tommy killer Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Han har varit 60 två gånger tror jag men då har hans lilla server resettat sig så han fick börja om Jag har varit 60 en gång, men servern bytte databas, så de gick från WoWemu 4. nått till MangoS, så då fick de ta bort all gammal info, BC fick vi, nyare patcher etc. Nu e jag 48, serven öppnade förra året vid julas, så jag har inte spelat mycket, och det är precis som Siana säger, jag spelar då o då, då jag har lust och ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Någon som vet vad addonet heter som man får sån text? http://img520.imageshack.us/my.php?image=lurkerdownjt1.jpg Testa ClearFont, brukar ha en del olika fonts att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Kommer det nåt nytt E-pack till WoW?. En kille sa till mig att blizz skulle släppa ett nytt E-pack 2008.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Tvivlar jag inte på, men de har inte gått ut med något sådant i alla fall, tror bara att det nämnts att det kommer fler, inga detaljer så att säga. Inte helt otänkbart att man kommer kunna möta Arthas och springa runt i Northrend, och kanske Undermine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Är det bara jag som inte kan spela just nu? Det går inte att komma in på någon realm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vad ska jag specca efter Spirit Tap som shadowpriest? Snabba puckar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vad ska jag specca efter Spirit Tap som shadowpriest? Snabba puckar! Blackout imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) när jag använder 1H svärd och sköld så har jag 13,37 i cc (w00t) http://www.imagehoop.com/view_image/854e71225/elite crit.JPG Redigerad 24 juli, 2007 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vad ska jag specca efter Spirit Tap som shadowpriest? Snabba puckar! Villken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Villken server lirar du på? ??? Jaedenar. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 ??? Jaedenar. Hurså? Nja, tänkte att du kanske lirade på Frostmane eller något. Knas att lira på samma realm som en GTAsajtare utan att veta om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Är det bara jag som inte kan spela just nu? Det går inte att komma in på någon realm? Jag kan gå in på en server, ha 0 i ping, och efter en stund kickas ut. Har med senaste patchen att göra verkar det som. Edit: Nu verkar det funka, men pinget låg i ~1000 men har gått ner till 300 nu. Får iaf vara tacksam över att jag kan spela. Redigerad 24 juli, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Pico: maxa Improved Shadow Word: Pain, därefter lägger du antingen tre poäng på Blackout eller på Shadow focus, upp till dig vad du tycker känns bäst. Blackout är främst för PvP men kan hjälpa bra när man kitar mobs. Redigerad 25 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Speccade protection idag! Gjorde mig Fireguard med Mongoose på Fy faan vad ballt ^^ Klick! http://img528.imageshack.us/img528/2243/wowscrnshot072507002529rm8.th.jpg Redigerad 25 juli, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Speccade protection idag! Gjorde mig Fireguard med Mongoose på Fy faan vad ballt ^^ Klick! http://img528.imageshack.us/img528/2243/wowscrnshot072507002529rm8.th.jpg Kör mechanar för The Sun Eater istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Pico: maxa Improved Shadow Word: Pain, därefter lägger du antingen tre poäng på Blackout eller på Shadow focus, upp till dig vad du tycker känns bäst. Blackout är främst för PvP men kan hjälpa bra när man kitar mobs. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 SSC om 30 minuter och wow är sönderbuggat. Först när jag loggade in på en char fick jag ett Error som det inte stog något på. Sen reiparade jag och nu ser allt ut såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 SSC om 30 minuter och wow är sönderbuggat. Först när jag loggade in på en char fick jag ett Error som det inte stog något på. Sen reiparade jag och nu ser allt ut såhär: Random targeta lite bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 En till version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts