Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Skulle bara påminna om Hide & Seek-eventet på min server ikväll. Har spridit sig ända vägen till förstasidan! http://www.wow-europe.com/en/index.xml och scrolla ner en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Skulle bara påminna om Hide & Seek-eventet på min server ikväll. Har spridit sig ända vägen till förstasidan! http://www.wow-europe.com/en/index.xml och scrolla ner en aning. Synd bara ett trial account kan varken dra en /w eller ha mer än 20 guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Skulle bara påminna om Hide & Seek-eventet på min server ikväll. Har spridit sig ända vägen till förstasidan! http://www.wow-europe.com/en/index.xml och scrolla ner en aning. Länken funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Länken funkar ej Jo...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Synd bara ett trial account kan varken dra en /w eller ha mer än 20 guld. Varför ska man behöva det? De som gör trials är ju de som har mains på alliance-sidan på servern, och då får man betalt på mainen istället. Edit: Står inte på framsidan längre, men däremot här: http://www.wow-europe.com/en/community/events.html Redigerad 3 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Varför ska man behöva det? De som gör trials är ju de som har mains på alliance-sidan på servern, och då får man betalt på mainen istället. Hans acc är hackat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Hans acc är hackat... Då får han helt enkelt ge pengarna till mig, eller rerolla på min server. 26 minuter kvar, btw. Jag heter Eatmorecake och står dold inuti Tarn, expert leatherworker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Då får han helt enkelt ge pengarna till mig, eller rerolla på min server. 26 minuter kvar, btw. Jag heter Eatmorecake och står dold inuti Tarn, expert leatherworker. Hejar på dig! Och om jag inte får tillbaks druiden genom att ta ett kort på mitt IDkort kanske jag rerollar seriöst på Laughing skull. Känner massa horde polare som jag kan ganka där då ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Då får han helt enkelt ge pengarna till mig, eller rerolla på min server. 26 minuter kvar, btw. Jag heter Eatmorecake och står dold inuti Tarn, expert leatherworker. Lycka till, håll oss uppdaterade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 AAAAAAAAAAAH http://www.wow-europe.com/wrath/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Då får han helt enkelt ge pengarna till mig, eller rerolla på min server. 26 minuter kvar, btw. Jag heter Eatmorecake och står dold inuti Tarn, expert leatherworker. Är du FOUND än? Meh... expansion med en kontinent som ser liten ut... Vad menas med Heroic class`?? Redigerad 3 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Är du FOUND än? Meh... expansion med en kontinent som ser liten ut... Vad menas med Heroic class`?? Skulle tro att Northrend kommer vara lika stort som Outlands. Heroic Class skulle jag tro är en "uppgradering" av den klassen du spelar. Huruvida Death Knight kommer finnas till alla klasser vet jag inte, men hoppas det Edit: "How will the death knight class fit into the game? The death knight combines martial prowess with dark, necromantic energies. Players might be familiar with the death knight from previously released Warcraft games -- most recently, in the campaigns for Warcraft III: Reign of Chaos and the Frozen Throne expansion, the former paladin Arthas became a death knight and wreaked havoc across Azeroth and Northrend before fusing with the spirit of Ner'zhul to become the Lich King. The death knight is the first hero class in World of Warcraft; once certain criteria are met, players will unlock the ability to create a new death knight character, which will begin play at a high experience level. We're currently exploring various options for how the death knight will play and the types of abilities at its disposal, and we'll be revealing more information about this new class as we get further along in development. " Kolla FAQ'n om ni vill få svar på frågor osv. Redigerad 3 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Skulle tro att Northrend kommer vara lika stort som Outlands. Heroic Class skulle jag tro är en "uppgradering" av den klassen du spelar. Huruvida Death Knight kommer finnas till alla klasser vet jag inte, men hoppas det Edit: "How will the death knight class fit into the game? The death knight combines martial prowess with dark, necromantic energies. Players might be familiar with the death knight from previously released Warcraft games -- most recently, in the campaigns for Warcraft III: Reign of Chaos and the Frozen Throne expansion, the former paladin Arthas became a death knight and wreaked havoc across Azeroth and Northrend before fusing with the spirit of Ner'zhul to become the Lich King. The death knight is the first hero class in World of Warcraft; once certain criteria are met, players will unlock the ability to create a new death knight character, which will begin play at a high experience level. We're currently exploring various options for how the death knight will play and the types of abilities at its disposal, and we'll be revealing more information about this new class as we get further along in development. " Kolla FAQ'n om ni vill få svar på frågor osv. Bara ett problem med "Death Knight" saken: "We haven't yet made a final determination about which races can be death knights. However, the class will be available to both the Alliance and the Horde." Alla vill säkert bli Death Knight men om blizzard bara låter tex human och undead bli det så lär resten av spelarna bli ganska sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag var en av dom som fick 100 g på Hide and seek tävlingen. Kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Bara ett problem med "Death Knight" saken: "We haven't yet made a final determination about which races can be death knights. However, the class will be available to both the Alliance and the Horde." Alla vill säkert bli Death Knight men om blizzard bara låter tex human och undead bli det så lär resten av spelarna bli ganska sura. Man gör ju en NY char som blir DK. Så förstod jag det iaf. Annars förstår jag inte hur blizzard tänker, lol. Gissar på att de klasser som kan bli Death Knights är Orcs, Humans, Undead och möjligtvis Dwarf och Blood Elf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Åkte ut när det var runt 200 spelare kvar (ca 500 från början). Grattis till DoeX, hursomhelst. Tycker expansionen verkar frän, gogo Death Knight! Det är segt att levla, men nya talents tackar vi inte nej till... Och inscription, det nya proffesionet, låter hur fränt som helst. Enchanta spells! Grafiska förbättringar är bara grädde på moset. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Man gör ju en NY char som blir DK. Så förstod jag det iaf. Annars förstår jag inte hur blizzard tänker, lol. Gissar på att de klasser som kan bli Death Knights är Orcs, Humans, Undead och möjligtvis Dwarf och Blood Elf. Mjo, man får jo en annan char som är en DK och börjar på en high lvl, men man måste jo göra nått annat skit innan för att kunna få bli en DK, och det är det som kanske är begränsat till vissa raser att dem inte får möjligheten att göra saken/quest eller whatever man måste göra för att få en DK. Bara att vänta och se, tror dock jag inte är kvar så länge i WoW. Skolan börjar snart och Age Of Conan, samt Warhammer Online kommer väll också detta året får man hoppas på, då blir det bye bye WoW! Men annars verkar expansionen jävligt cool med ny grafik, seige vapen, byggnader som går att förstöra, items, quest osv osv. Kommer utan tvekan att bli en mycket bra expansion, Blizzard vet vad dem gör, det är inte ofta dem klantar sig med såna här saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 fan va jag älskar world of WARCRAFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Satt och pillade med UI... Tyvärr blev det inte så lyckat, kanterna blev inte så skarpa som jag ville ha dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Satt och pillade med UI... Tyvärr blev det inte så lyckat, kanterna blev inte så skarpa som jag ville ha dem. det är lungt, white rabbit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts