Troxie Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Nya fina shoulders. ( Dock så växer det svampar på dom villket jag stör mig grovt på ) Redigerad 1 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) "blizzcon2007 @ Mon, 30 Jul 2007 20:31:58 PDT Hey Xfire Blizzconners, Yup, that tip on Saturday was that the VGL orchestra will be playing music entitled "Northrend" onstage at the finale concert, which almost assuredly means the next expansion is Northrend. And I can't tell you exactly what happened, but trust me when I say that Blizzard has all but confirmed it-- they are not real happy that the news got out, which means it's probably true. -Mike WoWInsider.com " - Allting tyder på att Northrend kommer dyka upp i nästa expansion, me likes Redigerad 1 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Måste flexa lite jag med då! bara kael'thas kvar för oss också. ^^ Grattis, raidar du på druiden eller locken? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 "blizzcon2007 @ Mon, 30 Jul 2007 20:31:58 PDT Hey Xfire Blizzconners, Yup, that tip on Saturday was that the VGL orchestra will be playing music entitled "Northrend" onstage at the finale concert, which almost assuredly means the next expansion is Northrend. And I can't tell you exactly what happened, but trust me when I say that Blizzard has all but confirmed it-- they are not real happy that the news got out, which means it's probably true. -Mike WoWInsider.com " - Allting tyder på att Northrend kommer dyka upp i nästa expansion, me likes Kanske kommer det se ut såhär ^^ http://mmoggames.files.wordpress.com/2007/05/northrend.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Kanske kommer det se ut såhär ^^ http://mmoggames.files.wordpress.com/2007/05/northrend.jpg Den mapen är iofs "Fan made" Redigerad 1 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Kanske kommer det se ut såhär ^^ http://mmoggames.files.wordpress.com/2007/05/northrend.jpg Som sagt, ser ut som Fan Made, ser inte ut som en Blizzard map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Grattis, raidar du på druiden eller locken? =D Tyty! Jag raidar på druiden aka Druddis. E med i guilden NooN som är gamla fishbone och gosu ifall du kommer ihåg dom. ^^ Så jag är det där trädet bakom den där feral druiden. :< Redigerad 1 augusti, 2007 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Tyty! Jag raidar på druiden aka Druddis. E med i guilden NooN som är gamla fishbone och gosu ifall du kommer ihåg dom. ^^ Så jag är det där trädet bakom den där feral druiden. :< Aa kommer ihåg dom, btw om du ser Englund eller nekta så ganka sönder dom. Oldschool polare från shattered hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Aa kommer ihåg dom, btw om du ser Englund eller nekta så ganka sönder dom. Oldschool polare från shattered hand Haha ok Englund är väl rogue?, isf är han EZmode att döda! :< Men vad e Nekta för klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Varför ser man aldrig dig på någon bild du lägger upp? Får/vill du inte vara med på raids? Vi har länge haft 3 raidande druider. 2 feral och 1 resto. På senare tid så har restodruiden velat ha någon som byter med honom ibland, och vi har 2 aktiva druider (Jag och en kille som heter Draekkon) som har sagt att vi gärna kan respecca. Fick dock ett riktigt dåligt besked nu när jag kom hem från semestern. Dom har rekruterat en ny druid som är resto, och dom har även; utöver detta tagit en fd.Hunter's alt till feralsquaden, så nu är det helt åt helvete att försöka få en raiding spot. Om någon har/vet en alliance guild som är i slutet av SSC/TK, början av mnt.Hyjal/BT så säg gärna till. Är mycket säker på att jag aldrig kommer få raida med min guild igen som vanlig member, vilket suger som fan. Stämmer detta? Nope. Jag har inte vart på en First kill sen Nefarian dog någon gång i februari 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Okej, kollade Felicia @ Sunstrider på Armory, axlarna och handskarna såg ut som de på druiden på killshoten, så jag blev nästan säker, men det kanske är healingaxlarna då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Vi har länge haft 3 raidande druider. 2 feral och 1 resto. På senare tid så har restodruiden velat ha någon som byter med honom ibland, och vi har 2 aktiva druider (Jag och en kille som heter Draekkon) som har sagt att vi gärna kan respecca. Fick dock ett riktigt dåligt besked nu när jag kom hem från semestern. Dom har rekruterat en ny druid som är resto, och dom har även; utöver detta tagit en fd.Hunter's alt till feralsquaden, så nu är det helt åt helvete att försöka få en raiding spot. Om någon har/vet en alliance guild som är i slutet av SSC/TK, början av mnt.Hyjal/BT så säg gärna till. Är mycket säker på att jag aldrig kommer få raida med min guild igen som vanlig member, vilket suger som fan. Nope. Jag har inte vart på en First kill sen Nefarian dog någon gång i februari 2006. Vi har bara Lady kvar i SSC och skulle kanske kunna få in dig i guilden om du är villig att migrata : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Okej, kollade Felicia @ Sunstrider på Armory, axlarna och handskarna såg ut som de på druiden på killshoten, så jag blev nästan säker, men det kanske är healingaxlarna då.. http://armory.wow-europe.com/character-she...er&n=Physis Alt charen som tagit min plats som feraldruid.. -.- Vi har bara Lady kvar i SSC och skulle kanske kunna få in dig i guilden om du är villig att migrata : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Tog 65 nyss Är 7021 mycket hp för en hunter i min level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Om någon har/vet en alliance guild som är i slutet av SSC/TK, början av mnt.Hyjal/BT så säg gärna till. Är mycket säker på att jag aldrig kommer få raida med min guild igen som vanlig member, vilket suger som fan. Finns väl en del sådana på Kazzak. Sett några CryMore-horde än btw? För er som var med på gnome-racet på min server, här kommer gren nummer tre: Hide and Seek! Det är på fredag. Man ska göra en tauren level 1:a och gömma sig i Thunderbluff. Den som blir hittad sist vinner 1000g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Tog 65 nyss Är 7021 mycket hp för en hunter i min level? Jag tkr det är rätt mkt, vet dock inte vad en hunter i outland brukar ha för liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 *bild* Nu har vi bara Kael'thas Sunstrider (najs att lira på servern med samma namn) kvar innan mnt.Hyjal och BT \o/ Frågar igen: Vad heter addonet som man ser looten som dem har på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Gruul idag, Igår fick jag healing ringen och macen från Prince, Och idag Eye of Gruul. Riktigt nice ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Har alltid undrat, hur får man det att se ut så här? Alltså bakgrunden och hela kitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Först börjar du med att ladda ner nya actionbars, till exempel Bartender3. Sen för att skapa frames där nere kan du använda eePanels, Skinner, eller Sunn Viewport Art. Finns säkert flera men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts