Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Olagligt är nåt som strider mot lagen och som man kan bli straffad för...

Blizzards regler eller deras EULA är inte en lag om ni trodde det

Däremot riskerar man att bli åtalad om man själv emulerar en server, stöld av källkoden är det då

Om jag röker i fikarummet på mitt jobb så är det inte olagligt men det är emot jobbets regler så jag kan riskera att bli avstängd(avskedad). Förstår ni?

Fast personligen så förstår jag inte hur man kan va så snål med 100 spänn i månaden. Det är extremt lite med tanke på hur många timmars underhållning man får

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olagligt är nåt som strider mot lagen och som man kan bli straffad för...

Blizzards regler eller deras EULA är inte en lag om ni trodde det

Däremot riskerar man att bli åtalad om man själv emulerar en server, stöld av källkoden är det då

Om jag röker i fikarummet på mitt jobb så är det inte olagligt men det är emot jobbets regler så jag kan riskera att bli avstängd(avskedad). Förstår ni?

Fast personligen så förstår jag inte hur man kan va så snål med 100 spänn i månaden. Det är extremt lite med tanke på hur många timmars underhållning man får

Precis vad jag snackar om. Det är inte olagligt men däremot missar man 90% av spelet när man kör crackserver sådär. Och för vad? 100 kronor var månad?

Jävla luffare är ni, som kör privat =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag snackar om. Det är inte olagligt men däremot missar man 90% av spelet när man kör crackserver sådär. Och för vad? 100 kronor var månad?

Jävla luffare är ni, som kör privat =D

Bara för jag har ett liv och inte vill sitta framför datorn och spela WoW och ge 130 kr varje månad på ett spel betyder inte att man e luffare!

Jag har andra utgifter jag prioriterar före nått spel.

Sedan vet jag att jag missar massor, men jag spelar inte mycket WoW längre, kör då jag inte har nått o göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ge fan i att tracka på Tommy killer så fort han behöver hjälp. Han spelar inte alls mycket - när jag spelade på hans server var han level 26 eller liknande. Ett par månader senare började jag spela på Blizzards servrar, har varit level 70 sen i våras någon gång och Tommy killer är nu level 48. Säger det inte en del om hur lite han spelar? Det är väl inte så konstigt att han inte känner för att betala en månadsavgift då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ge fan i att tracka på Tommy killer så fort han behöver hjälp. Han spelar inte alls mycket - när jag spelade på hans server var han level 26 eller liknande. Ett par månader senare började jag spela på Blizzards servrar, har varit level 70 sen i våras någon gång och Tommy killer är nu level 48. Säger det inte en del om hur lite han spelar? Det är väl inte så konstigt att han inte känner för att betala en månadsavgift då.

Han har varit 60 två gånger tror jag men då har hans lilla server resettat sig så han fick börja om :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har varit 60 två gånger tror jag men då har hans lilla server resettat sig så han fick börja om :unsure:

Ah, okej. Jaja, taskig attityd lär inte hjälpa ändå. Har han bestämt sig för att spela på privat server så kommer han inte ändra sig för att folk hånar honom.

---

http://www.wowhead.com/?item=24305#z0z droppade för mig! :mellow: Har inte bestämt mig för om jag ska lära mig det och sälja, eller om jag ska sälja patternet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde gruul och kara igår. Gick dåligt. Säkert 12 wipes allt som allt. Fick ner Prince till 3% som bäst, gruul till 13%..

Slutar med att en infernal hamnar fel, att MT dör eller att för många folk helt enkelt dör..

Orkar inte med den svenska tjejen på 35 år som har kasst utttal i engelskan som tjatar "kemoi innervate!!", "kemoi ress!!", "more dps kemoi!!".. -.- Liksom varför ska det vara så svårt att säga VEM som behövs ressas och vem som ska innervate:as..(?) :((((

fan, hon låter som min morsa, och då lyssnar jag inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor