Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag fick ett sånt när jag hade lagt ut mitt Account på blocket förut.. Alltså WoWConcerns@hotmail.com

Skrev pårecis samma sak som till dig.. Du behöver inte oroa dig alls.

Mm. Det är väl nån som har blivit bannad som försöker väl hacka mig. Men jag har inge WoW acc asså lagligt. Jag kör Privat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. ^_^

Första jag gjorde var att fixa min UI. Brukar inte smälla på med såhär mycket egentligen, men dagarna innan hade jag inget att göra så då fixade jag ihop ett paket redo att lägga in. Blev väl rätt schysst, kanske gör det mer minimalistiskt senare. :(

3j2efdinbz9w.jpg

(vet att buffsen ligger skumt till, ska fixas)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. ^_^

Första jag gjorde var att fixa min UI. Brukar inte smälla på med såhär mycket egentligen, men dagarna innan hade jag inget att göra så då fixade jag ihop ett paket redo att lägga in. Blev väl rätt schysst, kanske gör det mer minimalistiskt senare. :(

Imo så är det mycket skönare att ha unitframesen i medelhöjd på skärmen.

Är man van vid det blir man helt sned i skallen när man måste vrida ögonen och kika i vänstra hörnet för att se sitt hp :lol:

Förövrigt såg det helt OK ut :(

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, efter att ha testat mängder med gratis MMORPG som alla varit helt värdelösa har jag nu playtime igen. Eftersom sist jag spelade var innan BT-patchen hade JÄVLIGT mycket förändrats! Viktigast av allt var att de slopat SSC och TK-attunements, det hade jag ingen aning om. :(

3j2efdinbz9w.jpg

Mums!

Ser trevligt ut :lol:

@Desmar

Vågar ju inte köpa guld, tänk om jag blir bannad ^_^

Hur många Dungeon-nycklar kan man ha som mest?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imo så är det mycket skönare att ha unitframesen i medelhöjd på skärmen.

Är man van vid det blir man helt sned i skallen när man måste vrida ögonen och kika i vänstra hörnet för att se sitt hp :(

Förövrigt såg det helt OK ut :(

Jo, har sett många som gör det. Funderade först på att lägga minimapen i mitten och ha min frame på vänster sida om den och fiendens på höger sida, men det första jag fick göra när jag började spela var att köra Gruul's och då kändes det så ovant så jag var tvungen att byta. Orkar inte vänja mig vid det. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mums!

Ser trevligt ut :(

@Desmar

Vågar ju inte köpa guld, tänk om jag blir bannad ^_^

Hur många Dungeon-nycklar kan man ha som mest?

Haha.

Bannad ? Jag var ju iofs nära att bli det.. Men innan dess hade jag köpt 1000g ungefär 20ggr. Så det är nog ingen fara, PM'a mig om du vill veta en säker och mycket billig sida

Länk till kommentar
Dela på andra sidor