Everest Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Rofl, lät ju nästan bra det där Nä, men allvarligt, Aran måste vara en av de lättaste fighterna, bara nuka på liksom. en till föressten, inte lika bra men; http://firemawchant.ytmnd.com/ Redigerad 13 juli, 2007 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 http://gruulchant.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 http://gruulchant.ytmnd.com/ Den där måste en av mina guildmate's höra för det är han nämligen väldigt duktig på att göra döda mig med shatter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Nån annan som sett nya flyingmounten? En kvast! LOL! World of Raids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Maulgar, Gruul och Magtheridon nere ikväll Vann Cowl of Nature's Breath från Gruul, ser ut som en Rogue nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Instruktioner för Shade of Aran Haha. Borde finnas en likadan för Hydross... "I will not DPS when Hydross transfers"... Makalöst hur en del inte kan förstå det. Nån annan som sett nya flyingmounten? En kvast! LOL! World of Raids WTF. FlyFF- ripoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Haha. Borde finnas en likadan för Hydross... "I will not DPS when Hydross transfers"... Makalöst hur en del inte kan förstå det. WTF. FlyFF- ripoff. Harry potter ripoff. Ska bara kirra engineering glasögon och lite fräkt cloth gear sen ser jag ut som en harry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Harry potter ripoff. Ska bara kirra engineering glasögon och lite fräkt cloth gear sen ser jag ut som en harry! Haha, det kommer bli stiligt. Skaffa en bra trä-wand också. Harry Potter är ju inget MMORPG. ... Men egentligen är det ju ingen ripoff av något, att man flyger på kvastar har ju funnits ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Haha, det kommer bli stiligt. Skaffa en bra trä-wand också. Harry Potter är ju inget MMORPG. ... Men egentligen är det ju ingen ripoff av något, att man flyger på kvastar har ju funnits ett tag. Ripoff på häxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Lär ju vara skämt, men vore ballt om det kom på riktigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Min guilds premade slådde Nihilums premade i WSG de suger i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ja, dom blev ju ägda med 5-0 i Arena 5v5 mot Millenium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Inte så konstigt egentligen, Nihilum lär ju ha ganska värdelöst pvp gear, kolla Kungens arms grejer, han har typ massa blues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Min guilds premade slådde Nihilums premade i WSG de suger i PvP. Dom ligger iofs i topp rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Dom ligger iofs i topp rating Äh, det är bara för att de spelar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Nån annan som sett nya flyingmounten? En kvast! LOL! World of Raids Klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Greaves of Malorne och Malefic Mask of the Shadows innhandlade på dagens gruul raid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Triptych Shield of the Ancients, Mender's Heart-Ring och Earthblood Chestguard från dagens Karazhan, riktigt jävla lyckad run. Riktigt jävla minus DKP man ligger på nu . - Semester startar imorrn, mot Danmark! Så kommer inte bli något WoW för mig på ca 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Gjorde tre attempts på Prince, gick någorlunda med tanke på att det var första gången. 59%, 55% och 27% dock så tog rogues enfeebles hela tiden så dps var lite gimpat men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Triptych Shield of the Ancients, Mender's Heart-Ring och Earthblood Chestguard från dagens Karazhan, riktigt jävla lyckad run. Riktigt jävla minus DKP man ligger på nu . - Semester startar imorrn, mot Danmark! Så kommer inte bli något WoW för mig på ca 2 veckor Mender's Heart-Ring är helst sämst för palas eller? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts