Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

"blizzcon2007 @ Mon, 30 Jul 2007 20:31:58 PDT Hey Xfire Blizzconners,

Yup, that tip on Saturday was that the VGL orchestra will be playing music entitled "Northrend" onstage at the finale concert, which almost assuredly means the next expansion is Northrend.

And I can't tell you exactly what happened, but trust me when I say that Blizzard has all but confirmed it-- they are not real happy that the news got out, which means it's probably true.

-Mike

WoWInsider.com "

-

Allting tyder på att Northrend kommer dyka upp i nästa expansion, me likes :o

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"blizzcon2007 @ Mon, 30 Jul 2007 20:31:58 PDT Hey Xfire Blizzconners,

Yup, that tip on Saturday was that the VGL orchestra will be playing music entitled "Northrend" onstage at the finale concert, which almost assuredly means the next expansion is Northrend.

And I can't tell you exactly what happened, but trust me when I say that Blizzard has all but confirmed it-- they are not real happy that the news got out, which means it's probably true.

-Mike

WoWInsider.com "

-

Allting tyder på att Northrend kommer dyka upp i nästa expansion, me likes :o

Kanske kommer det se ut såhär ^^

http://mmoggames.files.wordpress.com/2007/05/northrend.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis, raidar du på druiden eller locken? =D

Tyty! :)

Jag raidar på druiden aka Druddis. :o

E med i guilden NooN som är gamla fishbone och gosu ifall du kommer ihåg dom. ^^

Så jag är det där trädet bakom den där feral druiden. :<

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyty! :)

Jag raidar på druiden aka Druddis. :o

E med i guilden NooN som är gamla fishbone och gosu ifall du kommer ihåg dom. ^^

Så jag är det där trädet bakom den där feral druiden. :<

Aa kommer ihåg dom, btw om du ser Englund eller nekta så ganka sönder dom. Oldschool polare från shattered hand :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ser man aldrig dig på någon bild du lägger upp? Får/vill du inte vara med på raids?

Vi har länge haft 3 raidande druider. 2 feral och 1 resto. På senare tid så har restodruiden velat ha någon som byter med honom ibland, och vi har 2 aktiva druider (Jag och en kille som heter Draekkon) som har sagt att vi gärna kan respecca. Fick dock ett riktigt dåligt besked nu när jag kom hem från semestern. Dom har rekruterat en ny druid som är resto, och dom har även; utöver detta tagit en fd.Hunter's alt till feralsquaden, så nu är det helt åt helvete att försöka få en raiding spot.

Om någon har/vet en alliance guild som är i slutet av SSC/TK, början av mnt.Hyjal/BT så säg gärna till. Är mycket säker på att jag aldrig kommer få raida med min guild igen som vanlig member, vilket suger som fan.

Stämmer detta?

Nope. Jag har inte vart på en First kill sen Nefarian dog någon gång i februari 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har länge haft 3 raidande druider. 2 feral och 1 resto. På senare tid så har restodruiden velat ha någon som byter med honom ibland, och vi har 2 aktiva druider (Jag och en kille som heter Draekkon) som har sagt att vi gärna kan respecca. Fick dock ett riktigt dåligt besked nu när jag kom hem från semestern. Dom har rekruterat en ny druid som är resto, och dom har även; utöver detta tagit en fd.Hunter's alt till feralsquaden, så nu är det helt åt helvete att försöka få en raiding spot.

Om någon har/vet en alliance guild som är i slutet av SSC/TK, början av mnt.Hyjal/BT så säg gärna till. Är mycket säker på att jag aldrig kommer få raida med min guild igen som vanlig member, vilket suger som fan.

Nope. Jag har inte vart på en First kill sen Nefarian dog någon gång i februari 2006.

Vi har bara Lady kvar i SSC och skulle kanske kunna få in dig i guilden om du är villig att migrata : P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, kollade Felicia @ Sunstrider på Armory, axlarna och handskarna såg ut som de på druiden på killshoten, så jag blev nästan säker, men det kanske är healingaxlarna då.. :)

http://armory.wow-europe.com/character-she...er&n=Physis

Alt charen som tagit min plats som feraldruid.. -.-

Vi har bara Lady kvar i SSC och skulle kanske kunna få in dig i guilden om du är villig att migrata : P

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns väl en del sådana på Kazzak. Sett några CryMore-horde än btw? :o

För er som var med på gnome-racet på min server, här kommer gren nummer tre: Hide and Seek!

Det är på fredag. Man ska göra en tauren level 1:a och gömma sig i Thunderbluff. Den som blir hittad sist vinner 1000g. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor