Xemtoth Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jepp. "/wowquit" för 1,5 år sen. Trodde mitt acc var borta. Jag gjorde det 15 juli förra året @mr.magic: Hm det var ju inte smart, fast ska inte installera skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jag gjorde det 15 juli förra året @mr.magic: Hm det var ju inte smart, fast ska inte installera skiten Meh, har testat Burning Crusade förut och det är inget att hänga i granen. Dessutom vill jag inte ha med WoW att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jag har nu 150 i Leatherworking... har kostat mig runt 30g Det är dyrt som fan med LW ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Dra en snabb heal och potta istället, idiot helvete. Skulle din logik vara vanlig taktik i raids så skulle vi inte ens vara förbi BWL än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hmm, varför inte? Bandage tar 8 sec och en heal tar 1.5-3 sec.. tror ingen healer bandagerar sig själv istället för att heala, om man inte är OOM. På vissa bossar finns det ju faser då man bara ska hålla sig undan en stund (exempelvis Netherspite, är väl inte så efter patchen men tidigare sprang man ur rummet en stund - perfekt first aid- tillfälle). Jag har nu 150 i Leatherworking... har kostat mig runt 30g Det är dyrt som fan med LW ... Haha, vänta tills du kommer över 350. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Sista rapporten innan semestern Nu har jag då skinning på 225 Sen så har jag Leatherworking på 178. Kan alltså skinna på min lvl och köra med leatherworking det med Ses i augusti ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Phew, lång kväll. Downade Maulgar, Gruul, Magtheridon och Void Reaver. Alla downade på första försöket. Många fina drops, T4- shoulders och chest som jag kunde ha, men inga av dem var bättre än min nuvarande gear. Skulle gärna velat ha någon T5- bit men det droppade inga för mig. Droppade en riktigt fin waist av Maulgar, men en kille bjöd så mycket DKP på den så jag bjöd inte över. Inga epix för mig alltså, men fet DKP. Void Reaver var fan värst. Första gången jag gjorde honom. Han är inte särskilt svår, men det är så jävla hysteriskt. Redigerad 5 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Skulle vilja att min guild kunde ta in lite mera folk så vi också kan köra Loot Reaver. I alla fall; Kara-kväll, första efter reset. Känns riktigt drygt att springa runt på de första bossarna när man bara behöver en grej som aldrig droppar, och exalted blev man ju för något run sedan. Angående First Aid; Anser att det är bra för alla klasser, det är ju inte direkt svårt att levla upp heller. Man ska ju försöka hitta så många sätt att spara mana på som man kan, det tjänar man ju på i det långa loppet, både i raids och solo. Kör man Prelle på Horde-sidan äger det ju att vara UD, inte bara pga. Devouring Plague och Will of the Forsaken, utan även Cannibalize, själv tycker jag den är underbar, även fast man kan heala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Skulle vilja att min guild kunde ta in lite mera folk så vi också kan köra Loot Reaver. I alla fall; Kara-kväll, första efter reset. Känns riktigt drygt att springa runt på de första bossarna när man bara behöver en grej som aldrig droppar, och exalted blev man ju för något run sedan. Angående First Aid; Anser att det är bra för alla klasser, det är ju inte direkt svårt att levla upp heller. Man ska ju försöka hitta så många sätt att spara mana på som man kan, det tjänar man ju på i det långa loppet, både i raids och solo. Kör man Prelle på Horde-sidan äger det ju att vara UD, inte bara pga. Devouring Plague och Will of the Forsaken, utan även Cannibalize, själv tycker jag den är underbar, även fast man kan heala. Vilken server/char spelar du på? Kungen i Nihilum PvPar nu, som man kan se på armory. Har samma battlegroup som Magtheridon, en guildie mötte just en Nihilum premade i AB. Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Är det så här man gör en Tauren? http://www.blackravens.net/wp-content/uploads/eeewww.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Alla ni här är n00bs i jämförelse. Klicky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Alla ni här är n00bs i jämförelse. Klicky. Omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Alla ni här är n00bs i jämförelse. Klicky. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Alla ni här är n00bs i jämförelse. Klicky. Jesus. Det där får Stell att se ut som en liten kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jesus. Det där får Stell att se ut som en liten kaka. den var fan...lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vilken server/char spelar du på? Kungen i Nihilum PvPar nu, som man kan se på armory. Har samma battlegroup som Magtheridon, en guildie mötte just en Nihilum premade i AB. Ägd. Mjo, hade inte vellat möta dem. Hum, btw.. varför kör han med nått lvl 45 plate? Så mycket som dem har gjort instancer borde han ha fått nått bättre. Kanske för skojs skull men ändå lite weird. http://armory.wow-europe.com/character-she...on&n=Kungen Dinga 69 igår, tar 70 idag. (Im slow ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Wlocks är roliga att heala =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Mjo, hade inte vellat möta dem. Hum, btw.. varför kör han med nått lvl 45 plate? Så mycket som dem har gjort instancer borde han ha fått nått bättre. Kanske för skojs skull men ändå lite weird. http://armory.wow-europe.com/character-she...on&n=Kungen Dinga 69 igår, tar 70 idag. (Im slow ) Han har väl inget lvl 45 plate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Han har väl inget lvl 45 plate? Meh nvm. Kolla helt fel. My bad! Redigerad 7 juli, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Själv ligger man på stabila lvl 31 med min Shaman. Jag tror inte jag kommer nå lvl 60 evah' Fast idag klarade jag ett Group-uppdrag själv där jag skulle döda en lvl 30 Elite. Det var svårt=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts