Bullet Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Bra eller dålig Specc? Rätt okej antar jag, men finns bättre. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 För PvP http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 För DW Fury PvE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Rätt okej antar jag, men finns bättre. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 För PvP http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 För DW Fury PvE För lvling då? (1bar från 62) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 För lvling då? (1bar från 62) Han linka ju en? PVE builden :SS:S:S:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 För lvling då? (1bar från 62) Fury dual wield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Nu her jag inte klad hest: -- KTHThreatMeter fungerar inte längre. Jag har laddat ner och installerat om två gånger av den senaste versionen samt läst guiden om man har problem med addonet, två gånger. Slutar med att jag hamnar på Last Resort If worst comes to worst, you can always try deleting your current \Addons\KLHThreatMeter directory, then reinstalling and trying the Troubleshooting section again. This can reveal some directory problems. Failing that, it's most likely that you haven't read the instructions properly, in which case i can recommend one or more of the following: a) Beating your head against a wall. It needs it. Going back to Freecell. You're not ready for the complexities of WoW it seems. Fucksake. Jag som just skaffat Timelapse Shard.. -- Ventrilo fungerar inte längre. Har joinat en ny guild, och nu går det inte längre komma in på vent alls. Står bara "Unable to connect" på den nya och på den gamla "Connected to server but unable to authenticate the specified user/password. Make sure you entred the correct password for the login name. Remember, passwords are now case sensitive", har rätt namn, IP, port och PW. Får inte raida igen om jag inte får det att fungera. Fucksake. -- Kara åt helvete. Våran guild hade 3 olika kara raids idag, jag kom med i ett. Min raid var den enda som inte klarade prince-.- Hade väldigt otur med dom där "Ayssals" eldsnubbarna.. En läskig sak som hända var att hela raiden dog vid 5%, våran MT höll sig ändå vid liv i ca 2 minuter utan heals och pots.. :/ Fucksake, 5 wipe rapair bill.. =( -- JÄDRANS SKIT! JELP! Redigerad 20 juli, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 /pWND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 /pWND HA! HAHAHA! Jag fick ktm att fungera, bitch. -- NU, HJÄLP MIG MED VENTRILO! Ladda ner ny version och installera om fast jag redan har 2.30(den som dom använder) eller, jävlas med GM och CL's i frågan om hjälp eller något bättre alternativ? Gief. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) HA! HAHAHA! Jag fick ktm att fungera, bitch. --NU, HJÄLP MIG MED VENTRILO!Ladda ner ny version och installera om fast jag redan har 2.30(den som dom använder) eller, jävlas med GM och CL's i frågan om hjälp eller något bättre alternativ? Gief.Kanske är brandvägg eller router som blockerar. Redigerad 20 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 HA! HAHAHA! Jag fick ktm att fungera, bitch. -- NU, HJÄLP MIG MED VENTRILO! Ladda ner ny version och installera om fast jag redan har 2.30(den som dom använder) eller, jävlas med GM och CL's i frågan om hjälp eller något bättre alternativ? Gief. Testa installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 HA! HAHAHA! Jag fick ktm att fungera, bitch. -- NU, HJÄLP MIG MED VENTRILO! Ladda ner ny version och installera om fast jag redan har 2.30(den som dom använder) eller, jävlas med GM och CL's i frågan om hjälp eller något bättre alternativ? Gief. KTM suger kuk, skaffa Omen istället. mycket mycket bättre threat meter. sen så är det väl antingen en router eller brandvägg som inte tillåter ventrilo att connecta eller så är det fel på deras server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vill ställa en fråga, en polare påstår sig ha läst "A little tip if you're getting one of these, do not watch them eat, its disgusting!" någon stanns, och är dem äckliga när dem äter? hur ser det ut i så fall? har aldrig lagt märke till det när jag spelade själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vill ställa en fråga, en polare påstår sig ha läst "A little tip if you're getting one of these, do not watch them eat, its disgusting!" någon stanns, och är dem äckliga när dem äter? hur ser det ut i så fall? har aldrig lagt märke till det när jag spelade själv Äter vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 KTM suger kuk, skaffa Omen istället. mycket mycket bättre threat meter. sen så är det väl antingen en router eller brandvägg som inte tillåter ventrilo att connecta eller så är det fel på deras server. OM 24 andra I raiden använder KTM och du använder OMEN så suger Omen för att alla andra har samma version av KTM = KTM mer accurate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 OM 24 andra I raiden använder KTM och du använder OMEN så suger Omen för att alla andra har samma version av KTM = KTM mer accurate? Omen = mer accurate, KTM suger tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 OM 24 andra I raiden använder KTM och du använder OMEN så suger Omen för att alla andra har samma version av KTM = KTM mer accurate? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 KTM fungerar i alla fall, det är huvudsaken, det ger mig ett hum om hur jag ligger till och det räcker. Dessutom anser jag att man ska kunna spela utan threatmeters och kunna hantera aggro ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 KTM är helt jävla värdelöst och inte nogrant för fem öre. Omen är mycket, MYCKET bättre, mer nogrant bättre mätbarhet och uppdateras flera gånger om dagen just nu då det bara är i betastadiet. Vår guild har kört med Omen nu i några månader, och alla säger samma sak. Hur fan kunde vi köra med KTM förut? @vent: Testat en annan verision? Kan vara så att du är noob och har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Han linka ju en? PVE builden :SS:S:S:S:S 1.Trodde att det var 70 Pve 2. Tycker inte om fury men får väl se om jag tar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Okej, har ju faktiskt inte testat Omen men själv har jag aldrig haft problem med att hålla mig från att dra aggro, med eller utan threatmeter. Får väl kanske dra ner Omen och testa så kanske man kan öka på dpsen lite, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Äter vad? Ska tydligen vara nåt med att den står i stallet i brill o äter eller något i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts