StellHell Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ooh, jag har just fått smaka på hur det känns att sitta på bänken. Suger juh. Levla upp charen du har på min server och joina min guild för massa epix istället. Btw. Vad kommer egentligen Nihilum hitta på när de har full T6? Mjo, suger om man är sugen på att raida. Men kan va rätt skönt att inte känna detta att "Ok, klockan 7 fram till 12-1 så är jag upptagen 5-6 dagar i veckan". Mjo, funderade på det faktist. Har ett par chars jag vill lvla upp, men pallar inte lvla. Först och främst ska jag lvla upp min lvl 61 UD warlock på Emeriss. Efter det är jag sugen på att lvla upp min 41 troll mage på Talvinarr. Efter det kan jag nog lvla upp min warrior på din serv, och sen kanske även lvla upp warriorn på Snipers serv. Funderar dock starkt på att göra en char trans på warriorn som är på din serv. ang Nihi: Samma sak som dom alltid gör. Geara upp hela guilden, vänta på att Blizz fixar nytt raiding material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Mjo, suger om man är sugen på att raida. Men kan va rätt skönt att inte känna detta att "Ok, klockan 7 fram till 12-1 så är jag upptagen 5-6 dagar i veckan". Mjo, funderade på det faktist. Har ett par chars jag vill lvla upp, men pallar inte lvla. Först och främst ska jag lvla upp min lvl 61 UD warlock på Emeriss. Efter det är jag sugen på att lvla upp min 41 troll mage på Talvinarr. Efter det kan jag nog lvla upp min warrior på din serv, och sen kanske även lvla upp warriorn på Snipers serv. Funderar dock starkt på att göra en char trans på warriorn som är på din serv. ang Nihi: Samma sak som dom alltid gör. Geara upp hela guilden, vänta på att Blizz fixar nytt raiding material. Yay.. lvla warriorn på min server Problemet för mig med min shaman är att i PvP blir jag ALLTID ägd... >-< Och i instancer så är dert oftast så att jag inte får vara med (som healer) om dem har en pala/druid/priest. Får inte vara med som DPS för dem har en warrior/hunter... Så jag får itne vara med så ofta. Ibalnd så får jat dock vara emd för mina totems Det är det stora problemet. Sen så kan jag knappt grinda på elemental-mobs för dem är immune mot de flesta av mina attacker, så jag får köra Auto-attack + firetotem+strenght totem hela tiden Någon schok ibland. Men vad vet jag, det kanske löser sig senare? Jag är glad sålänge jag är bra i PvP och får vara med i Raids/Instancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Yay.. lvla warriorn på min server Problemet för mig med min shaman är att i PvP blir jag ALLTID ägd... >-< Och i instancer så är dert oftast så att jag inte får vara med (som healer) om dem har en pala/druid/priest. Får inte vara med som DPS för dem har en warrior/hunter... Så jag får itne vara med så ofta. Ibalnd så får jat dock vara emd för mina totems Det är det stora problemet. Sen så kan jag knappt grinda på elemental-mobs för dem är immune mot de flesta av mina attacker, så jag får köra Auto-attack + firetotem+strenght totem hela tiden Någon schok ibland. Men vad vet jag, det kanske löser sig senare? Jag är glad sålänge jag är bra i PvP och får vara med i Raids/Instancer. Om du inte är resto så är du ju inte en direkt bra healer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Märkt att raiding är det enda Blizzard faktiskt aktivt lägger till saker till? WoW i slutändan handlar om raiding. Så jo, det handlar om det. På sistone tycker jag Blizzard har ägnat ganska mycket tid åt PvP/Arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Körde kara med polares warrior igår. Eller rättare sagt han stog utanför dörren halv 11 och ville låna datorn. Sen efter några försök på nån Drak boss (Namn?) så vart min polare tvungen att speca om. Han gjorde det, orka inte tanka så jag fick göra det. Gick skit bra, tog bossen efter 2 försök. Nått mail skit droppa. Btw, stämmer detta verkligen: 275/285 på durability? Låter lite väll mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Sen efter några försök på nån Drak boss (Namn?) så vart min polare tvungen att speca om. Han gjorde det, orka inte tanka så jag fick göra det. Gick skit bra, tog bossen efter 2 försök. Finns två drakar i Karazhan, Netherspite och Nightbane. Eftersom de är på master's terrace på screenshotet och att det är tisdag idag är det förmodligen Nightbane du talar om. Redigerad 3 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Yay.. lvla warriorn på min server Problemet för mig med min shaman är att i PvP blir jag ALLTID ägd... >-< Och i instancer så är dert oftast så att jag inte får vara med (som healer) om dem har en pala/druid/priest. Får inte vara med som DPS för dem har en warrior/hunter... Så jag får itne vara med så ofta. Ibalnd så får jat dock vara emd för mina totems Det är det stora problemet. Sen så kan jag knappt grinda på elemental-mobs för dem är immune mot de flesta av mina attacker, så jag får köra Auto-attack + firetotem+strenght totem hela tiden Någon schok ibland. Men vad vet jag, det kanske löser sig senare? Jag är glad sålänge jag är bra i PvP och får vara med i Raids/Instancer. Fråga varför Warriorn ska vara Dps. 2 Warriors i en 5-man instance som SM kan det ju inte behövas. Du blir ägd i PvP, hmm. Prova och gör som jag och kör duel mot alla klasser och lär dig hur du ska "arbeta" mot dom, då kan du iallfall ta klasserna i one & one. (så länge dom inte är piss skillade med sin klass ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kan jag, som 56 hunter, köra någon av Dire Maul-instancerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kan jag, som 56 hunter, köra någon av Dire Maul-instancerna? Skulle hellre satsa på grind 60 och börja på ramparts istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kan jag, som 56 hunter, köra någon av Dire Maul-instancerna? Vet inte om det går längre, men om det går kan du ju dra till Outland och farma de första mobsen i Hellfire Peninsula till level 58 och sedan börja questa. Jag gjorde det 57 -> 58 och det borde inte vara något problem för dig som hunter att börja på level 56. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Btw, stämmer detta verkligen: 275/285 på durability? Låter lite väll mycket. *BILD* Throw förlorar väl 1 durability varje gång man kastar (?) så därför är det så mkt. Redigerad 3 juli, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tycker ni jag borde byta proffesions? Jag är Leatherworker(59) och Skinner(99)... det går alltså inte så jättebra Shaman, lvl 39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tycker ni jag borde byta proffesions? Jag är Leatherworker(59) och Skinner(99)... det går alltså inte så jättebra Shaman, lvl 39 Måste vi svara på allt åt dig? gör som du vill för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tycker ni jag borde byta proffesions? Jag är Leatherworker(59) och Skinner(99)... det går alltså inte så jättebra Shaman, lvl 39 Skyll dig själv när du inte använder dina professions fullt ut. Min warrior som är 20(?) har bättre skills, för jag utnyttjar dom. När vi spelade så skinnade du aldrig mobs som jag dödade, och när du lackar leather så kan du inte göra eq.. Ingen idé att börja om på något annat dock, då du ändå måste dra tillbaka till nybörjarställena för att få tag i saker som dina professions behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Skyll dig själv när du inte använder dina professions fullt ut. Min warrior som är 20(?) har bättre skills, för jag utnyttjar dom. När vi spelade så skinnade du aldrig mobs som jag dödade, och när du lackar leather så kan du inte göra eq.. Ingen idé att börja om på något annat dock, då du ändå måste dra tillbaka till nybörjarställena för att få tag i saker som dina professions behöver. Jag hann faktist inte skinna allt, eftersom du var så snabb Menmen... då blir det väl att dra till ~lvl20 ställen Har iofs 271 i First Aid Redigerad 3 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jag hann faktist inte skinna allt, eftersom du var så snabb Menmen... då blir det väl att dra till ~lvl20 ställen Har iofs 271 i First Aid First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Lyssna inte på den här idioten plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Pojkar och flickor. Den här personen vet inte vad downtime är. Låt er inte hypnotiseras av denna människas avatar. Han har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 First aid? Det använder man inte när man kan heala lol! Körde SSC idag, vi försökte oss på Lurker from below. Han är väldigt, väldigt enkel egentligen, men det var alltid nån dumskalle som dog, och striden bygger på att alla är levande. Dör en händer det väldigt lätt att fler dör och det är en wipe. En gång flöt allt på perfekt - så fick maintanken DC. Jaja, vi tar honom på nästa reset. Ska rensa hela Karazhan imorgon dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Pojkar och flickor. Den här personen vet inte vad downtime är. Låt er inte hypnotiseras av denna människas avatar. Han har fel. HAHA ! Äntligen.. Har Mafia_king inte ett skit att säga ! ÄGD Redigerad 4 juli, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts