Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ehhh... Varför svarar du på frågan till Grötmannen?

Meto är min sekreterare, hans jobb är att svara på frågor åt mig.

Förövrigt blir det MC HARDCORE nu här i helgen, har tagit Lucifron och Magmadar utan problem och är nu påväg mot Gehennas och Garr... sen imorrn blir det Baron Geddon, shazzrah, golemagg, på söndag blir det majordomo, och nästa vecka ragnaros ^^ sounds good? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har väl inte gjort något fel!? :huh:

Och du behöver inte använda ord som bög,bara omogna småbarn som gör det. :rolleyes:

Nej men man blir smått iriterad när folk inte väljer att stödja spelet utan istället så downloadar dom spelet och går in på egna servrar och slipper betala

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde min första lyckade strat run idag på lvl 57 :D Sen har jag farmat Satyrs i Felwood hela kvällen. mycket Runecloth där :wub:

Största Felcloth dropsen där med.

Det behövs till Mooncloth.

Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Största Felcloth dropsen där med.

Det behövs till Mooncloth.

Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. ;)

Du sålde Bottomless bag pattern?! för 50g?! det är typ ingenting för det patternet... föresten hur kunde du loota det på lvl 52? bara sett det en gång och det var drop från azuregos..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor