Xemtoth Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Vem då? Haha tagga ner erbjuder du tusen då? om du gör det får du köpa den på en gång Redigerad 29 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Haha tagga ner erbjuder du tusen då? om du gör det får du köpa den på en gång Man kan få 70 warriors billigare : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ett stycke död Magtheridon Bild tagen för ca 10 minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) CrithealarN^^^ Yeye, det var på en wlock Redigerad 29 juni, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Man kan få 70 warriors billigare : P Ja och? det vet jag, men han verkade lite smått irriterad över att jag fått bud på tusen när han ville köpa den, så undra bara om han ville bjuda det med sen är vi RL polare så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 CrithealarN^^^ Yeye, det var på en wlock Damn! Det var mycket. Antar att du brände nån imba trinket eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Damn! Det var mycket. Antar att du brände nån imba trinket eller nått? http://thottbot.com/i19950 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ja och? det vet jag, men han verkade lite smått irriterad över att jag fått bud på tusen när han ville köpa den, så undra bara om han ville bjuda det med sen är vi RL polare så ^^ Inge irreterade alls, undrade bara vem =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Inge irreterade alls, undrade bara vem =P Noss e intresserad, men vet inte om han byter namn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Om nån har Warcraft Cash Creating Guide PMa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Äntligen fick jag lägga vantarna på [acronym="Terestian's Stranglestaff Binds when picked up Unique Two-Hand Staff 132 - 270 Damage Speed 3.00 (67.2 damage per second) +38 Strength +37 Agility +48 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 70 Equip: Improves hit rating by 25 (1.6%). Equip: Increases attack power by 647 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only."][Terestian's Stranglestaff]. Har inte sett den droppa någon gång innn när jag vart där, men typ hela servern har den. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Nice nice.. Igår downade vi Void Reaver.. Lätt fight. Lurker Below, Också en lätt fight. Morogrim.. Och imorrn blir det Karathress . Btw.. Kan någon linka en Horde leveling guide till mig ? Skulle vilja levla upp en Paladin eller något ganska snabbt Redigerad 30 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Nice nice.. Igår downade vi Void Reaver.. Lätt fight. Lurker Below, Också en lätt fight. Morogrim.. Och imorrn blir det Karathress . Btw.. Kan någon linka en Horde leveling guide till mig ? Skulle vilja levla upp en Paladin eller något ganska snabbt PMa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Äntligen fick jag lägga vantarna på [acronym="Terestian's Stranglestaff Binds when picked up Unique Two-Hand Staff 132 - 270 Damage Speed 3.00 (67.2 damage per second) +38 Strength +37 Agility +48 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 70 Equip: Improves hit rating by 25 (1.6%). Equip: Increases attack power by 647 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only."][Terestian's Stranglestaff]. Har inte sett den droppa någon gång innn när jag vart där, men typ hela servern har den. -.- Om den droppar ikväll får jag den med =) Den är soet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vann Bracers of Justice idag, dock började internet krångla på Curator så jag fick ge mig. Ska fixa en nätverkskabel imorrn och se om det gör någon skillnad på internetproblemet. Förhoppningsvis Karazhan imorrn igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHH BRB SKA TA LIVET AV MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHH BRB SKA TA LIVET AV MIG OMFG!!! Helvete va otur.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHH BRB SKA TA LIVET AV MIG 1 - Orka köra rolls. 2 - Droppar nog igen snart, inte så rare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 1 - Orka köra rolls. 2 - Droppar nog igen snart, inte så rare Om bägge needar, vad annars? Inte så många som använder DKP i Karazhan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 1 - Orka köra rolls. 2 - Droppar nog igen snart, inte så rare Bhahaha, villken jävla keff guild kör du i som har DKP i kara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts