Troxie Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ny version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Någon som vet varför jag inte kan lära mig MS rank 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Har du Rank(1), tillräckligt med pengar, rätt level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Har du Rank(1), tillräckligt med pengar, rätt level? Jag har Rank 1 (om man får den när man speccar den), 250G lvl 62 kanske bara var en bugg igår, kan kolla idag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag har Rank 1 (om man får den när man speccar den), 250G lvl 62 kanske bara var en bugg igår, kan kolla idag sen. Är det bugg och om den står kvar sig kan du ju alltid testa någon annan tränare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) \o/ Redigerad 22 juli, 2007 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 \o/ Fyfan vad tur du har, bytt acc igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) \o/ Nice. Tror jag aldrig fått ett world drop epic. Vill gärna tipsa om att använda Molten Armor. Större användning för 3% crit än extra armor. Om man är en bra mage blir man aldrig slagen. Redigerad 22 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Nice. Tror jag aldrig fått ett world drop epic. Vill gärna tipsa om att använda Molten Armor. Större användning för 3% crit än extra armor. Om man är en bra mage blir man aldrig slagen. Nej, med frost armor kan man procca frostbite och få en extra 2k icelance =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Nej, med frost armor kan man procca frostbite och få en extra 2k icelance =P pfff.. Frostspec.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Fick skiten sålt för 1300guld också, happy days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 pfff.. Frostspec.. Men lol, vem fan använder frost armor som firemage =D Klart du har rätt där om man kör pompyro/fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 /cheer Bytte precis ut Leggnings of Unending Assult mot X-52 Pilot's Leggnings +6 Armor +1 Agillty +1 Stamina weii, bättre tankning.. -- 3/3 druider på gruul, får se omg jag kommer med ändå ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 /cheer Bytte precis ut Leggnings of Unending Assult mot X-52 Pilot's Leggnings +6 Armor +1 Agillty +1 Stamina weii, bättre tankning.. -- 3/3 druider på gruul, får se omg jag kommer med ändå ikväll.. FFFFFFSSSS!!!!!!!11111 http://www.thottbot.com/i31544 Du är druid för satan i gatan, skaffa druidernas bästa legs pre-gruul FFS! http://www.thottbot.com/i30941 för tanking (alt. skaffa http://thottbot.com/?set=574) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 FFFFFFSSSS!!!!!!!11111 http://www.thottbot.com/i31544 Du är druid för satan i gatan, skaffa druidernas bästa legs pre-gruul FFS! FFFFFFFFFFS JAG HAR REDAN GJORT DET QUESTET LONG TIME AGO, VALDE CLOTH HEADEN BARA FÖR DEN SÅG SÅ COOL http://www.thottbot.com/i30941 för tanking Mehhhhh, den äror ju grön jue. (alt. skaffa http://thottbot.com/?set=574) Bah, har 3338g och varken köpa eller fixa sockets till dom där.. --- bbbbbbALANCE! wiiiiee panzerkin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 FFFFFFFFFFS JAG HAR REDAN GJORT DET QUESTET LONG TIME AGO, VALDE CLOTH HEADEN BARA FÖR DEN SÅG SÅ COOL O M F G ! ? Hur i helvete kan du göra något sådant. Skit i hur saker ser ut, där har du en av dina största tabbar genom tiderna alltså. Inte äns tier4 är bättre än dom legsen för dps. Mehhhhh, den äror ju grön jue. So? Dom _är_ dom bästa tanking legsen för druider som inte kan fixa clefthoof eller t4. Bah, har 3338g och varken köpa eller fixa sockets till dom där.. Du har 3338g och har inte råd? Hur resonerar du nu? Okej om du sparar till Epic för 5k men annars är det inget som stoppar dig från att köra det. --- bbbbbbALANCE! wiiiiee panzerkin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Du har 3338g och har inte råd? Hur resonerar du nu? Okej om du sparar till Epic för 5k men annars är det inget som stoppar dig från att köra det. Han vill inte tänka på att han gjort världens miss. Utan tänka att "det gör inget, såååå bra var dem inte". Redigerad 22 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har kollat runt lite, borde jag dra som lvl 48 till Un'Goro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har kollat runt lite, borde jag dra som lvl 48 till Un'Goro? Finns det inga spelare som vet det på din crackserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Finns det inga spelare som vet det på din crackserver? Nej, tyvärr. Svara på frågan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts