DimpZ Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Har jag sagt ett skit om att jag är bättre än dom ? Har jag sagt att jag är mindre nördig än dom ? Nej precis, Läs innan du börjar vara uppkäftig lilla snorunge Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Hej då! Aha ? Så du menar att han får skriva sånt till andra forumister men inte jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Aha ? Så du menar att han får skriva sånt till andra forumister men inte jag ? Får och får. Han kan banna det kan inte du. Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag och 4 andra polare lirar oxå på Neptulon, har min 69 mage som jag dingar idag, dem andra kör priest, warrior, shaman och paladin. Heter Nerheden där och är med i nån random guild, joinar Perfect Circle sen när jag har dingat för instancer. Namn? Ah, nice. Skulle lira i Perfect Circle först, men sen vart det merge mellan min egen och en annan guild, så nu lirar jag i The Immortals, många noobs och mycket danskar men what the heck, lite epics kan väl kamma hem ibland och det är väl bättre än inget om man lirar en klass som ofta redan är tillräckligt representerad i bättre guilder.. Heter Saccharine, liten blond Blood Elf . Lägger till dig i friends. Siana: Skulle faktiskt gärna lira där, saknar Alliance som fan, men skulle nog rerolla i så fall för jag pallar inte spela två Rogues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Har jag sagt ett skit om att jag är bättre än dom ? Har jag sagt att jag är mindre nördig än dom ? Nej precis, Läs innan du börjar vara uppkäftig lilla snorunge Kom inte med en uppkäftig ton mot mig din jävla fjolla, då kan du dra. 1 månad och 70 posts är det ingen som kommer sakna, och tvekar inte en sekund att banna skiten ur dig om du sticker upp igen. Du dissar Nihilium och kallar dom losers och no-lifers när du är precis lika nördig själv, bara 100 gånger sämre. Misslyckade människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Haha nej vad ledsen jag blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Wiie! Lurker down! Hitta forumiten. Jag som slänger Mass Dispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Wiie! Lurker down! Hitta forumiten. Jag som slänger Mass Dispel. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/di3ojzred0ju.jpg Redigerad 8 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Wiie! Lurker down! Hitta forumiten. Jag som slänger Mass Dispel. Gratz Själv så testade vi han för första gången idag kul fight tbh , gayig cthun-stråle tho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Gratz Själv så testade vi han för första gången idag kul fight tbh , gayig cthun-stråle tho Tack. Själv begriper jag inte det. Vi har wipat på honom kanske 10 gånger totalt p g a att det alltid är någon som dör av bl a den... Hur svårt är det att undvika den? Den är skitlångsam, har man Deadly Boss Mod är man ju grymt förberedd med. Dog inte en enda gång av den, faktiskt. Dog nog inte alls, förutom när vi väl wipat vill säga. /flex ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Tack. Själv begriper jag inte det. Vi har wipat på honom kanske 10 gånger totalt p g a att det alltid är någon som dör av bl a den... Hur svårt är det att undvika den? Den är skitlångsam, har man Deadly Boss Mod är man ju grymt förberedd med. Dog inte en enda gång av den, faktiskt. Dog nog inte alls, förutom när vi väl wipat vill säga. /flex ;D Jo.. Mycket lätt fight, Lättare att hoppa ner i vattnet när han gör Spout dock. Istället för att springa runt, Fler som dör på det viset. Vi tog ner honom på första försöket någonsin, Samma sak med Void Reaver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Haha! Jag vart kickad ifrån min guild när jag loggade in idag(antagligen kickad nån vecka innan), nu är dom i början av Eye. Övertygade dom att jag skulle sluta med Tibia och vara jäääättteeeeeeee aktiv på wow, vilket jag inte kommer, så jag fick reinvite. Redigerad 9 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Jo.. Mycket lätt fight, Lättare att hoppa ner i vattnet när han gör Spout dock. Istället för att springa runt, Fler som dör på det viset. Vi tog ner honom på första försöket någonsin, Samma sak med Void Reaver.. NÄHÄ?! Såklart vi hoppar ner i vattnet. Void Reaver är förövrigt typ den lättaste 25-manna-bossen, bara jävligt hysterisk (RUN FORREST RUN!!!). Edit: KvaddadPadda hade förstås rätt, förresten. Redigerad 9 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Körde Heroic SP/UB snabbt och fick mina elemental shoulders, bara legsen kvar nu , sen tröttnade jag på att vara revered med aldor så jag köpte 15k rep för 300g , sen köpte jag elemental skölden med mina badges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Fixade PvP necken igår,11k hp obuffad nu (hunter) 150 resilience Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Drog 1.7miljoner exp idag. Jag är nöjd (64-66) http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Fick Girdle of Truth igår kväll från Netherspite. Ligger på stadiga +1340~ bonushealing obuffat nu, rätt hyffsat imo med tanke på att jag inte har ett supergear . Hade hoppats på att Light's Justice eller Skölden från Chess event skulle droppa, men icke då :<. Ikväll blir det SSC för första gången för mig, så nu ska jag läsa taktiker + se på en del filmer Redigerad 9 juli, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Fick Girdle of Truth igår kväll från Netherspite. Ligger på stadiga +1340~ bonushealing obuffat nu, rätt hyffsat imo med tanke på att jag inte har ett supergear . Hade hoppats på att Light's Justice eller Skölden från Chess event skulle droppa, men icke då :<. Ikväll blir det SSC för första gången för mig, så nu ska jag läsa taktiker + se på en del filmer Önskar att våra recruits var lika dedikerade som du. Man måste praktiskt taget hota dom för att de ska läsa taktiker och sånt. Deprimerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Verkar som att det blir Mags Lair först, och sen antingen SSC eller The Eye beroende på hur lång tid Mags Lair tar. Tack Stoffe, antar jag . Vill få kunna se alla endgame instancer i spelet, de som finns nu och de som kommer att komma, bra att ha ett mål av vad man vill göra i WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Mamma Muu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts