Siana Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Greaves of Malorne och Malefic Mask of the Shadows innhandlade på dagens gruul raid. Sweet, T4. Vi hade en planerad storkväll, som förra torsdagen, då vi downar Maulgar, Gruul, Magtheridon och Void Reaver. Tyvärr gick det åt helvete denna gången... Vi downade Maulgar och Gruul direkt, men fastnade helt på Magtheridon och lyckades aldrig få ner honom. Tre gånger blev det problem med summoners som lyckades heala sig så vi inte hann downa dem i tid, två gånger blev det problem med kubklickande då personer som skulle klicka tabbade sig, och deras ersättare med tabbade sig/dog, och en gång dog main tanken. Vår guild leader är egentligen main tank och han har bäst gear, men han var inte där. Kanske var det därför det gick som det gick. Nåväl, Mag och VR åker ner imorrn. Synd bara att det snor tid från SSC. Gruul droppade förövrigt Collar of Cho'gull. Den gick tyvärr svindyrt så jag biddade inte. Triptych Shield of the Ancients, Mender's Heart-Ring och Earthblood Chestguard från dagens Karazhan, riktigt jävla lyckad run. Riktigt jävla minus DKP man ligger på nu . DKP i Karazhan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Mender's Heart-Ring är helst sämst för palas eller? : P Nä, hade Celestial Jewel Ring sen tidigare, så.. -- Siana: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=902319 Redigerad 16 juli, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 För paladins i pve: Celestial Jewel Ring > Mender's Heart-Ring ? orka spirit, bara druids och priests som ska ha det. du får lite stamina och intellect vilket ju är bra men imo så skulle du ha sparat dkp till något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) För paladins i pve: Celestial Jewel Ring > Mender's Heart-Ring ? orka spirit, bara druids och priests som ska ha det. du får lite stamina och intellect vilket ju är bra men imo så skulle du ha sparat dkp till något bättre. Det enda jag skulle säga att jag missar från Celestial Jewel Ring är mp5, men ta en titt igen på Mender's Heart-Ring och Celestial Jewel Ring. Är inte den bättre än det jag hade, så vet jag inte vad jag ska säga. Visst, Spirit behöver jag inte. Men det är bra att ha (ökar t.ex healing litegrann). Förlorar 11 healing, men men.. Redigerad 16 juli, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Gloves of Dexterous Manipulation och Stonebough Jerkin lootade i dagens Kara. Kommer antagligen farma ett par till epics imorgon då vi kör resten av Kara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Började spela upp en Paladin idag, level 15 atm. Ni som lirat/lirar Palas, ska jag köra Retri hela vägen ner till Crusader Strike, eller ska jag respecca Reckoning sen vid 40? Antar att jag i alla fall kör Seal of Command så länge jag har ett långsamt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Gloves of Dexterous Manipulation och Stonebough Jerkin lootade i dagens Kara. Kommer antagligen farma ett par till epics imorgon då vi kör resten av Kara. Får du vara med i raiderna igen? Everest: Spela på roguen på min server istället. Minns att jag var så impad av dig första gången jag såg din char, när jag var level 4 (du gav mig hela 6g ). Var väl inte lika imponerande när jag på level 70 såg dig ligga död i SW med 60gear. Redigerad 17 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Började spela upp en Paladin idag, level 15 atm. Ni som lirat/lirar Palas, ska jag köra Retri hela vägen ner till Crusader Strike, eller ska jag respecca Reckoning sen vid 40? Antar att jag i alla fall kör Seal of Command så länge jag har ett långsamt vapen. Kör aoe spec vid typ 44 och grinda pirater i tanaris, extemt snabb xp ^^ Exakt hur man gjorde kommer jag inte ihåg, bäst att fråga nån erfaren paladin spelare, men det är något med holy shield, retri aura, consecration(såklart=P), seal of light och judgement of light... man dör ju nästan aldrig som paladin under 35% med prot spec så jag har sett paladins som dödat 15 mobs åt gången med denna spec Redigerad 17 juli, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Får du vara med i raiderna igen? Everest: Spela på roguen på min server istället. Minns att jag var så impad av dig första gången jag såg din char, när jag var level 4 (du gav mig hela 6g ). Var väl inte lika imponerande när jag på level 70 såg dig ligga död i SW med 60gear. Kara är fan inte raids, en liten fittinstance är vad det är. Och ja, Kara får jag komma på då ingen behöver nått där, och det är typ 50/50 alts som kör kara. Det är dock mitt i sommaren nu, och folk gillar inte att logga in, så jag var på G att komma på Vashj också, var inne och kikade lite på Solarian också. Men det var för dålig raid, helt fel klasser. Så vi har kört 4 olika kara denna veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vad är det för scroll Swifty använder för att få sina händer och lysa? Har för mig att det var Scroll of Agility, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Får du vara med i raiderna igen? Everest: Spela på roguen på min server istället. Minns att jag var så impad av dig första gången jag såg din char, när jag var level 4 (du gav mig hela 6g ). Var väl inte lika imponerande när jag på level 70 såg dig ligga död i SW med 60gear. Ja, skulle kolla in gubben, som inte har något guld kvar för övrigt, och helt plötsligt blir jag söndergankad av en Troll Rogue mitt i SW. Lite synd är det iof, har ju Felstriker och sånt. Har ju redan en BE Rogue, tänker inte lira Rogue igen , men Pallyn kan jag ju alltid transferra om jag skulle känna för det, måste bara levla upp den först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vad är det för scroll Swifty använder för att få sina händer och lysa? Har för mig att det var Scroll of Agility, nån som vet? Vem fan är Swifty och var lyser hans händer? Finns inga scrolls som får händerna att lysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) http://img69.imageshack.us/img69/7522/namnlslo9.th.jpg Modelchanging är roligt Redigerad 17 juli, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 http://img69.imageshack.us/img69/7522/namnlslo9.th.jpg Modelchanging är roligt surt att du inte kan höger och vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 surt att du inte kan höger och vänster. Jag kan, men orkar inte ändra för att det ska se "perfekt" ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Grinda orcs i hellfire, eller questa i EPL, lvl 58 SP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Grinda orcs i hellfire, eller questa i EPL, lvl 58 SP? Hellfire har mycket bättre exp/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Hellfire har mycket bättre exp/h. Okej, tkr det går så jävla segt här men.. aja kör på det då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Downade precis Prince för första gången, kändes skönt efter att ha wipat 10 ggr på honom tidigare. Gjorde ett halvhjärtat försök på netherspite för att få ett smakprov tills nästa vecka.(ingen kunde tactics för honom egentligen så) T4 helm till druid-priest-warrior droppades, plus nån caster neck och bågen. Vann dock inte bågen, en annan hunter i fick den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Ersatt Ace2 nu. Ganska nöjd.> Vet dock inte vart jag ska lägga den där bar:en till vänster.. :/ Osäker om jag ska ha runda eller fyrkantiga knappar också.. Aja, happy go lucky. Måste bli exalted med KoT. brb EDIT: OCH JA JAG VET ATT MITT JÄVLA FULA HEALING GEAR SER UT SOM NÅGOT SOM NÅGON IDIOT SKULLE TATT PÅ SIG PÅ 80-TALET.. Redigerad 17 juli, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts