Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Dra till Warsong Gulch istället. I Ashenvale alltså. CTF är betydligt roligare än det där andra.

Haha aldrig rewardsen för Alterac äger! http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battleg...ds-alterac.html

Mm epic mount <3<3

The Lobotomizer

Binds when picked up

Unique

One-hand Dagger

59-111 damage Speed 1.80

(47.2 damage per second)

Requires level 60

Chance on hit: Wounds the target for 200-300 damage and lowers Intellect of target by 25 for 30 sec.

Requires Exalted Reputation

Mums off-hand <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ett betalt WoW account och kan spela skiten av dig hur mycket du vill. Du kommer också få en varning när det är lite dagar kvar på din betalning så du inte sitter gråtande utan stålar när du vill spela.

typ.

*EDIT*

BG vad ganska kul faktist. Stora köer bara med det är sånt man får ta.

Har inte riktigt fattat vad man ska göra bara. Man kan ta över baser och förstöra baser. Sen kan man loota alla i motsatta faction och få kristaller och shit som jag inte har en aning om vad man ska göra med. :lol:

Aja, über fett med CP och HK.. MUMS!

Du kan lämna in delar av motståndarna tex gnome hår, dvärg ryggrad, nightelf huvud, männikso ben, osv för att få ökad reputation, du kan göra dessa quests hur mycket som helst....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kristallerna och de andra grejerna du lootar från andra används vad jag vet till att få diverse hjälpmedel för ens fraktion samt till BG quests.

Detta är dock bara vad jag lärt mig genom att läsa på den officiella WoW-hemsidan, jag har själv aldrig prövat BG då jag endast är lvl 26 än så länge :huh:

Dra till Warsong Gulch...

När jag var lvl21 så var jag där inne.. tog flaggan 2 gånger. ^^

MadeMaN: Okej.. addat dig till friends :lol:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dragit upp min Troll Rouge till lvl 10 nu och ska fortsätta till 30 med min Human Mage. Ska ner i Deadmines igen med bara min Warlock-kompis pet som tank och ett par Pallys. Ska bli skoj :rolleyes:

Vid lvl ~30 klarar manju sig galant med bara en eller två fler i party:t :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det här kan låta korkat, men nu har jag raderat ALLA min karaktärer och börjat med en ny Dwarf Warrior. Jag har tänkt powerlvla med den i sommar och mitt mål är att komma upp till lvl 60 innan sommaren är slut :P

Nämen Dwarf Warrior låter inte helt fel...Det är de bästa tanksen i alliance man kan vara....De har ju mer stamina än alla andra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen Dwarf Warrior låter inte helt fel...Det är de bästa tanksen i alliance man kan vara....De har ju mer stamina än alla andra  :P

Om han inte är beroende av faction och bara ska powerlvla så tycker jag han ska köra en tauren isf. Dom har högst strength och deras +5% liv är bra som attans.

Strength  28

Agility  15

Stamina  24

Intelligence  15

Spirit  22

Endurance - passive 

Max Health increased by 5%

Strength  25

Agility  16

Stamina  25

Intelligence  19

Spirit  19

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han inte är beroende av faction och bara ska powerlvla så tycker jag han ska köra en tauren isf. Dom har högst strength och deras +5% liv är bra som attans.

Aldrig att jag vänder min håriga rygg till Alliance :P. Jag är och förblir en stolt Alliance krigare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite tråkigt, passade på att ta ett helt värdelöst screen som jag ändå tycker ni borde skåda:

EDIT: Har inte den helt bästa datorn i världen (256 ram, 32mb grafikkort...), borde jag uppgradera till 512 ram och ett bättre grafikkort för att spelet ska flyta på någorlunda bra?

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite tråkigt, passade på att ta ett helt värdelöst screen som jag ändå tycker ni borde skåda:

EDIT: Har inte den helt bästa datorn i världen (256 ram, 32mb grafikkort...), borde jag uppgradera till 512 ram och ett bättre grafikkort för att spelet ska flyta på någorlunda bra?

För att slippa allt hackkkande i IF osv så bör du skaffa minst 1024mb ram. Själv har jag 768mb och det räcker inte. Men bättre grafikkort ska du också ha.

Fast 32mb på grafikkort säger inte mycket. Kan vara ett Voodoo3 med 32mb eller ett GF4 med 32mb. Rätt stor skillnad även fast båda har lika mycket minne.

swat: mja, det där garvade man ju åt för några månader sen. Rätt roligt var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor