Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Dem var inte påväg någonstans...

Dem satt i Raven hill och dödade alla Alliance dem såg... even the NPC's :'(

Det brukar vara så när man är en retard som inte kan döda sina egna levels, då måste man döda alla level 20. Dom känner sig starka då. Gör en /laugh åt dom bara och låt dom döda.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, var det jag med tänkte.

Nån som kan lägga upp en fin Arms specc? Jag avvänder 2h Yxa..

Kolla min specc i armory, full PvP http://armory.wow-europe.com/#character-sh...on&n=Hurley

*skryt* enda ally warriorn på servern med tier 3 blacksmith macen :unsure:*skryt*

Det är arms/fury hybrid men jag kan lova dig, ingen seriös warrior speccar improved MS eller endless rage eftersom båda är totalt värdelösa.

Om du vill göra mycket skada i raid ska du specca 3/5 flurry och blood frenzy istället för tactical mastery och second wind. För tillfället är arms bättre än fury för både PvE och PvP. Visserligen gör fury något mer skada men arms har grym aoe plus att man boostar alla rogue och andra melee's skada med 4% (blood frenzy)

Improved slam är väldigt underskattad, jag spelade själv warrior i 2 år innan jag insåg hur imba den är om man använder den rätt

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla min specc i armory, full PvP http://armory.wow-europe.com/#character-sh...on&n=Hurley

*skryt* enda ally warriorn på servern med tier 3 blacksmith macen :unsure:*skryt*

Det är arms/fury hybrid men jag kan lova dig, ingen seriös warrior speccar improved MS eller endless rage eftersom båda är totalt värdelösa.

Om du vill göra mycket skada i raid ska du specca 3/5 flurry och blood frenzy istället för tactical mastery och second wind. För tillfället är arms bättre än fury för både PvE och PvP. Visserligen gör fury något mer skada men arms har grym aoe plus att man boostar alla rogue och andra melee's skada med 4% (blood frenzy)

Improved slam är väldigt underskattad, jag spelade själv warrior i 2 år innan jag insåg hur imba den är om man använder den rätt

Slam är väl bara bra i PvE. ser framför mig hur många "out of range" man hade fått med den i PvP :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, Improved Slam är väldigt bra ( i PVE ) med sin 0.5sekunders cast time som inte backar när man tar stryk.

Men som sagt är den inte så jättebra i PVP, då man måste stå stilla i 0.5 sekunder för att få in den.

Det är ju inte ofta nån spelare som är fokuserad på dig står still och låter dig mata in Slams hela tiden.

Men i PVE är det rätt skönt att sitta och pumpa på den när du har en stillastående tankad target. :unsure:

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG GILLAR PATCHHORSKIT SOM ALDRIG FUNKAR =DDDDDDDD

The patch "base\signaturefile" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x89ca265b, actual 0x6fac2aaf.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Reiparat 5-6 ggr och instalera om spelet tar minst 2 timmar. Roligt indeed =))))))))))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor