thotim Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mr.Magic förstår inte vad du menar med det. När du nämnde att snacka i tredje person...Asså jag trodde att det gällde WoW....För skriver man /me kan man snacka i tredje person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 När du nämnde att snacka i tredje person...Asså jag trodde att det gällde WoW....För skriver man /me kan man snacka i tredje person Jaha Fan, Mr.Magic hade sätt fram imot att spela WoW ikväll/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tja, ni som inte orkar betala för att spela dena svenska privat server Äger ip: wow1.gameviewers.net sida: http://wow.gameviewers.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Banna bögen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Banna bögen Han har väl inte gjort något fel!? Och du behöver inte använda ord som bög,bara omogna småbarn som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tja, ni som inte orkar betala för att spela dena svenska privat server Äger ip: wow1.gameviewers.net sida: http://wow.gameviewers.net Ingen privat server har 100% complete database.. så äga kan den inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ehhh... Varför svarar du på frågan till Grötmannen? Meto är min sekreterare, hans jobb är att svara på frågor åt mig. Förövrigt blir det MC HARDCORE nu här i helgen, har tagit Lucifron och Magmadar utan problem och är nu påväg mot Gehennas och Garr... sen imorrn blir det Baron Geddon, shazzrah, golemagg, på söndag blir det majordomo, och nästa vecka ragnaros ^^ sounds good? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Han har väl inte gjort något fel!? Och du behöver inte använda ord som bög,bara omogna småbarn som gör det. Nej men man blir smått iriterad när folk inte väljer att stödja spelet utan istället så downloadar dom spelet och går in på egna servrar och slipper betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nej men man blir smått iriterad när folk inte väljer att stödja spelet utan istället så downloadar dom spelet och går in på egna servrar och slipper betala W0rd det här är ett bra spel och Mr.Magic tycker att man ska stödja dom som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nej men man blir smått iriterad när folk inte väljer att stödja spelet utan istället så downloadar dom spelet och går in på egna servrar och slipper betala Ehm....Jo,det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 + att emulatorservrar är olagliga, kallas reverse-engineering. Och hela syftet med det är att kunna använda produkten utan att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ingen som lirar på Darksorrow ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ingen som lirar på Darksorrow ? Nope, lirar på Ravencrest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Heh jag kör på Ravencrest ibland bara har en Alliance Char där om jag inte tog bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det är så knäppt när man skriver till en svensk på WOW typ asså det går inte,så står det: #@!å det går inte. eftersom det blir ass först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Main Menu > Interface Options > Profanity Filter Svordommarnas mecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Battlegrounds släpps imorgon!!! jippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Gjorde min första lyckade strat run idag på lvl 57 Sen har jag farmat Satyrs i Felwood hela kvällen. mycket Runecloth där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Gjorde min första lyckade strat run idag på lvl 57 Sen har jag farmat Satyrs i Felwood hela kvällen. mycket Runecloth där Största Felcloth dropsen där med. Det behövs till Mooncloth. Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Största Felcloth dropsen där med. Det behövs till Mooncloth. Kan ju ståltsera med att jag lootade pattern till mooncloth bag (18slots, större än backpacken) när jag var lvl 52(?). Fick 50g för det. Du sålde Bottomless bag pattern?! för 50g?! det är typ ingenting för det patternet... föresten hur kunde du loota det på lvl 52? bara sett det en gång och det var drop från azuregos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts