Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Alar är hyfsat svår tycker jag. Synd bara att hela SSC + maghteridon är söndernerfade. Kommer ihåg när vi tog Magtheridon och Hydross innan de blev nerfade. Inte lätt kan jag säga, sen efter patchen kom behövde man typ inte ens hälften så mycket DPS på Hydross eller Mag's channelers.

Samma sak med Gruul, i början dog ju folk med 12k hp av shatter för dom stod nära en enda person. Inte många guilder som tog honom innan de gjorde honom 75% lättare. Fast iofs så behövdes det. Bossar i de första instancerna i TBC ska inte ha samma svårighetsgrad som motsvarar några av de svårare i naxxramas

Sen tog dom ju bort attunements så vem som helst kan gå in och äga Void reaver nu (lättaste bossen i 25 man instancer imo)

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte har något viktigt för sig klockan åtta ikväll, känn er fria att delta i Gnomerallyt som kommer vara på Laughing Skull.

Det är ganska enkla instruktioner. Man ska skapa en gnome (helst med rosa hår), vilken klass som helst. Man får köpa bättre gear men inte enchanta den, man kan lära sig sin level 1- skill om den finns. Startpunkten är vid tunneln, typ där gnomes börjar. När startsignalen går får man reda på vart killen som håller i det hela håller hus, och försten dit vinner priset på 2000 guld!

Det är en i en serie av grener i OLYMPICS 2007 som hålls på servern. :lol:

Om man har en horde på Laughing Skull som man inte vill radera kan man enkelt skapa ett trialaccount för sakens skull, instruktioner finns i tråden.

Jag kommer självklart deltaga, och min gnome heter Sijennagnome (påhittigt värre :lol: ). Ses där, må bäste man vinna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte har något viktigt för sig klockan åtta ikväll, känn er fria att delta i Gnomerallyt som kommer vara på Laughing Skull.

Det är ganska enkla instruktioner. Man ska skapa en gnome (helst med rosa hår), vilken klass som helst. Man får köpa bättre gear men inte enchanta den, man kan lära sig sin level 1- skill om den finns. Startpunkten är vid tunneln, typ där gnomes börjar. När startsignalen går får man reda på vart killen som håller i det hela håller hus, och försten dit vinner priset på 2000 guld!

Det är en i en serie av grener i OLYMPICS 2007 som hålls på servern. :lol:

Om man har en horde på Laughing Skull som man inte vill radera kan man enkelt skapa ett trialaccount för sakens skull, instruktioner finns i tråden.

Jag kommer självklart deltaga, och min gnome heter Sijennagnome (påhittigt värre :lol: ). Ses där, må bäste man vinna! :)

Jag är med! Mysticgnome blir namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite bilder från gnomerallyt! :lol:

qp9pwheadvan.jpg

Folk laddar upp.

h1yutpqw9nj3.jpg

Startplatsen var vid tunneln, ganska snabbt var där endast en massa rosa huvuden.

14cp44npad1l.jpg

je1wklslqsc0.jpg

OFF WE GO! Destination Redridge Mountains!

cforln488a31.jpg

ionmstccmt9c.jpg

rcboergas79v.jpg

GNOMES @ TRAINS INC

295n5kus5j9w.jpg

... Väl framme i redridge blev det en stor slakt. :)

Blev ett andra rally, men det blev tyvärr mycket mindre lyckat eftersom målet då var Blade's Edge Mountains. Eftersom det var så många som var horde, eller från andra realms, så var det inte så många som hade någon som kunde fixa dit dem. Jag hade tur och fick en mage-kompis att ta mig dit, men tyvärr kom jag dit som femte gnome eller något. Kul var det i alla fall, och jag ser fram emot nästa gren! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag hade inget att göra så jag utförde lite detektivarbete...

Minns ni klippet från förra året någon gång, där en liten elvaåring slänger ur sig en massa perversiteter? Jag lyckades luska fram deras Vent, sitter inne på den och lyssnar nu, de är fortfarande aktiva. :lol:

Den lilla killen kom tyvärr aldrig in, och det är inte så många jag känner igen från klippet, men bland annat bruden, Avonaco, är inne. Nawnook med, som nämns ett par gånger. :)

Edit: Sa aldrig något eftersom de var mitt inne i en raid. Får väl hälsa någon gång. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor