SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag har bara 35 Bara till att börja tigga. Fråga i guildet och så. Jag hade bara 20g när jag var 40 men jag tiggde ihop. Någon snäll som spelar på Venture som kan skicka lite pengar till mig? Har bara 105g och vill ha epicmount. Är 55 nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Har 117 g på min level 34 min enda karaktär på den servern. Bara sålt allting jag hittat till vendor. Redigerad 28 juni, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Bara till att börja tigga. Fråga i guildet och så. Jag hade bara 20g när jag var 40 men jag tiggde ihop. Någon snäll som spelar på Venture som kan skicka lite pengar till mig? Har bara 105g och vill ha epicmount. Är 55 nu ^^ Du är en sån som man verkligen inte vill lira WoW med.. En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång.. Stör under bossfighter och frågar efter guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Har 117 g på min level 34 min enda karaktär på den servern. Bara sålt allting jag hittat till vendor. På Venture? Du är en sån som man verkligen inte vill lira WoW med.. En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång.. Stör under bossfighter och frågar efter guld. Yeah, right. Det är ju inte precis så jag gör. Jag går runt lite i IF, frågar om lite pengar, säger dom nej, fine, inget med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 På Venture? Yeah, right. Det är ju inte precis så jag gör. Jag går runt lite i IF, frågar om lite pengar, säger dom nej, fine, inget med det. Det är nog den typen av player's som jag stör mig mest på.. Tiden du vandrar i IF o får ihopp 20g på en vecka kan du questa/farma och tjäna 5x mer än att bara störa folk o,o Gold plzor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Måste jag skaffa en Elkk mount om jag är Dranei? Redigerad 29 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Måste jag skaffa en Elkk mount om jag är Dranei? Nää. Om du är paladin får du paladinmount, men du var shaman va? Du kan farma ihop reputation med en annan faction och köpa deras mount, eller så kan du skaffa marks och köpa PvPmount, men det är epicmount så du kan inte rida det förräns 60. Jag råder dig till att hålla dig till elefanten till att börja med, och sedan när du dingar 60 alt. 70 så skaffar du valfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Nån som vet vad denna addon heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det är nog den typen av player's som jag stör mig mest på.. Tiden du vandrar i IF o får ihopp 20g på en vecka kan du questa/farma och tjäna 5x mer än att bara störa folk o,o Gold plzor?? Dock tjänade jag ihop 70g på två dagar, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Bara till att börja tigga. Fråga i guildet och så. Jag hade bara 20g när jag var 40 men jag tiggde ihop. Någon snäll som spelar på Venture som kan skicka lite pengar till mig? Har bara 105g och vill ha epicmount. Är 55 nu ^^ Din äckliga lilla no-life tönt. Lär dig spela istället för att be andra göra det åt dig, du är en jävla fjant. Du är en sån som man verkligen inte vill lira WoW med.. En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång.. Stör under bossfighter och frågar efter guld. What he said^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ding! 70!! *Äntligen!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ding! 70!! *Äntligen!* Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Din äckliga lilla no-life tönt. Lär dig spela istället för att be andra göra det åt dig, du är en jävla fjant. What he said^. Lol, det är ett spel, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Du är en sån som man verkligen inte vill lira WoW med.. En äcklig liten lowbie som har addat en på friends list för man har gjort en enchant åt dom någon gång.. Stör under bossfighter och frågar efter guld. Håller med där. Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Håller med där. Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det? Klart som fan du ska göra det. Spelar du inte längre så är det 1000 kr rikare så lätt. Go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Håller med där. Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Håller med där. Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det? Vem då? Redigerad 29 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Lol, grattis Swampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Håller med där. Förövrigt har en rl polare erbjudit 1000kr för min 60 warrior, borde jag göra det? Självklart ska du göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Lol, grattis Swampen. Tackar Markwood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts