Sniper Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Någon som har kollat hur mycket blizzard sänkte honor points för pvp sakerna med? Måste patcha skitet först. Ursh! Patcha tar ju max 5 min Förresten, är det bara jag som tycker att Mor' Ladin är ett lustigt namn på ett mob? (Han är en 35[?] elite) Redigerad 20 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Patcha tar ju max 5 min Förresten, är det bara jag som tycker att Mor' Ladin är ett lustigt namn på ett mob? (Han är en 35[?] elite) Tog 13 minuter för mig Njae, det nya namnet på den avlidne Morgan Ladimore när han återuppstår som en zombie, kanske är nån metod att kalla...ok, nu förvirrar jag mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Blev inget Gruul för mig ikväll, ska dock stanna online ett tag för att se om någon healer sticker - Då är jag första reserv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 FINALLY! Jag är klar i Duskwood, så nu bär det av till Wetlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jahapp, efter Gruul blev det Magtheridon - Då fick jag joina ..hade internetproblem dock, blev DCad hela tiden så dom fick byta ut mig efter att vi wipat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Skrev ett mail för en vecka sen till Blizz.. Att jag inte hade köpt guld och sånt.. Fick tillbaka min warrior idag, La upp en blocket annons, och bytte mot en Druid.. Den hade jävligt nice healing gear.. Nästan full epic.. Körde hela kara med guilden som den hade, Vann tier 4 gloves och head, Samt Light's Justice.. När jag säger det till killen jag bytte med så bara "Min farsa sa nyss att jag inte fick byta, Vi måste byta tillbaka, Annars så slår han ner dig" Orkade inte tjaffsa, så jag bytte tillbaka med killen, Jävla bög jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det brukar vara så när man är en retard som inte kan döda sina egna levels, då måste man döda alla level 20. Dom känner sig starka då. Gör en /laugh åt dom bara och låt dom döda. Precis, eller helt enkelt för att man bara känner för att döda lite lowbies. Fick en drake och titel, tillsammans med resten av servern. Jävla bugg. Pallar inte att alla random noobs (varav majoriteten inte ens kan rida draken) fick drake å titel. Bara att hoppas att blizzard fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Köpte en lvl70 BE Hunter av en polare för 300kr idag. Billigt billigt Får se om jag orkar spela på den, har redan min 70warrior och en 70shaman som jag köpte för 600g ingame Tänker hursom helst levla upp min Mage, den är lvl 54. Har gjort dem questarna som fanns i Azshara, och nu vet jag inte riktigt vart jag ska. Kommer inte ihåg hur det är med Burning steppers, är jag för låg lvl där? Redigerad 21 juni, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Stell, har du slutat att lira med Storochstark? Vad är: 1X Patterned Bronze Bracers ~50 Silver 1X Frost Oil ~ 2 Gold 1X Gyrochronatom ~1 Gold Från Jame's Alliance Guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 http://www.thottbot.com/i2868 http://www.thottbot.com/i3829 http://www.thottbot.com/i4389 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Stell, har du slutat att lira med Storochstark? Vad är: Från Jame's Alliance Guide... Vem bryr sig, bara köp det på AH...du behöver det bara till ett par quests Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Fick min flying mount igår. När jag farmade Primal Mana fick jag en Jewelcrafting Desing som var rare, som jag sålde för 150G. Droppade även: Enchant Bracers: Restore Mana Prime som jag sålde för 150g. Plus att jag fick ihop 20 Primal Mana som jag sålde för 350g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Stell, har du slutat att lira med Storochstark? Vad är: Från Jame's Alliance Guide... Du kanske inte fattade att det bara var en altchar som jag spelar på när jag har tid övers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Du kanske inte fattade att det bara var en altchar som jag spelar på när jag har tid övers. Joo... men du kanske ville få upp den till lite högre lvl Om du bara ska deleta den så vill jag gärna ha dina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Var är det bäst för mig att grinda (lvl27 Shaman)? Jag är klar med Duskwood. Vill inte till Ashenvale. Det står mellan Wetlands och Hillsbrad Foothills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Joo... men du kanske ville få upp den till lite högre lvl Om du bara ska deleta den så vill jag gärna ha dina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vad var det du inte förstod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Stell har kanske vit gear Vad var det du inte förstod? Allt som är grönt/blått/epic/legendary är BoE/Bop som (Bind on Equip/Bind on Pick-up) och det kan inte du få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Blä! Som det ser ut nu så kan jag knappt raida. Så fort jag joinar en 25 manna raid och då vi ska börja, så dör internet. Det är förbannat skumt. Snackade lite med officers och vi kom fram till att jag skulle få bli Social Member (svårt att komma in i raids, kan aldrig bli kickad ur guilden förutom vid lång frånvaro) tills vidare. Jag ska nämligen fixa ny dator om någon vecka + ska fixa stadigare internet. Ska dock få komma till Karazhan på lördag för att se om datorn/internet pallar det. Tycker jag det borde göra. Nåja, slapp Trial perioden, men den börjar nog igen när jag fått tag i bättre dator osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Allt som är grönt/blått/epic/legendary är BoE/Bop som (Bind on Equip/Bind on Pick-up) och det kan inte du få NPC:a och ge mig pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts