Troxie Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Var med och dödade Gruul igår , var dock död under hela fighten..men men. t4 leggings för Palas droppades och Teeth of Gruul, vann inget :< SSC imorrn och Karazhan på lördag/söndag Jag gjorde bort mig mer. Stod utelåst hela gruul fighten sen dog tanken på 1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Har någon av er som är lvl 70, full Epic gear? Såg nämligen en BE Paladin som var 70, han hade full epic (det man såg alltså)... det fula vara att han stod och gankade lowbies vid SM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Har någon av er som är lvl 70, full Epic gear? Såg nämligen en BE Paladin som var 70, han hade full epic (det man såg alltså)... det fula vara att han stod och gankade lowbies vid SM 28 styckna 70 epics har jag http://armory.wow-europe.com/character-she...ane&n=Raeka - sen har jag nästan fullt epic moonkin gear och ett par kattform/Tank epics Redigerad 28 juni, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Har någon av er som är lvl 70, full Epic gear? Såg nämligen en BE Paladin som var 70, han hade full epic (det man såg alltså)... det fula vara att han stod och gankade lowbies vid SM 15 epics här http://armory.wow-europe.com/character-she...er&n=Ashyen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag har fjorton epics, tror jag. Hade haft betydligt fler om jag spelat något den senaste månaden, men jag har ingen playtime och inga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Happ, jag kommer inte in på wow, trots att frostmane inte står med på affected realms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Paladin, Holy. Förklarar varför du var död iaf. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Förklarar varför du var död iaf. Grattis. Varför skulle det vara större chans att en holy pala är död än någon annan klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Varför skulle det vara större chans att en holy pala är död än någon annan klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Varför skulle det vara större chans att en holy pala är död än någon annan klass? Old-school pre-pala-buff skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Får man en månads speltid när man köper TBC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Får man en månads speltid när man köper TBC? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Nä Fan vad dåligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Fan vad dåligt ^^ Det är ju när accountet är skapat som du får en gratismånad. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Det är ju när accountet är skapat som du får en gratismånad. Typ. Ja men tycker ändå man kan få en gratismånad av TBC med. Dom tjänar så jävla mycket pengar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ja men tycker ändå man kan få en gratismånad av TBC med. Dom tjänar så jävla mycket pengar i alla fall. Och Dom vill knappast tjäna mindre, visst? Folk spelar även om man inte får en gratis månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vad kostar det totalt att skaffa sig/lära sig mount vid lvl 40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vad kostar det totalt att skaffa sig/lära sig mount vid lvl 40? 90guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 90guld Jag har bara 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag har bara 35 Därför spelar man med folk man känner som är level 70. Om man har ork så säljer man items på AH och känar multum med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts