Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kul det blir nu att behöva vänta på att sina addons ska uppdaterades och bli kompatibla med 1.5 ;)

Http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216

Om nu den sidan funkar alltså. Funkade inte nyss iaf. Men kör den så funkar allt igen. Eller iaf hyfsat. Alltid nåt som gör att man får errors. Som t ex nu så kan inte jag köra mitt gypsy. För då funkar inte mitt quest-fönster. :\

Men nu är det lite sunk med battlegrounds. Jag är lvl60. O då tror ni säkert att jag kommer äga där. Men det lär jag inte göra. För min gear är riktigt risig för att vara till en lvl60. :\ O så vill min guildledare att jag ska specca om till 100% prot. O då kommer jag förlora min mortal strike o alla mina bra pvp-grejer.

Och så att SA har släppts. Så nu måste man spela sönder det. URK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sålde Bottomless bag pattern?! för 50g?! det är typ ingenting för det patternet... föresten hur kunde du loota det på lvl 52? bara sett det en gång och det var drop från azuregos..

Inte bottomless bag. Mooncloth bag.

Skrev lite fel, den är 16slots såklart. Bara bottomless som är 18. sorry. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Största Felcloth dropsen där med.

Det behövs till Mooncloth.

Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. :P

Hehe amen to that, 50~Runecloth och 5 Felcloth idag ^_^ Felclothen ivägskickat till en tailor för att göra mooncloth. Mumsigt med pengar :teehee: Men ska ge skiten till en tailor sen o skaffa 16 slot bags :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men vad menas? Kommer accountet att försvinna eller vad?

Du har ett betalt WoW account och kan spela skiten av dig hur mycket du vill. Du kommer också få en varning när det är lite dagar kvar på din betalning så du inte sitter gråtande utan stålar när du vill spela.

typ.

*EDIT*

BG vad ganska kul faktist. Stora köer bara med det är sånt man får ta.

Har inte riktigt fattat vad man ska göra bara. Man kan ta över baser och förstöra baser. Sen kan man loota alla i motsatta faction och få kristaller och shit som jag inte har en aning om vad man ska göra med. :wub:

Aja, über fett med CP och HK.. MUMS!

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ett betalt WoW account och kan spela skiten av dig hur mycket du vill. Du kommer också få en varning när det är lite dagar kvar på din betalning så du inte sitter gråtande utan stålar när du vill spela.

typ.

*EDIT*

BG vad ganska kul faktist. Stora köer bara med det är sånt man får ta.

Har inte riktigt fattat vad man ska göra bara. Man kan ta över baser och förstöra baser. Sen kan man loota alla i motsatta faction och få kristaller och shit som jag inte har en aning om vad man ska göra med. :wub:

Aja, über fett med CP och HK.. MUMS!

Kristallerna och de andra grejerna du lootar från andra används vad jag vet till att få diverse hjälpmedel för ens fraktion samt till BG quests.

Detta är dock bara vad jag lärt mig genom att läsa på den officiella WoW-hemsidan, jag har själv aldrig prövat BG då jag endast är lvl 26 än så länge :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor