Desmar Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Läste fel, Sorry Redigerad 2 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Har alltid undrat, hur får man det att se ut så här? Alltså bakgrunden och hela kitet. Ladda ner dessa addons, Konfigruera efter smak =) Edit : Sorry för dubbel post Redigerad 2 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Jobbar på ett UI just nu, snor ganska mycket från hur det ser ut på Desmars' UI, det gör väl inget? Edit: Äsch, gick åt helvete när jag bara skulle relogga..orkar inte fortsätta, lol. Redigerad 2 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jobbar på ett UI just nu, snor ganska mycket från hur det ser ut på Desmars' UI, det gör väl inget? Edit: Äsch, gick åt helvete när jag bara skulle relogga..orkar inte fortsätta, lol. Haha, PM'a mig om du vill ha WTF mappen. Då kommer det se ut som för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 http://www.webhallen.com/prod.php?id=78061 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) http://www.webhallen.com/prod.php?id=78061 WTF? Introducing the first heroic class, the Death Knight! Redigerad 2 augusti, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 WTF? Rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Rumored content of Wrath of the Lich King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Accountet hackat! Kom inte in på accountet efter jag varit utomhus hela dagen så jag genomsöker datorn och så hittade norton någon fil med namnet: Infostealer.Blahablaha.B ( Vem döper en keylogger till infostealer?!) Jag har varken kvar CDkey till accountet, Secret answer eller mailen jag reggade accet på. Känner mig lite ägd tbh : P Väntar atm på att en GM ska svara på min ticket där jag skrev att jag har sålt mitt account + köpt guld på det. Ingen jävla kineshacker ska få spela på mitt account. Edit: Idot GM skrev att jag skulle vända mig till billing support om jag behövde hjälp. GG! Finns det något sätt att få accountet bannat? Redigerad 2 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Haha ok Englund är väl rogue?, isf är han EZmode att döda! :< Men vad e Nekta för klass? Jepp, englund är rogue. Nekta är hunter och är jättedålig i pvp, han var i 60 iaf ;D @Troxie hahaha vafan, gms alltså.. skaru levla en ny gubbe på frostmane eller? blir der emo annars Redigerad 3 augusti, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jepp, englund är rogue. Nekta är hunter och är jättedålig i pvp, han var i 60 iaf ;D @Troxie hahaha vafan, gms alltså.. skaru levla en ny gubbe på frostmane eller? blir der emo annars Japp, en ny druid eller warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Accountet hackat! Kom inte in på accountet efter jag varit utomhus hela dagen så jag genomsöker datorn och så hittade norton någon fil med namnet: Infostealer.Blahablaha.B ( Vem döper en keylogger till infostealer?!) Jag har varken kvar CDkey till accountet, Secret answer eller mailen jag reggade accet på. Känner mig lite ägd tbh : P Väntar atm på att en GM ska svara på min ticket där jag skrev att jag har sålt mitt account + köpt guld på det. Ingen jävla kineshacker ska få spela på mitt account. Edit: Idot GM skrev att jag skulle vända mig till billing support om jag behövde hjälp. GG! Finns det något sätt att få accountet bannat? Åh fyfan.. Tier 5 Shoulders, Nice gear som fan.. Känner verkligen empati för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Desmar för fan, in på MSN och skicka mig WTF mappen :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ska ha litet wow lan hemma hoss mig och en kompis ska låna min andra dator. problemet är att jag inte har wow på den vilket sätt kan man snabbast få wow på den datorn? btw har ingen portabel hårddisk men har ett 1g flash minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ska ha litet wow lan hemma hoss mig och en kompis ska låna min andra dator. problemet är att jag inte har wow på den vilket sätt kan man snabbast få wow på den datorn? btw har ingen portabel hårddisk men har ett 1g flash minne Installera det på den andra datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 http://www.webhallen.com/prod.php?id=78061 Någon som har bokat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Någon som har bokat? Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ösigt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 kek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 http://www.webhallen.com/prod.php?id=78061 "Blizzard's award-winning massively multiplayer online role-playing game." Haha vad jobbig den meningen var att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts