Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Själv ligger man på stabila lvl 31 med min Shaman. Jag tror inte jag kommer nå lvl 60 evah' Fast idag klarade jag ett Group-uppdrag själv där jag skulle döda en lvl 30 Elite. Det var svårt=) nörda minst 0.5 lvl per dag så går det nog fort körde den tekniken 41-51 fast en lvl per dag (körde dock lite bg's på 47-49 så då tog det lite mer tid) fokusera på minst 100k exp per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Min första Nightbane kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Min första Nightbane kill Gz! Det är en rolig fight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Raidade Stormwind ikväll, gick väl inte så bra, men kul var det! Tror att vi fick ner killen brevid kungen till ca 70% innan rummet var fullt med Ally's.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vilken server/char spelar du på? Kungen i Nihilum PvPar nu, som man kan se på armory. Har samma battlegroup som Magtheridon, en guildie mötte just en Nihilum premade i AB. Ägd. Kör Rogue som förut, fast BE nu med några polare, började på Auchindoun men migratade till Neptulon för några månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Kör Rogue som förut, fast BE nu med några polare, började på Auchindoun men migratade till Neptulon för några månader sedan. Jag och 4 andra polare lirar oxå på Neptulon, har min 69 mage som jag dingar idag, dem andra kör priest, warrior, shaman och paladin. Heter Nerheden där och är med i nån random guild, joinar Perfect Circle sen när jag har dingat för instancer. Namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Tihi. Everest: Varför spelar du inte något på din rogue du har på min server då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lekte lite med modelchanging Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lekte lite med modelchanging z0mG Cheat0rz, That man got two Corupted Ashbringer Haha närå, men det blev snyggt (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Troxxie, lust att skicka PM på hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Till mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Själv ligger man på stabila lvl 31 med min Shaman. Jag tror inte jag kommer nå lvl 60 evah' Fast idag klarade jag ett Group-uppdrag själv där jag skulle döda en lvl 30 Elite. Det var svårt=) Nihilum är helt sjuka. Han skulle säkert kunna fixa full Tier6 DPS om han ville. Jävla patetiska no-lifer svin hela Nihilum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nihilum är helt sjuka. Han skulle säkert kunna fixa full Tier6 DPS om han ville. Jävla patetiska no-lifer svin hela Nihilum. Fel quote? Vem är "han"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nihilum är helt sjuka. Han skulle säkert kunna fixa full Tier6 DPS om han ville. Jävla patetiska no-lifer svin hela Nihilum. Jag tror någon är lite aviiis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag tror någon är lite aviiis. liite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nihilum är helt sjuka. Han skulle säkert kunna fixa full Tier6 DPS om han ville. Jävla patetiska no-lifer svin hela Nihilum. Kan faktist hålla med, e man så fast vid spelet som dem verkar vara så lär man inte ha något liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Fel quote? Vem är "han"? Japp fel quote. Vem tror du ? Kungen såklart, Och jag är absolut inte avundsjuk på Nihilum. Skulle inte ens vilja vara med i samma guild som dom arroganta no-life svinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Japp fel quote. Vem tror du ? Kungen såklart, Och jag är absolut inte avundsjuk på Nihilum. Skulle inte ens vilja vara med i samma guild som dom arroganta no-life svinen Du beter dig som att du är jävligt avundsjuk.. Och varför är dom arroganta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Japp fel quote. Vem tror du ? Kungen såklart, Och jag är absolut inte avundsjuk på Nihilum. Skulle inte ens vilja vara med i samma guild som dom arroganta no-life svinen Dom är bättre än dig, sluta lipa. Är man bäst i världen så är det fett med kudos, hur mycket en liten fittnoob som dig även tycker att dom är aroganta, noobs, no-lifes, äckel. w/e, du är minst lika neeerd som spelar wow så STFU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Dom är bättre än dig, sluta lipa. Är man bäst i världen så är det fett med kudos, hur mycket en liten fittnoob som dig även tycker att dom är aroganta, noobs, no-lifes, äckel. w/e, du är minst lika neeerd som spelar wow så STFU. Har jag sagt ett skit om att jag är bättre än dom ? Har jag sagt att jag är mindre nördig än dom ? Nej precis, Läs innan du börjar vara uppkäftig lilla snorunge Redigerad 8 juli, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts