Sniper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Skulle ni rekommendera att ja gkör Uldaman som lvl 40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Skulle ni rekommendera att ja gkör Uldaman som lvl 40? Mmm, går nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Skulle ni rekommendera att ja gkör Uldaman som lvl 40? Är du healer eller dps? Kan bli svårt på sista bossen som är 50(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Är du healer eller dps? Kan bli svårt på sista bossen som är 50(?) Uldaman "trashen" är vad jag minns runt 41?42? Bossarna är 44 osv, sista bossen är bara ett undantag och är svårast..50 ngt, ja :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Uldaman "trashen" är vad jag minns runt 41?42? Bossarna är 44 osv, sista bossen är bara ett undantag och är svårast..50 ngt, ja :I Jo det är dom, men finns några mobs som är 44-45 men sista bossen är svårast men har väl mkt bättre drops(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 WTF vad är detta som jag fick är det nån som vill hacka mitt WoW acc?. För jag har inge WoW acc asså jag har ej köpt WoW alls =S. Från: GM GM <blizzardgm2@hotmail.com> Skickat: den 29 juni 2007 06:11:48 Till: <***_***@hotmail.com> Greetings! It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account. As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard employee's. Blizzard might consider taking legal actions against your crime, if it seems too be of an extreme nature. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account. This action is taken because we at Blizzard Entertainment takes these sales quite serious. We need to confirm you are the original owner of the account. This is easiest done by confirming your personal information along with concealed information about your account. You can confirm that you are the original owner of the account by replying to this email with: Use the following template below to verfiy your account and information via email. * First and Surname * Address * Zip code * Phone number Daytime * Country * Account e-mail * CD-key, alternative a photograph of your CD-key that is located on your manual for World of Warcraft. * Account name * Account password * Secret Question and Answer If you ignore this mail your account can and will be closed permanently. We ask you to NOT change password until the investigation is fully completed. Blizzard Entertainment Europe Account Administration Team TSA 60 001 78143 Vélizy Villacoublay Cedex France As soon as we have this information we will be able to progress the resolution of this matter for you. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe Jag tror ej att blizzard använder blizzardgm2@hotmail.com Är det nån som försöker hacka mitt WoW acc?. Fast jag har ej köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Blizzard skulle knappast använda sig av @hotmail.com, dem använder alltid sina egna domäner. Så om själv vet att du inte har försökt sälja / köpt ditt WoW acc så ignorera bara skiten. Edit: Förresten så skriver alltid GM'en man fått mailet av sitt namn längst ner i mailet. Och när man ser email-adressen så vill man ju bara börja skratta "Från: GM GM <blizzardgm2@hotmail.com>" Aldrig att en äkta Blizzard-anställd skulle använda "GM GM" som avsändare. Sen när dem skriver att dem vill ha ditt lösenord så avslöjar fittan sig själv bara. Har du inte sett tipset "A blizzard employee will never ask for your password." när du har loggat in nån gång? Skicka inte ett skit till dem, dem är bara ute efter ditt konto. Redigerad 1 juli, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Blizzard skulle knappast använda sig av @hotmail.com, dem använder alltid sina egna domäner. Så om själv vet att du inte har försökt sälja / köpt ditt WoW acc så ignorera bara skiten. Edit: Förresten så skriver alltid GM'en man fått mailet av sitt namn längst ner i mailet. Och när man ser email-adressen så vill man ju bara börja skratta "Från: GM GM <blizzardgm2@hotmail.com>" Aldrig att en äkta Blizzard-anställd skulle använda "GM GM" som avsändare. Sen när dem skriver att dem vill ha ditt lösenord så avslöjar fittan sig själv bara. Har du inte sett tipset "A blizzard employee will never ask for your password." när du har loggat in nån gång? Skicka inte ett skit till dem, dem är bara ute efter ditt konto. Mm. Har iaf blockat användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Och Blizzard säger själv att dom alldrig frågar efter någons pass, som dom gör i mejlet xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Jag fick ett sånt när jag hade lagt ut mitt Account på blocket förut.. Alltså WoWConcerns@hotmail.com Skrev pårecis samma sak som till dig.. Du behöver inte oroa dig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Är du healer eller dps? Kan bli svårt på sista bossen som är 50(?) 47 är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Alltså... finns det någon guide eller nåt hur man skaffar sig pengar på wow? Jag har bara runt 50g! Jag är lvl 37, mount kommer om 3 lvls, så jag behöver ju minst 90g då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Alltså... finns det någon guide eller nåt hur man skaffar sig pengar på wow? Jag har bara runt 50g! Jag är lvl 37, mount kommer om 3 lvls, så jag behöver ju minst 90g då. 1. Köp inte stuff på Ah 2. Farma Elements i Badlands (jobbigt, men mkt cash om du säljer all loot till vendors) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 2. Farma Elements i Badlands (jobbigt, men mkt cash om du säljer all loot till vendors) Får väl bli efter Arathi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Får väl bli efter Arathi Eller ! Så köper du 100g för typ 20-30 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Jadu, Du och dina meningslösa påhopp ¨.¨ - Vi Är inte noobs, Men vi kör kara med dkp för en anledning. Påhopp? Jag säger bara att det är noobigt att köra DKP i Kara, och även väldigt orättvist om guilden har mer än 10 medlemmar (som alla guilds har. Destu mindre som kan komma in i raiden, destu svårare blir det att få DKP, och när man kan cleara hela Kara på 3-4 timmar så.) 1 - Mer rättvisare. Tänk dig att du har varit och dödat Prince 23 gånger, Hammaren du har velat ha väldigt länge har inte droppat. Men då, den dagen den droppar har ni en first timer där. HEHE, nu rollar ni - First timern vinner och du måste vänta efter macen igen, kanske 23kills mer? Aktiva raidare har rätt till sakerna o,o, uhu. Lär er använda Initate status. Alltså, en alt/non-raider/Initate(trialmedlem) har inte samma rätt på loot som en raidande medlem är. Då kan inte detta hända. Det mesta går ändå för 10dkp eftersom,ja det är karazhan och man tar inte med sig ofta 2 av varje klass, möjligtvis 2priest's eller 2warriors, 1 dps o 1 prot. Klassuppdelningen har inget med DKP'n att göra. Karazhan är det ända vi raidar? Mjaw, nej =c..Farmar gruul, Raidar Mag (snart nog på farm när mer folk får va med på han) och precis börjat med ssc. Då är ni ju mer eller mindre en sk. "noobguild". Karazhan ser inte jag som en raidinstance, mer en lite svårare heroic med plats för 10 pers. Gruul är den lättaste raidinstancen i TBC, och det är det endra ni har dödat. 'nuff said. Förklaring av vårat Dkp system~ 10dkp För att vara med en karazhan ända till raiden slutar. Minimumbid är 10dkp. Gruul Dies. Loot, [Priest,Warrior,Druid T4] [Priest,Warrior,Druid T4] [Eye Of Gruul] Leader : Alright Whisper bid for [Priest,Warrior,Druid T4] /player 1 whisper - Leader 10dkp. /rw Highest Bid 10dkp /Player 2 Whisper - Leader 90dkp /rw Leader Highest Bid 90dkp /rw Leader : Player 2 wins [Priest,Warrior,Druid T4] For 90dkp (60dkp-) (30+ for coming to Gruul's) Player's Dkp Atm : 230 Såklart, Går burna folks dkp fast det gör man bara inte om man vet att personen har raidat mer än dig - Man väntar till nästa gång "Bara En Dålig Guild Skulle Köra Med" - Na Vi är inte de bästa, men inte dåliga (: Det systemet har så mycket glitches så det är läskigt. Folk kan som sagt bränna ALL sin DKP på en sak, eller tvinga någon annan att bränna all SIN dkp. Helt absurt att inte ha ett fast pris på allt. Väldigt enkelt system Eran Dkp, Verkar äckligt svår och fatta...o,o Är nog den där överkursen du pratade om (= Ellose 37.399 Mitcosoft 33.490 eran <- Tristie 30.399 ^ Name : 360 Name : 30 <-våran, Name : 70 DKP för en full clear Gruul - 30dkp+ Mag - 30dkp+ Kara -20dkp+ (2dagar är oftast en clear)(Om du följer med en gång, får du 10) SSC first boss som vi är på just nu, Komma dit och få "testa han" - 20dkp+ First end instance bosskills brukar bara 100+dkp..(Lady vashj, Kael~) T4 Gruul Bitar brukar gå ut för 200dkp styck~ Går också Donate Mats till pots, Primals ect till guild bank och få mer dkps. Okej, överkursen kommer. Quotar direkt från våran guild så det blir enkelt för mig, och svårare för er med kass engelska http://img179.imageshack.us/img179/236/image1jc1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Uldaman "trashen" är vad jag minns runt 41?42? Bossarna är 44 osv, sista bossen är bara ett undantag och är svårast..50 ngt, ja :I 47 elite är den där gigantiska sten-bögen i stora rummet med alla dvärg statyer iaf vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Bossarna är lvl 38-47. Trash från lvl 35-45. Horde har även turen att kunna döda dom 3 dvärgarna som finns inne i instancen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Horde har även turen att kunna döda dom 3 dvärgarna som finns inne i instancen. Redigerad 1 juli, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Correctus! Baelog http://www.wowhead.com/images/screenshots/6984.jpg Eric "The Swift" http://www.wowhead.com/images/screenshots/6988.jpg Olaf http://www.wowhead.com/images/screenshots/6987.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts