Siana Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Provade logga in på woweurope, men det gick inte Får väl börja med en ny gubbe då Men det tog ändå bara några dagar att komma till lvl 20. Vilken server ska du börja på? Gör en alliance på Laughing Skull, vi behöver fler alliance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Vilken server ska du börja på? Gör en alliance på Laughing Skull, vi behöver fler alliance! Åh fan, jag kör på Ghostlands som dwarf paladin, finns det många härifrån på Laughin Skull eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Åh fan, jag kör på Ghostlands som dwarf paladin, finns det många härifrån på Laughin Skull eller? Nää. StellHell har en ~30 warrior och Tossie har en ~40 Warlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Åh fan, jag kör på Ghostlands som dwarf paladin, finns det många härifrån på Laughin Skull eller? Annars finns ju Emeriss som Horde Där finns: Jag -62 Stell - 68(?) Lindström - 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Du kan alltid registrera dig här och se var de olika GTAsajtarna spelar. Ska tilläggas att den är en aning inaktiv och att många spelare har levlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Har äntligen grindat ihop till min Netherdrake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Hade samma problem idag blev hackad och kunde inte secret question, surt värre.Jag loggade in på en polares acc och snackade med han, efter 5min ger han mig passet, jag byter då självklart pass och loggar in. INGET från nån av mina chars fattas exakt allt är kvar så det var ju skönt..Det var skönt. Annars hade jag ju inte haft några troll å ganka mer :<Åh fan, jag kör på Ghostlands som dwarf paladin, finns det många härifrån på Laughin Skull eller? Kör inte på Ghostlands, det är en av de nya TBC-servrarna, och är nästan stendöd liksom de andra tbcservrarna, jag rekommenderar en äldre server. Annars får du problem med att hitta grupp och guild när du är högre level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Börja på Venture Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Är det nån mer än jag som INTE kan kopiera sina premades på test server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Är det nån mer än jag som INTE kan kopiera sina premades på test server? har kopierat 4/4 chars. Alla horde, blanda inte horde/ally så borde det inte bli "failed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Hehe,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Hehe,,,, Lol, fan vad grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Dingade nyss 66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 http://img337.imageshack.us/img337/9639/solarianrh3.jpg Nu har vi bara Kael'thas Sunstrider (najs att lira på servern med samma namn) kvar innan mnt.Hyjal och BT \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 http://img337.imageshack.us/img337/9639/solarianrh3.jpg Nu har vi bara Kael'thas Sunstrider (najs att lira på servern med samma namn) kvar innan mnt.Hyjal och BT \o/ GrAtZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 http://img337.imageshack.us/img337/9639/solarianrh3.jpg Nu har vi bara Kael'thas Sunstrider (najs att lira på servern med samma namn) kvar innan mnt.Hyjal och BT \o/ Varför ser man aldrig dig på någon bild du lägger upp? Får/vill du inte vara med på raids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Måste flexa lite jag med då! http://noon-guild.com/pic/solariandead.jpg bara kael'thas kvar för oss också. ^^ Redigerad 1 augusti, 2007 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Stämmer detta? nej han har vitt hår ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts