Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Accountet hackat!

Kom inte in på accountet efter jag varit utomhus hela dagen så jag genomsöker datorn och så hittade norton någon fil med namnet: Infostealer.Blahablaha.B ( Vem döper en keylogger till infostealer?!)

Jag har varken kvar CDkey till accountet, Secret answer eller mailen jag reggade accet på. Känner mig lite ägd tbh : P

Väntar atm på att en GM ska svara på min ticket där jag skrev att jag har sålt mitt account + köpt guld på det. Ingen jävla kineshacker ska få spela på mitt account.

Edit: Idot GM skrev att jag skulle vända mig till billing support om jag behövde hjälp. GG!

Finns det något sätt att få accountet bannat?

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ok :) Englund är väl rogue?, isf är han EZmode att döda! :< Men vad e Nekta för klass? :)

Jepp, englund är rogue. Nekta är hunter och är jättedålig i pvp, han var i 60 iaf ;D

@Troxie hahaha vafan, gms alltså..

skaru levla en ny gubbe på frostmane eller? blir der emo annars

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Accountet hackat!

Kom inte in på accountet efter jag varit utomhus hela dagen så jag genomsöker datorn och så hittade norton någon fil med namnet: Infostealer.Blahablaha.B ( Vem döper en keylogger till infostealer?!)

Jag har varken kvar CDkey till accountet, Secret answer eller mailen jag reggade accet på. Känner mig lite ägd tbh : P

Väntar atm på att en GM ska svara på min ticket där jag skrev att jag har sålt mitt account + köpt guld på det. Ingen jävla kineshacker ska få spela på mitt account.

Edit: Idot GM skrev att jag skulle vända mig till billing support om jag behövde hjälp. GG!

Finns det något sätt att få accountet bannat?

Åh fyfan..

Tier 5 Shoulders, Nice gear som fan.. Känner verkligen empati för dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ha litet wow lan hemma hoss mig och en kompis ska låna min andra dator. problemet är att jag inte har wow på den vilket sätt kan man snabbast få wow på den datorn? btw har ingen portabel hårddisk men har ett 1g flash minne

Installera det på den andra datorn? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor