Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Bara till att börja tigga. Fråga i guildet och så. Jag hade bara 20g när jag var 40 men jag tiggde ihop.

Någon snäll som spelar på Venture som kan skicka lite pengar till mig? Har bara 105g och vill ha epicmount. Är 55 nu ^^

Du är en sån som man verkligen inte vill lira WoW med..

En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång..

Stör under bossfighter och frågar efter guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 117 g på min level 34 min enda karaktär på den servern.

Bara sålt allting jag hittat till vendor.

På Venture? :wub:

En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång..

Yeah, right. Det är ju inte precis så jag gör. Jag går runt lite i IF, frågar om lite pengar, säger dom nej, fine, inget med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Venture? :wub:

Yeah, right. Det är ju inte precis så jag gör. Jag går runt lite i IF, frågar om lite pengar, säger dom nej, fine, inget med det.

Det är nog den typen av player's som jag stör mig mest på.. Tiden du vandrar i IF o får ihopp 20g på en vecka kan du questa/farma och tjäna 5x mer än att bara störa folk o,o

Gold plzor??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste jag skaffa en Elkk mount om jag är Dranei?

Nää.

Om du är paladin får du paladinmount, men du var shaman va? Du kan farma ihop reputation med en annan faction och köpa deras mount, eller så kan du skaffa marks och köpa PvPmount, men det är epicmount så du kan inte rida det förräns 60. Jag råder dig till att hålla dig till elefanten till att börja med, och sedan när du dingar 60 alt. 70 så skaffar du valfritt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara till att börja tigga. Fråga i guildet och så. Jag hade bara 20g när jag var 40 men jag tiggde ihop.

Någon snäll som spelar på Venture som kan skicka lite pengar till mig? Har bara 105g och vill ha epicmount. Är 55 nu ^^

Din äckliga lilla no-life tönt. Lär dig spela istället för att be andra göra det åt dig, du är en jävla fjant.

What he said^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med där.

Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor