Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Själv ligger man på stabila lvl 31 med min Shaman. Jag tror inte jag kommer nå lvl 60 evah' :mellow:

Fast idag klarade jag ett Group-uppdrag själv där jag skulle döda en lvl 30 Elite. Det var svårt=)

nörda minst 0.5 lvl per dag så går det nog fort :D

körde den tekniken 41-51 fast en lvl per dag (körde dock lite bg's på 47-49 så då tog det lite mer tid) :)

fokusera på minst 100k exp per dag >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken server/char spelar du på?

Kungen i Nihilum PvPar nu, som man kan se på armory. Har samma battlegroup som Magtheridon, en guildie mötte just en Nihilum premade i AB. Ägd. ;)

Kör Rogue som förut, fast BE nu med några polare, började på Auchindoun men migratade till Neptulon för några månader sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör Rogue som förut, fast BE nu med några polare, började på Auchindoun men migratade till Neptulon för några månader sedan.

Jag och 4 andra polare lirar oxå på Neptulon, har min 69 mage som jag dingar idag, dem andra kör priest, warrior, shaman och paladin.

Heter Nerheden där och är med i nån random guild, joinar Perfect Circle sen när jag har dingat för instancer.

Namn? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ligger man på stabila lvl 31 med min Shaman. Jag tror inte jag kommer nå lvl 60 evah' :lol:

Fast idag klarade jag ett Group-uppdrag själv där jag skulle döda en lvl 30 Elite. Det var svårt=)

Nihilum är helt sjuka.

Han skulle säkert kunna fixa full Tier6 DPS om han ville. Jävla patetiska no-lifer svin hela Nihilum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp fel quote.

Vem tror du ? Kungen såklart, Och jag är absolut inte avundsjuk på Nihilum. Skulle inte ens vilja vara med i samma guild som dom arroganta no-life svinen

Dom är bättre än dig, sluta lipa.

Är man bäst i världen så är det fett med kudos, hur mycket en liten fittnoob som dig även tycker att dom är aroganta, noobs, no-lifes, äckel. w/e, du är minst lika neeerd som spelar wow så STFU.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är bättre än dig, sluta lipa.

Är man bäst i världen så är det fett med kudos, hur mycket en liten fittnoob som dig även tycker att dom är aroganta, noobs, no-lifes, äckel. w/e, du är minst lika neeerd som spelar wow så STFU.

Har jag sagt ett skit om att jag är bättre än dom ? Har jag sagt att jag är mindre nördig än dom ?

Nej precis, Läs innan du börjar vara uppkäftig lilla snorunge

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor