt Undead för dem har, enligt mig, bättre racials. Någon här som kör horde? Skulle vara skoj att vara på en server där man känner någon Ah, någon som kan fixa lite bra talents? Annars så funderade jag också på en Undead eller BE Priest. Jag har ju börjat lira Horde på Doomhammer. Rätt många Svenskar just på Hordesidan och det är väldigt trevligt folk där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag har ju börjat lira Horde på Doomhammer. Rätt många Svenskar just på Hordesidan och det är väldigt trevligt folk där. Vilken lvl/class/race? Vilka andra spelar på Doomhammer här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vilken lvl/class/race? Vilka andra spelar på Doomhammer här? Level 52, Warlock, Blood Elf. Är i princip bara jag som spelar där, men DimpZ har väl någon char på Alliance sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Den är från Februari... Ett exempel på att den rä gammal; Siana finns inte med. Han är ju 70 nu Jag är inte heller med och jag är 66 nu ^^. Körde Durnholde igår, fan vilken rolig instance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jahaa... En snubbe som jag känner spelade wow och han nämnde något om serverranking, att servrarna är rankade på något sätt. Tydligen så var servern som "Kungen" körde på rankad 1:a. Har någon hört talas om denna ranklista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Min tid gick ut på wow för typ 1 månad sen, så jag ska förnya den idag. Funderar på att göra en Horde-mage... Lutar mest åt BE eftersom dem har högst INT när dem börjar. Annars så hade jag valt Undead för dem har, enligt mig, bättre racials. Någon här som kör horde? Skulle vara skoj att vara på en server där man känner någon Ah, någon som kan fixa lite bra talents? Annars så funderade jag också på en Undead eller BE Priest. Kör undead för fanken, WotF är skitbra! Edit: Jag är förresten visst med på listan. Redigerad 5 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ett tips: Scanna era addons mappar efter virus. Gick in på Frostmane på en polares account och pratade med hackern. Han sa att jag hade fått keyloggern från curse i en addon mapp. Jag har bara Naturenemycastbar, Threatmeter (Ktm) och atlas loot. Pratade lite med folk från europe wow forumet och dom sa att viruset troligtvis låg i Atlas mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts