Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

SSC om 30 minuter och wow är sönderbuggat. Först när jag loggade in på en char fick jag ett Error som det inte stog något på. Sen reiparade jag och nu ser allt ut såhär:

Du använder inte Model Change eller nått? Vissa change kan totalt fucka upp wow, därav svart bild. Om du använder Model Change så tar bort alla .mpq filer som du lagt ditt och testa igen. Annars får du nog installera om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du använder inte Model Change eller nått? Vissa change kan totalt fucka upp wow, därav svart bild. Om du använder Model Change så tar bort alla .mpq filer som du lagt ditt och testa igen. Annars får du nog installera om spelet.

Yup, jag andvänder model change men det löste sig genom att restarta wow x antal ggr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Kör mechanar för The Sun Eater istället.

Och farma ett svärd som har 1.42% Drop chance ? Pfft, Gör det inte vad du än gör, Fyfan va jag har kört Heroic Mech med min warrior fyhelvete. Aja iaf, Nytt head med paladinen :D Använde Cenarion Revered hjälmen ända tills vi körde void reaver med guilden, Tröttnade och skaffade denna hjälmen, Det är den enda blue jag har kvar dock =/ Funderar på om jag ska slösa 100g på enchanten eller inte, Eftersom jag antagligen får tier 4 på nästa kara farming run.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och farma ett svärd som har 1.42% Drop chance ? Pfft, Gör det inte vad du än gör, Fyfan va jag har kört Heroic Mech med min warrior fyhelvete. Aja iaf, Nytt head med paladinen ^_^ Använde Cenarion Revered hjälmen ända tills vi körde void reaver med guilden, Tröttnade och skaffade denna hjälmen, Det är den enda blue jag har kvar dock =/ Funderar på om jag ska slösa 100g på enchanten eller inte, Eftersom jag antagligen får tier 4 på nästa kara farming run.

Är fan inte 1.42% Drop. kollar du på thottbot eller? Om du kollar där kollar du fel eftersom folk som har trackers o postar data till thottbot kör normal också? på normal droppar den inte : Mer kills, mindre drops -> Mindre droprate på thottbot -.-

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är fan inte 1.42% Drop. kollar du på thottbot eller? Om du kollar där kollar du fel eftersom folk som har trackers o postar data till thottbot kör normal också? på normal droppar den inte : Mer kills, mindre drops -> Mindre droprate på thottbot -.-

Pfft.

Det står 1.42drop chance på Atlasloot.

Hur hög drop chance är det då ? Har kört heroic mech med min warrior sedan jag blev Revered med Sha'tar, Är nu exalted och har även kört ett par runs när jag är exalted, Har iofs fått ihop tillräckligt med badges till Cloak, Ring, och trinket, Och jag har även många fler.

Den har droppats 2 ggr för mig, En gång med min Warrior (Rogue needade och vann) och en gång med min Paladin (Jag needade eftersom tanken redan hade den och farmade badges).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pfft.

Det står 1.42drop chance på Atlasloot.

Hur hög drop chance är det då ? Har kört heroic mech med min warrior sedan jag blev Revered med Sha'tar, Är nu exalted och har även kört ett par runs när jag är exalted, Har iofs fått ihop tillräckligt med badges till Cloak, Ring, och trinket, Och jag har även många fler.

Den har droppats 2 ggr för mig, En gång med min Warrior (Rogue needade och vann) och en gång med min Paladin (Jag needade eftersom tanken redan hade den och farmade badges).

Jao, men man får ju tänka på att du får badges och kan köpa massa epics med, så det är ju lite mer + än bara svärdet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, du spelar på Sunstrider va? Min server håller på att dö och nu transferrar en känd guild härifrån till Sunstrider, Cry More. De är horde men jävligt sköna, har world PvPat en del mot dem och en av dem håller i Laughing Skull Olympics. Ganka dem om du ser dem. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat wow nu i 5 dagar med ett trial account och har en lvl 20 orc warrior, jag älskar det här spelet och tänker uppgradera mitt account till ett riktigt. Men jag undrar bara hur man gör med betalningen? Betalar man varje månad eller kan man betala för t.ex. ett halvår? Jag vill helst betala med kreditkort, man kan väl det?

/kallelito

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat wow nu i 5 dagar med ett trial account och har en lvl 20 orc warrior, jag älskar det här spelet och tänker uppgradera mitt account till ett riktigt. Men jag undrar bara hur man gör med betalningen? Betalar man varje månad eller kan man betala för t.ex. ett halvår? Jag vill helst betala med kreditkort, man kan väl det?

/kallelito

Stämmer, man kan betala med kreditkort, och det blir billigare ju längre man betalar, t.ex. om man betalar för ett halvår blir det lägre månadspris än om du betalar en månad i taget. Ett halvår kostar lite mer än 500 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/kallelito

Om du betalar med Kreditkort kan du köpa upp till ett halvår åt gången, varje månad blir billigare om du köper flera åt gången :ermm:

Tex.

1mån, 120kr st

3mån,110kr st

6mån 100 kr st

Nu kanske det inte är exakt så där men nåt i den stilen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, tackar så mkt för svar :ermm:

En fråga till bara, eftersom jag laddade ner spelet från hemsidan så är det nog inte eu versionen jag har? Men även om jag köper eu versionen så kan jag väl använda dess cd-key så att säga till att uppgradera mitt konto?

beror på om du laddade ner det från wow-europe.com eller worldofwarcraft.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte ge brorsan min pala, men han kommer inte ihåg sitt Secret Question.. :ermm:

Hade samma problem idag blev hackad och kunde inte secret question, surt värre.

Jag loggade in på en polares acc och snackade med han, efter 5min ger han mig passet, jag byter då självklart pass och loggar in. INGET från nån av mina chars fattas exakt allt är kvar så det var ju skönt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor