Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Haha, jag hade inget att göra så jag utförde lite detektivarbete...

Minns ni klippet från förra året någon gång, där en liten elvaåring slänger ur sig en massa perversiteter? Jag lyckades luska fram deras Vent, sitter inne på den och lyssnar nu, de är fortfarande aktiva. :)

Den lilla killen kom tyvärr aldrig in, och det är inte så många jag känner igen från klippet, men bland annat bruden, Avonaco, är inne. Nawnook med, som nämns ett par gånger. :(

Edit: Sa aldrig något eftersom de var mitt inne i en raid. Får väl hälsa någon gång. :lol:

Haha den filmen är ju as rolig :lol:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorn bär det iväl till borlänge och köpa TBC & ett gamecard, 70 innan skolan sikter vi på :D

Stell vilken lvl är din lock?

Spelar du nånting på han nu?

lvl 67, lvlar as we speak.

Hjälper till som officer i guilden, då GM'arna är två RL polare till mig. Fyfan vad jobbigt det är att ha en guild som inte är top notch och samtidigt vill växa.

Har klarat alla bossar i Kara, men folk vill inte komma på Gruul -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är många som har samma problem som er. Försök hitta en annan guild som ligger på samma nivå och slå ihop er. minst 35-40 aktiva spelare är en bra siffra att satsa på om man ska köra 25 man instancer. Alla bra guilder jag känner till har väldigt många reserv spelare så att dom aldrig får ont om folk på raid och så dom kan anpassa raiden efter vad som behövs på olika bossar (DPS/healing)

Försök hitta folk fort för oftast tröttnar folk när det inte blir raids och lämmnar till andra guilder

I min gamla guild så hade vi bara ca 30 väldigt aktiva spelare varav 5 tanks. Vi låg 2:a på alliance i raidprogression på servern, men på en vecka hände följande: En druidtank lämnade guild. MT slutade spela. Jag slutade raida (har inte tid längre).

Så där stod dom andra med 2 tanks kvar (dom sämst gearade dessutom) och kunde inte ens ta Gruul, när vi tidigare i veckan hade tagit 5 bossar i SSC. Nu har dom flesta av oss 30 som spelade från början lämnat till andra guilder eller slutat spela

Aja jag fick i alla fall mina 5 nether vortex, det enda jag ville ha från 25 man instancerna :D

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jobbigt som alt, när man har main på annan server där guilden är nästbästa på servern. Blir alltid så frustrerad på alla idioter :D

Just denna guilden är en "familj" guild, dvs. vi skapade den för bara RL polare från början. Växte snabbt i början innan BWL kom, och vi downade ragnaros med den guilden. Sen splittrades den, och det var bara jag och 2 RL polare kvar i guilden.

För typ 2-3 månader sen försökte dom igen, och fick ihop fler medlemmar och har nu kört igenom Kara, men verkar som guilden kommer dö än en gång.

3 officerer har igår/idag lämnat guilden. Båda mina RL polare (dom som är GM) är på semester, och man ser minst en /gquit om dagen bland medlemmarna. Surt att se sånt, då jag vet att mina 2 polare inte kommer lämna guilden, och eftersom det bara är en alt char så kommer jag inte heller lämna. Då sitter man där med en 70 alt som man inte kan göra nått med, då guilden är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor