Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Blev inte confirmed för ikväll, men är signed så ska logga in lite då och då för att se om jag behövs. Gief The Eye/SSC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Pacaw! http://img514.imageshack.us/img514/805/alarhv8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Pacaw! http://img514.imageshack.us/img514/805/alarhv8.jpg Gratz ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Pacaw! http://img514.imageshack.us/img514/805/alarhv8.jpg Grattis, Svår fight ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Grattis, Svår fight ? Hektisk. Simpel när man väl kan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Hektisk. Simpel när man väl kan den. Så brukar det vara, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Alar är hyfsat svår tycker jag. Synd bara att hela SSC + maghteridon är söndernerfade. Kommer ihåg när vi tog Magtheridon och Hydross innan de blev nerfade. Inte lätt kan jag säga, sen efter patchen kom behövde man typ inte ens hälften så mycket DPS på Hydross eller Mag's channelers. Samma sak med Gruul, i början dog ju folk med 12k hp av shatter för dom stod nära en enda person. Inte många guilder som tog honom innan de gjorde honom 75% lättare. Fast iofs så behövdes det. Bossar i de första instancerna i TBC ska inte ha samma svårighetsgrad som motsvarar några av de svårare i naxxramas Sen tog dom ju bort attunements så vem som helst kan gå in och äga Void reaver nu (lättaste bossen i 25 man instancer imo) Redigerad 10 juli, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Det som stör mig mest är skillnaden mellan SSC och TK. VR är ett skämt förvisso, men resten av bossarna i TK är svåra, svårare än Lady Vashj (Och därmed hela SSC). Ändå ska dessa två instancer tas som samma svårighetsgrad. Pfft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Alla som inte har något viktigt för sig klockan åtta ikväll, känn er fria att delta i Gnomerallyt som kommer vara på Laughing Skull. Det är ganska enkla instruktioner. Man ska skapa en gnome (helst med rosa hår), vilken klass som helst. Man får köpa bättre gear men inte enchanta den, man kan lära sig sin level 1- skill om den finns. Startpunkten är vid tunneln, typ där gnomes börjar. När startsignalen går får man reda på vart killen som håller i det hela håller hus, och försten dit vinner priset på 2000 guld! Det är en i en serie av grener i OLYMPICS 2007 som hålls på servern. Om man har en horde på Laughing Skull som man inte vill radera kan man enkelt skapa ett trialaccount för sakens skull, instruktioner finns i tråden. Jag kommer självklart deltaga, och min gnome heter Sijennagnome (påhittigt värre ). Ses där, må bäste man vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Alla som inte har något viktigt för sig klockan åtta ikväll, känn er fria att delta i Gnomerallyt som kommer vara på Laughing Skull. Det är ganska enkla instruktioner. Man ska skapa en gnome (helst med rosa hår), vilken klass som helst. Man får köpa bättre gear men inte enchanta den, man kan lära sig sin level 1- skill om den finns. Startpunkten är vid tunneln, typ där gnomes börjar. När startsignalen går får man reda på vart killen som håller i det hela håller hus, och försten dit vinner priset på 2000 guld! Det är en i en serie av grener i OLYMPICS 2007 som hålls på servern. Om man har en horde på Laughing Skull som man inte vill radera kan man enkelt skapa ett trialaccount för sakens skull, instruktioner finns i tråden. Jag kommer självklart deltaga, och min gnome heter Sijennagnome (påhittigt värre ). Ses där, må bäste man vinna! Jag är med! Mysticgnome blir namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Level 50 med Warlocken nu, Unstable Affliction ! Ska nog börja spela mer med den, Warlock är ju skitskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Hej, min kompis vill prova på WoW 10dagars saken, vart kan man hitta det på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Hej, min kompis vill prova på WoW 10dagars saken, vart kan man hitta det på hemsidan? (nej jag orkade inte ladda klart sidan ) Redigerad 11 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) (nej jag orkade inte ladda klart sidan ) Nej men allso jag menade den här 10dagars trail acc, funkar den som du skicka fast han inte har vanliga WoW Thx anyway Redigerad 11 juli, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Nej men allso jag menade den här 10dagars trail acc, funkar den som du skicka fast han inte har vanliga WoW Thx anyway http://teaser.wow-europe.com/index_se.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Lite bilder från gnomerallyt! Folk laddar upp. Startplatsen var vid tunneln, ganska snabbt var där endast en massa rosa huvuden. OFF WE GO! Destination Redridge Mountains! GNOMES @ TRAINS INC http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/neuw2qhc97ii.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/9o0d7527us9p.jpg ... Väl framme i redridge blev det en stor slakt. Blev ett andra rally, men det blev tyvärr mycket mindre lyckat eftersom målet då var Blade's Edge Mountains. Eftersom det var så många som var horde, eller från andra realms, så var det inte så många som hade någon som kunde fixa dit dem. Jag hade tur och fick en mage-kompis att ta mig dit, men tyvärr kom jag dit som femte gnome eller något. Kul var det i alla fall, och jag ser fram emot nästa gren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Tog 59 idag, fan va kul det är i Outland ^^. Här är min armory http://armory.wow-europe.com/character-she...+Co&n=Sixxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Äntligen!!! 70!!! Nu kan man sluta med wow sen när Warhammer Online kommer utan att känna att man aldrig dinga 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Imorn bär det iväl till borlänge och köpa TBC & ett gamecard, 70 innan skolan sikter vi på Stell vilken lvl är din lock? Spelar du nånting på han nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Haha, jag hade inget att göra så jag utförde lite detektivarbete... Minns ni klippet från förra året någon gång, där en liten elvaåring slänger ur sig en massa perversiteter? Jag lyckades luska fram deras Vent, sitter inne på den och lyssnar nu, de är fortfarande aktiva. Den lilla killen kom tyvärr aldrig in, och det är inte så många jag känner igen från klippet, men bland annat bruden, Avonaco, är inne. Nawnook med, som nämns ett par gånger. Edit: Sa aldrig något eftersom de var mitt inne i en raid. Får väl hälsa någon gång. Redigerad 12 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts