StellHell Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Körde SSC idag, vi försökte oss på Lurker from below. Han är väldigt, väldigt enkel egentligen, men det var alltid nån dumskalle som dog, och striden bygger på att alla är levande. Dör en händer det väldigt lätt att fler dör och det är en wipe. En gång flöt allt på perfekt - så fick maintanken DC. Jaja, vi tar honom på nästa reset. Ska rensa hela Karazhan imorgon dock. Fittnoob, du skulle boostat mig istället. Aja, drog lvl 62 på warlocken precis, Server Shutdown om 2 min, kommer inte hinna köpa nya skills.. :< ( http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Stellhell ) Soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Fittnoob, du skulle boostat mig istället. Aja, drog lvl 62 på warlocken precis, Server Shutdown om 2 min, kommer inte hinna köpa nya skills.. :< ( http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Stellhell ) Soet. Satt ju på bänken i början, då kunde jag ha boostat. Men när jag whisprade så svarade du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Roligaste på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Fittnoob, du skulle boostat mig istället. Aja, drog lvl 62 på warlocken precis, Server Shutdown om 2 min, kommer inte hinna köpa nya skills.. :< ( http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Stellhell ) Soet. Vi får ta en Duel sen när jag skaffat TBC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Nemen drutten ? Sitter du hemma i ett hörn och gråter eller ? Snuttan då Fortfarande inte skrivit ett skit Redigerad 4 juli, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Vad kommer egentligen Nihilum hitta på när de har full T6? Arena. 2a i 5v5 i sin battlegroup och de ska köra WoW på eswc. http://nihilum.wazap.com/news/75/ Redigerad 4 juli, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Arena. 2a i 5v5 i sin battlegroup och de ska köra WoW på eswc. ESWC? Hur funkar 2v2, 3v3 och 5v5 egentligen? Hur sätter man upp lag och motståndare och sånt? Level 40, förresten Har inget mount än, har bara 92g. Ska passa på att lvla upp skinning idag. Letar efter mobs som är runt lvl 20-25 som man kan skinna... Vad är bäst att vara då? Ashenvale? Redigerad 4 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 ESWC? Hur funkar 2v2, 3v3 och 5v5 egentligen? Hur sätter man upp lag och motståndare och sånt? Level 40, förresten Har inget mount än, har bara 92g. Ska passa på att lvla upp skinning idag. Letar efter mobs som är runt lvl 20-25 som man kan skinna... Vad är bäst att vara då? Ashenvale? Ridingskillen kostar väl 90g, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Ridingskillen kostar väl 90g, eller? Men jag överlever ju inte med bara 2g i min ficka Men kostar mount+ridingskill 90g totalt? Ashenvale är bäst för att träna skinning? Om den är på 110? Redigerad 4 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Men jag överlever ju inte med bara 2g i min ficka Men kostar mount+ridingskill 90g totalt? Ashenvale är bäst för att träna skinning? Om den är på 110? Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Men jag överlever ju inte med bara 2g i min ficka Men kostar mount+ridingskill 90g totalt? Ashenvale är bäst för att träna skinning? Om den är på 110? Varför skulle du inte klara dig på det?.. Kan lika gärna köpa skillen och sedan fixa questerna snabbt för att kunna tränna dina nya skills som du får på level 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Varför skulle du inte klara dig på det?.. Kan lika gärna köpa skillen och sedan fixa questerna snabbt för att kunna tränna dina nya skills som du får på level 40 Vilka quests? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Men jag överlever ju inte med bara 2g i min ficka Men kostar mount+ridingskill 90g totalt? Ashenvale är bäst för att träna skinning? Om den är på 110? Suck, man köper skiten sekunden man kommer över 90g. Man klarar sig på några coppar om det är så, bara att grinda och questa upp nya pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Kan man flytta över en gubbe från RPPVP till vanlig PVP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Google is your friend. Thottbot/Wowhead is your friend passar isf bättre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Kan man flytta över en gubbe från RPPVP till vanlig PVP? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ja Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Ja Går det från Normal till PVP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Går det från Normal till PVP? Såvitt jag vet, nej. Går från PvP till normal, men inte tvärsom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Såvitt jag vet, nej. Går från PvP till normal, men inte tvärsom. Synd. Varför i helvete valde jag nån kass udda server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts