Nerheden Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Blä! Som det ser ut nu så kan jag knappt raida. Så fort jag joinar en 25 manna raid och då vi ska börja, så dör internet. Det är förbannat skumt. Snackade lite med officers och vi kom fram till att jag skulle få bli Social Member (svårt att komma in i raids, kan aldrig bli kickad ur guilden förutom vid lång frånvaro) tills vidare. Jag ska nämligen fixa ny dator om någon vecka + ska fixa stadigare internet. Ska dock få komma till Karazhan på lördag för att se om datorn/internet pallar det. Tycker jag det borde göra. Nåja, slapp Trial perioden, men den börjar nog igen när jag fått tag i bättre dator osv Ge mig acc och lösen så fixar jag Karazhan åt dig medans du fixar din dator. Ursh, lvl 67,5 med mage nu. Går så slött och tråkigt när idioter gankar, dock körde jag mana-tombs idag med 3 irl polare och 2 andra svenskar och det gick skit bra. Redigerad 21 juni, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ge mig acc och lösen så fixar jag Karazhan åt dig medans du fixar din dator. Jag skulle hemskt gärna vilja se Karazhan med egna ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag skulle hemskt gärna vilja se Karazhan med egna ögon Jag lovar bilder på alla bossar din guild klarar. Nä men vi får hoppas på att du fixar datorn för Karazhan är jävligt roligt. Hum, stämmer det att alliance inte har shack saken för dem var för dumma och fick nått annat spel istället? Min polare sa det men det låter lite väll weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag lovar bilder på alla bossar din guild klarar. Nä men vi får hoppas på att du fixar datorn för Karazhan är jävligt roligt. Hum, stämmer det att alliance inte har shack saken för dem var för dumma och fick nått annat spel istället? Min polare sa det men det låter lite väll weird. Ja, kara är jävligt nice faktiskt, får väl se hur Gruul da Dragonkiller är såfort guilden blivit klar med kara. Synd bara att jag ska börja sommarjobba på måndag 3veckor fram, och eftersom jag är ungefär den enda roguen som inte är semi-away från wow så hade jag säkerligen fått plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hum, stämmer det att alliance inte har shack saken för dem var för dumma och fick nått annat spel istället? Min polare sa det men det låter lite väll weird. Fel ^^ Gjorde chess i förrgår, tank boots + nån rogue belt droppades =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Nu är jag klar med allt i Wetlands. Jag gjorde klart Stockade questen också Nu står valet mellan; - Göra Gnomeregan + alla quests i den - Göra questet The Missing Diplomat (Är det värt att göra, förresten) 28 nu... måste ju till 30 Vad ska jag göra? Redigerad 21 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Nu är jag klar med allt i Wetlands. Jag gjorde klart Stockade questen också Nu står valet mellan; 28 nu... måste ju till 30 Vad ska jag göra? jävlar vad du är bra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Nu har jag och en polare tänkt att starta ett Arena Team. Men vad händer om vi förlorar alla matcher.?? Och hur får man poäng?? Redigerad 21 juni, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Nu är jag klar med allt i Wetlands. Jag gjorde klart Stockade questen också Nu står valet mellan; 28 nu... måste ju till 30 Vad ska jag göra? Gnomeregan är skittråkigt, The Missing Diplomat är massa pengar och exp och rätt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Snälla behöver hjälp, angående Arena. Hur mycket arena points och så får man om man vinner och hur fungerar ratings och skit? Behöver veta fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Snälla behöver hjälp, angående Arena. Hur mycket arena points och så får man om man vinner och hur fungerar ratings och skit? Behöver veta fort. Ju mer du vinner, desto mer rating får du. Mycket rating = Mycket Points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Ju mer du vinner, desto mer rating får du. Mycket rating = Mycket Points. Hur mycket Rating måste man ha för att få 1000 Points då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) För att få 1000 points: 2v2:3300+ 3v3:2271 5v5:1986 Redigerad 22 juni, 2007 av toralf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane Meh, får bli Outland EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1? Redigerad 22 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane Meh, får bli Outland EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1? Hahahahaa, du skall gankas!!!!!!!11111111111 > ...vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hahahahaa, du skall gankas!!!!!!!11111111111 > ...vad heter du? Varjagen, kom till Valley of Trials vettja! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane Meh, får bli Outland EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1? Men åh... Horde @Siana Då blir det The Missing Diplomat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har tänkt att börja lvla en Orc Shaman på någon server där det finns GTAsajtare, vilken rekommenderar ni? Står mellan Outland och Frostmane Meh, får bli Outland EDIT: Vafan är det här? Event Realm 1? Såg det också när jag spela förut, men jag kunde inte skapa nån gubbe där så det är väl gm's lilla lekstuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Dom har nerfat gruul i någon patch eller? var med guilden och dödade han igår, inte alls svår tbh : P Redigerad 22 juni, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Är Wow nere (eller bara Outland)? För jag kan inte logga in, den fastnar på "Authenticating" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts