vigge Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kul det blir nu att behöva vänta på att sina addons ska uppdaterades och bli kompatibla med 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Fy fan va segt det går med patchen. Den kör i 2.00 och disconnectar och skit hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kul det blir nu att behöva vänta på att sina addons ska uppdaterades och bli kompatibla med 1.5 Http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216 Om nu den sidan funkar alltså. Funkade inte nyss iaf. Men kör den så funkar allt igen. Eller iaf hyfsat. Alltid nåt som gör att man får errors. Som t ex nu så kan inte jag köra mitt gypsy. För då funkar inte mitt quest-fönster. :\ Men nu är det lite sunk med battlegrounds. Jag är lvl60. O då tror ni säkert att jag kommer äga där. Men det lär jag inte göra. För min gear är riktigt risig för att vara till en lvl60. :\ O så vill min guildledare att jag ska specca om till 100% prot. O då kommer jag förlora min mortal strike o alla mina bra pvp-grejer. Och så att SA har släppts. Så nu måste man spela sönder det. URK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Fy fan va segt det går med patchen. Den kör i 2.00 och disconnectar och skit hela tiden. Lol...precis som för mig...har hållit på att ladda ner den sen 14.00 idag...ligger på 99% just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja själv tog de ju bara 1 minut o 30sec att tanka Dock to de ju lååååång tid att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja själv tog de ju bara 1 minut o 30sec att tanka Va fan! Jag håller fortfarande på ju... Är bara på 49% Lol...precis som för mig...har hållit på att ladda ner den sen 14.00 idag...ligger på 99% just nu.. Jag ligger på 49% och har hållit på sen 13:45 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 88% tankat sen 13:30. Har disconnectas ett antal miljoner ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 88% tankat sen 13:30. Har disconnectas ett antal miljoner ggr. Blizzard borde nästan ge oss en gratisdag för sånt här. Dom sköter sig inte med detta tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 VAD I HELSIKE SKA DETTA BETYDA!?!!!?!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 VAD I HELSIKE SKA DETTA BETYDA!?!!!?!!? Kan du inte engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du sålde Bottomless bag pattern?! för 50g?! det är typ ingenting för det patternet... föresten hur kunde du loota det på lvl 52? bara sett det en gång och det var drop från azuregos.. Inte bottomless bag. Mooncloth bag. Skrev lite fel, den är 16slots såklart. Bara bottomless som är 18. sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Stannat på 99% nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Största Felcloth dropsen där med. Det behövs till Mooncloth. Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. Hehe amen to that, 50~Runecloth och 5 Felcloth idag Felclothen ivägskickat till en tailor för att göra mooncloth. Mumsigt med pengar Men ska ge skiten till en tailor sen o skaffa 16 slot bags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja själv tog de ju bara 1 minut o 30sec att tanka Dock to de ju lååååång tid att installera Giz eftersom du lirar på ragnaros, vill du spela någon dag? Har en lvl 30 mage där. Namn ser du i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Asså vad alla tjatar på att den här bit torrent nerladdningen.....Öppna bara rätt portar så funkar det prima...Jag ligger på runt 300 kb/s när jag tankar...Tror porten är 3724... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kan du inte engelska? Jo, men vad menas? Kommer accountet att försvinna eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Jo, men vad menas? Kommer accountet att försvinna eller vad? Det menas att den där rutan kommer ersättas med en varning när du har 1-3 dagar kvar på ditt konto ( Alltså hur mycket du har kvar innan du måste betala igen) Redigerad 9 juni, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Jo, men vad menas? Kommer accountet att försvinna eller vad? Du har ett betalt WoW account och kan spela skiten av dig hur mycket du vill. Du kommer också få en varning när det är lite dagar kvar på din betalning så du inte sitter gråtande utan stålar när du vill spela. typ. *EDIT* BG vad ganska kul faktist. Stora köer bara med det är sånt man får ta. Har inte riktigt fattat vad man ska göra bara. Man kan ta över baser och förstöra baser. Sen kan man loota alla i motsatta faction och få kristaller och shit som jag inte har en aning om vad man ska göra med. Aja, über fett med CP och HK.. MUMS! Redigerad 9 juni, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du har ett betalt WoW account och kan spela skiten av dig hur mycket du vill. Du kommer också få en varning när det är lite dagar kvar på din betalning så du inte sitter gråtande utan stålar när du vill spela. typ. *EDIT* BG vad ganska kul faktist. Stora köer bara med det är sånt man får ta. Har inte riktigt fattat vad man ska göra bara. Man kan ta över baser och förstöra baser. Sen kan man loota alla i motsatta faction och få kristaller och shit som jag inte har en aning om vad man ska göra med. Aja, über fett med CP och HK.. MUMS! Kristallerna och de andra grejerna du lootar från andra används vad jag vet till att få diverse hjälpmedel för ens fraktion samt till BG quests. Detta är dock bara vad jag lärt mig genom att läsa på den officiella WoW-hemsidan, jag har själv aldrig prövat BG då jag endast är lvl 26 än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Dra till Warsong Gulch istället. I Ashenvale alltså. CTF är betydligt roligare än det där andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts