Sniper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Igår dinagade jag 40 (hade bara 4k kvar till 40 ). Sen sparang jag iväg till IF fixade nya skills, och kan nu äntligen ha Mail, ökat mit defens skitmycket, fast jag bara har drygt hälften i mail. Råkade fucka upp mina talents, lite, när jag respeccade. Jag glömde sätta min sista point på DW Jag drog till Exodar och skaffade en Purple Elekk Sen fick jag användning för den när jag finkammade Ashenvale från väst till öst på beasts att skinna. Sen blev det hs tillbaka till IF för att skaffa Professional Skinning och sen tillbaka, fast nu till Stonealone Moutinans där jag fick upp skinnning till 160 innan jag gick söder till Desolace för att få upp den till 180. Hade 81 Light Leather när jag var klar Och en massa Medium/Heavy. Idag ska skinning upp till 220 är det planerat, då kan jag skinna allt som jag kan döda ^^ Hjälpte en snäll lvl 60 Priest med First Aid igår. Han skaffade det och köpte mats på AH, fick upp över 330 med min hjälp Han var skitrik, 2000g! Så i slutet så fick jag bandage värda säkert 10g, Runecloth (jag behöver det för mina bandage) och lite annat smått, +5g Riktigt sjusst snubbe! Idag blir sista dagen i spelet för mig. Jag ska nämligen på semester imorgon, och kommer vara bortrest tills början av Augusti. Utan WoW i 1 månad Redigerad 5 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 HAHA ! Äntligen.. Har Mafia_king inte ett skit att säga ! ÄGD Hehe, om ni nu är så jävla behövande av downtime så köp pots för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hehe, om ni nu är så jävla behövande av downtime så köp pots för helvete. Vi är inte behövande av downtime för vi har lagt ner 30 minuter på att skilla first aid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hehe, om ni nu är så jävla behövande av downtime så köp pots för helvete. Eller så grindar man humanoids och gör bandages av cloth man får av dem? Oh no! Pots är bara dyrt och onödigt att använda när man försöker förminska downtime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hehe, om ni nu är så jävla behövande av downtime så köp pots för helvete. En healthpotion skulle trigga CD för en mana potion också, och då skulle du istället vara OOM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) En healthpotion skulle trigga CD för en mana potion också, och då skulle du istället vara OOM... EDIT kom på att det handlade om klassen shaman Redigerad 5 juli, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 EDIT kom på att det handlade om klassen shaman Handlar om alla klasser som kan heala sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hur ska man specca (?) om man är shadowpriest? En level 12 undead är jag, och kom inte och gnola om att jag ska välja något annat. Sedan kanske någon har några tips på bra warrioryxor (enhands) för level 48+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hur ska man specca (?) om man är shadowpriest? En level 12 undead är jag, och kom inte och gnola om att jag ska välja något annat. Sedan kanske någon har några tips på bra warrioryxor (enhands) för level 48+? Börja med att lägga alla poäng du får på spirit tap. Undead shadowpriest är förövrigt ett utmärkt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Sedan kanske någon har några tips på bra warrioryxor (enhands) för level 48+? Ripsaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jaha då fick jag en 10-days trial-dvd på TBC bara sådär kan det vara från blizzard? då jag fortfarande har mina personuppgifter på mitt account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Hehe, om ni nu är så jävla behövande av downtime så köp pots för helvete. Du hinner dra 2 bandage under samma CD som en pot skulle kunna gå till annat, Mana t.ex. (Ja, det var du som sa att healers inte behöver FA) Så du menar att 6800HP + 1800-3000mana(>5000 med crit och Alchemist stone) inte är värt, och du hellre bränner en 2mins CD med en Healthpot för 1500-2500HP.. Finns ett ord för detta. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Du hinner dra 2 bandage under samma CD som en pot skulle kunna gå till annat, Mana t.ex. (Ja, det var du som sa att healers inte behöver FA) Så du menar att 6800HP + 1800-3000mana(>5000 med crit och Alchemist stone) inte är värt, och du hellre bränner en 2mins CD med en Healthpot för 1500-2500HP.. Finns ett ord för detta. Idiot. Dra en snabb heal och potta istället, idiot helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Dra en snabb heal och potta istället, idiot helvete. Så du menar att om du kör raids så spenderar du hellre en heal på dig själv istället för att dra bandage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Så du menar att om du kör raids så spenderar du hellre en heal på dig själv istället för att dra bandage? Hmm, varför inte? Bandage tar 8 sec och en heal tar 1.5-3 sec.. tror ingen healer bandagerar sig själv istället för att heala, om man inte är OOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jaha då fick jag en 10-days trial-dvd på TBC bara sådär kan det vara från blizzard? då jag fortfarande har mina personuppgifter på mitt account Fick också det idag. De stod att dem ville att jag skulle "ta upp mina vapen och återvända till Azeroth" och att jag "behövdes i kampen mot Burning Legion". Nu ska jag lura mina nördiga polare att jag har börjat lira WoW igen. Hihu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Dra en snabb heal och potta istället, idiot helvete. Hahahaha! Du kör onekligen inte healer i raids, och tur är väl det. Du drar ju en 2min CD och slösar även din egen mana, så du går +/- 0 pga att du slösar manan från poten på dig själv. Funkar i sologrind, men gå och dö om du inte fattar att det inte funkar i raids. Vad gör du då om du har dragit CD på pots, du har mana får 1 heal, både du och MT är nere på under 20%. Ska du heala dig själv och låta MT'n dö, bara för du inte orkar lära dig First Aid. Ok, du bevisar dig vara en idiot än en gång. Gå och lägg dig under en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Fick också det idag. De stod att dem ville att jag skulle "ta upp mina vapen och återvända till Azeroth" och att jag "behövdes i kampen mot Burning Legion". Nu ska jag lura mina nördiga polare att jag har börjat lira WoW igen. Hihu. Har du också spelat förr alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Har du också spelat förr alltså? Jepp. "/wowquit" för 1,5 år sen. Trodde mitt acc var borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jaha då fick jag en 10-days trial-dvd på TBC bara sådär kan det vara från blizzard? då jag fortfarande har mina personuppgifter på mitt account Samma här men tyvärr har jag raderat det från datorn och spelat frisbee med mina orginal skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts