Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Blä!

Som det ser ut nu så kan jag knappt raida. Så fort jag joinar en 25 manna raid och då vi ska börja, så dör internet. Det är förbannat skumt. Snackade lite med officers och vi kom fram till att jag skulle få bli Social Member (svårt att komma in i raids, kan aldrig bli kickad ur guilden förutom vid lång frånvaro) tills vidare. Jag ska nämligen fixa ny dator om någon vecka + ska fixa stadigare internet. Ska dock få komma till Karazhan på lördag för att se om datorn/internet pallar det. Tycker jag det borde göra.

Nåja, slapp Trial perioden, men den börjar nog igen när jag fått tag i bättre dator osv

Ge mig acc och lösen så fixar jag Karazhan åt dig medans du fixar din dator. :unsure:

Ursh, lvl 67,5 med mage nu. Går så slött och tråkigt när idioter gankar, dock körde jag mana-tombs idag med 3 irl polare och 2 andra svenskar och det gick skit bra. :(

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle hemskt gärna vilja se Karazhan med egna ögon :(

Jag lovar bilder på alla bossar din guild klarar. :unsure:

Nä men vi får hoppas på att du fixar datorn för Karazhan är jävligt roligt.

Hum, stämmer det att alliance inte har shack saken för dem var för dumma och fick nått annat spel istället? Min polare sa det men det låter lite väll weird.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar bilder på alla bossar din guild klarar. :(

Nä men vi får hoppas på att du fixar datorn för Karazhan är jävligt roligt.

Hum, stämmer det att alliance inte har shack saken för dem var för dumma och fick nått annat spel istället? Min polare sa det men det låter lite väll weird.

Ja, kara är jävligt nice faktiskt, får väl se hur Gruul da Dragonkiller är såfort guilden blivit klar med kara. Synd bara att jag ska börja sommarjobba på måndag 3veckor fram, och eftersom jag är ungefär den enda roguen som inte är semi-away från wow så hade jag säkerligen fått plats. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane :(

Meh, får bli Outland :ph34r:

EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1?

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane :ph34r:

Meh, får bli Outland :P

EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1?

Såg det också när jag spela förut, men jag kunde inte skapa nån gubbe där så det är väl gm's lilla lekstuga :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor