SilentViper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Jag fick ett sånt när jag hade lagt ut mitt Account på blocket förut.. Alltså WoWConcerns@hotmail.com Skrev pårecis samma sak som till dig.. Du behöver inte oroa dig alls. Mm. Det är väl nån som har blivit bannad som försöker väl hacka mig. Men jag har inge WoW acc asså lagligt. Jag kör Privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Joinade min kompis guild i typ förrgår, då var vi typ 10 70 och körde kara, på 2 dagar (2 raid) har vi tagit från attumen till shade, nu är det netherspite och resten...vunnit 3 epix btw. Nu är vi 29 70.. Redigerad 1 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. Första jag gjorde var att fixa min UI. Brukar inte smälla på med såhär mycket egentligen, men dagarna innan hade jag inget att göra så då fixade jag ihop ett paket redo att lägga in. Blev väl rätt schysst, kanske gör det mer minimalistiskt senare. (vet att buffsen ligger skumt till, ska fixas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. Första jag gjorde var att fixa min UI. Brukar inte smälla på med såhär mycket egentligen, men dagarna innan hade jag inget att göra så då fixade jag ihop ett paket redo att lägga in. Blev väl rätt schysst, kanske gör det mer minimalistiskt senare. (vet att buffsen ligger skumt till, ska fixas) Imo så är det mycket skönare att ha unitframesen i medelhöjd på skärmen. Är man van vid det blir man helt sned i skallen när man måste vrida ögonen och kika i vänstra hörnet för att se sitt hp Förövrigt såg det helt OK ut Redigerad 2 juli, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. Första jag gjorde var att fixa min UI. Brukar inte smälla på med såhär mycket egentligen, men dagarna innan hade jag inget att göra så då fixade jag ihop ett paket redo att lägga in. Blev väl rätt schysst, kanske gör det mer minimalistiskt senare. (vet att buffsen ligger skumt till, ska fixas) Mums! Ser trevligt ut @Desmar Vågar ju inte köpa guld, tänk om jag blir bannad Hur många Dungeon-nycklar kan man ha som mest? Redigerad 2 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Imo så är det mycket skönare att ha unitframesen i medelhöjd på skärmen. Är man van vid det blir man helt sned i skallen när man måste vrida ögonen och kika i vänstra hörnet för att se sitt hp Förövrigt såg det helt OK ut Jo, har sett många som gör det. Funderade först på att lägga minimapen i mitten och ha min frame på vänster sida om den och fiendens på höger sida, men det första jag fick göra när jag började spela var att köra Gruul's och då kändes det så ovant så jag var tvungen att byta. Orkar inte vänja mig vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Mums! Ser trevligt ut @Desmar Vågar ju inte köpa guld, tänk om jag blir bannad Hur många Dungeon-nycklar kan man ha som mest? Haha. Bannad ? Jag var ju iofs nära att bli det.. Men innan dess hade jag köpt 1000g ungefär 20ggr. Så det är nog ingen fara, PM'a mig om du vill veta en säker och mycket billig sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Mina polare är iofs stensäkra på att det inte är ett regelbrott mot Blizzard att köpa guld. Utan att det endast är genom att sälja, dvs att tjäna pengar på Blizzards spel, som är ett regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Hmm, dags att specca om för första gången nu.. Dags att tanka lite! Vad är då en vettig tankspec för en lvl70 warrior som jag? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...330000123331351 Redigerad 2 juli, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Hmm, dags att specca om för första gången nu.. Dags att tanka lite! Vad är då en vettig tankspec för en lvl70 warrior som jag? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...330000123331351 Sno kungens från armory typ. Han är prot igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Sno kungens från armory typ. Han är prot igen. Kungen wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Kungen wtf? Kungen i Nihilum, det vet ju alla vem det är! @Bullet, ingen speciell build för 5-manna, tänkte om han hade en för raids typ.. ;D http://www.wowhead.com/?talent=LVbrzhZVZcizsIMkfzst kanske den? Redigerad 2 juli, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Kungen i Nihilum, det vet ju alla vem det är! Ne, inte jag *Kollade upp på Armory, är det han som är Tauren Warrior på Magtheridon?* Han har SJUK eq'! Redigerad 2 juli, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Har också suttit och pillat en del, främst Ace-addons, med några undantag(Titan Bar t.ex.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 *Kollade upp på Armory, är det han som är Tauren Warrior på Magtheridon?* Han har SJUK eq'! Han är maintank och guildleader i världens bästa guild (?). Så han har rätt schysst gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Han är maintank och guildleader i världens bästa guild (?). Så han har rätt schysst gear. Länk till han? såg några filmer när dom slåss med Akamas shades Jag tkr dock att den är killen har rätt fin tank gear också Balambar @ Frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Kan man byta proffesion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Kan man byta proffesion? Ja, klicka K och klicka på profession (där det står typ 55/75) och så finns det en ! knapp bredvid, klicka på den och accepta och lär dig nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Ja, klicka K och klicka på profession (där det står typ 55/75) och så finns det en ! knapp bredvid, klicka på den och accepta och lär dig nya. Okay Har fått "Second thoughts" om min shaman... jag tror att jag ska rolla om som Hunter... eller Druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Okay Har fått "Second thoughts" om min shaman... jag tror att jag ska rolla om som Hunter... eller Druid. Gör inte som mig bara, levelade till 34 på min första char och sen deletade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts