Krax Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Nytt ui här med ;> http://www.fuskbugg.se/pub/misc/WoWScrnShot_073007_004231.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Nu är det så att min lilla dvärgpräst, shadowspec såklart:D saknar guild. Skulle ju vara kul att spela med nån härifrån, någon som behöver en shadowpräst kan migga till alla PvP servrar utom frostmane :] Redigerad 4 augusti, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Nu är det så att min lilla dvärgpräst, shadowspec såklart:D saknar guild. Skulle ju vara kul att spela med nån härifrån, någon som behöver en shadowpräst kan migga till alla PvP servrar utom frostmane :] vad är fel med frostmane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 vad är fel med frostmane? Har redan en 70 Ud mage där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har redan en 70 Ud mage där nice, har den bra gear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) nice, har den bra gear? lite saker från kara samma med priesten:) Redigerad 4 augusti, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Man gör ju en NY char som blir DK. Så förstod jag det iaf. Annars förstår jag inte hur blizzard tänker, lol. Gissar på att de klasser som kan bli Death Knights är Orcs, Humans, Undead och möjligtvis Dwarf och Blood Elf. Rent loremässigt så är det ju bara Paladiner som kan bli Deathknights. Det skulle då utesluta alla raser som inte har paladiner. Alltså, Humans, Dwarfs, Dreanei och Blood Elf skulle vara dom enda Death Knight raserna. Har dock svårt att se att DK är något man väljer från lvl 1, utan är något som man kan bli när man når lvl 80 och gör något för att förtjäna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Rent loremässigt så är det ju bara Paladiner som kan bli Deathknights. Det skulle då utesluta alla raser som inte har paladiner. Alltså, Humans, Dwarfs, Dreanei och Blood Elf skulle vara dom enda Death Knight raserna. Har dock svårt att se att DK är något man väljer från lvl 1, utan är något som man kan bli när man når lvl 80 och gör något för att förtjäna det. Nej, Orcs hade Death Knights i WC2. Och på Blizzards FAQ om expansionen står det att man gör en DK som börjar på hög level(70-80 förmodligen) och som jag förstod det så använder man alltså inte sin gamla char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Rent loremässigt så är det ju bara Paladiner som kan bli Deathknights. Det skulle då utesluta alla raser som inte har paladiner. Alltså, Humans, Dwarfs, Dreanei och Blood Elf skulle vara dom enda Death Knight raserna. Har dock svårt att se att DK är något man väljer från lvl 1, utan är något som man kan bli när man når lvl 80 och gör något för att förtjäna det. W0rd Edit: Om det är som Stoffe säger så blev detr ingen kommentar från mig... Redigerad 4 augusti, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Såsom jag har förstått det ska man väl göra något lustigt (förmodligen en cplång questkedja) på lvl 80 för att unlocka möjligheten att skapa en DK. Då skapar man en helt ny karaktär som börjar på typ lvl 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Såsom jag har förstått det ska man väl göra något lustigt (förmodligen en cplång questkedja) på lvl 80 för att unlocka möjligheten att skapa en DK. Då skapar man en helt ny karaktär som börjar på typ lvl 70. Tror du den är längre än den där questkedjan som man fick som 2x (man hittar en bok) i Duskwood, då questkedjan sträcker sig till typ lvl 35 (säkert runt 20 quests)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Såsom jag har förstått det ska man väl göra något lustigt (förmodligen en cplång questkedja) på lvl 80 för att unlocka möjligheten att skapa en DK. Då skapar man en helt ny karaktär som börjar på typ lvl 70. Var precis så jag tänkte. Förresten, om deathknights: http://www.wowwiki.com/Death_Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Tror du den är längre än den där questkedjan som man fick som 2x (man hittar en bok) i Duskwood, då questkedjan sträcker sig till typ lvl 35 (säkert runt 20 quests)? Den är kort. Kom tillbaka när du har gjort typ onyxiakey eller liknande. Btw; http://www.wowwiki.com/Death_Knight_%28hero_class%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Hoppas det kommer flera Hero Classes, bara namnet låter som om dom vore bättre än alla andra klasser. Tråkigt om alla ska springa runt och vara DKs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har migratat min Warlock (sorry DimpZ) till Doomhammer. Heter numera Tidfall där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har migratat min Warlock (sorry DimpZ) till Doomhammer. Heter numera Tidfall där Hora, är du helt körd i skallen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har migratat min Warlock (sorry DimpZ) till Doomhammer. Heter numera Tidfall där andra gången du miggar den va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) andra gången du miggar den va ? Japp . Började med den då Burning Crusade släpptes på den då nya servern Karazhan. Slutade lira på Warlocken då och började levela min Paladin. Tröttnade på den, migratade den till Haomarush där ett gäng IRL polare spelar. Levlade sedan upp Paladinen till 70 och satsade mer på den. Migratade nu min Warlock för att ha en höglevelad Horde på Doomhammer, mycket roligare att spela på en server där man känner igen så mycket mer folk. @ DimpZ: Vadå? Känner betydligt fler på Doomhammer än vad jag gör på Haomarush + Gillar inte PvP servrar, mer avslappnad nivå på PvE Redigerad 4 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Japp . Började med den då Burning Crusade släpptes på den då nya servern Karazhan. Slutade lira på Warlocken då och började levela min Paladin. Tröttnade på den, migratade den till Haomarush där ett gäng IRL polare spelar. Levlade sedan upp Paladinen till 70 och satsade mer på den. Migratade nu min Warlock för att ha en höglevelad Horde på Doomhammer, mycket roligare att spela på en server där man känner igen så mycket mer folk. @ DimpZ: Vadå? Känner betydligt fler på Doomhammer än vad jag gör på Haomarush + Gillar inte PvP servrar, mer avslappnad nivå på PvE Pfft... men det var ju kul att lira med dig på Haoma, du tog ju ändå två levels! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Gjorde om mitt UI, denna gången blev jag baskemej nöjd! Edit: Fan vad irriterad jag är på alla på forumen som gnäller på kommande expansionen bara för att deras epix blir värdelösa. -.- Redigerad 4 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts