Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Edit: Igår vann jag förresten Wolfslayer Sniper Rifle ^^ Fan vad jag älskar skinnet på den där 700 sidor, grattis. Redigerad 19 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nää, men inte sådär jättebra, och den kan väl då inte vara "en av Doomhammers bästa", eller? Arms PvP build(eller, rätt bra för PvE också, men mest PvP. Arms är ju i grund och botten en pvp spec ändå. Taaaaack! Har farmat ihop 6 Primal Mana's nu Btw, den där speccen är väl Hybrid och inte Arms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Arms är ju grymt skön, inte mkt skada utan mest en killing blower specc, I love it xD Därmed är den en pvp spec. En PvE spec vore väl Fury eller Affliction, långsam men stadig skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tog mig in i guilden, ska läsa taktiker och imorrn blir det nog Gruul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...31513&sid=1 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...31513&sid=1 Haha Hehe Någon som har lust att lira ikväll? På outland-servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 TEH FUCK >_> Varför är det fullt med highlvl hordes överallt i duskwood >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 TEH FUCK >_> Varför är det fullt med highlvl hordes överallt i duskwood >_> För de är på väg till Karazhan. Är lite WoW-sugen nu... Måste fixa pengar till gamecard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 För de är på väg till Karazhan. Är lite WoW-sugen nu... Måste fixa pengar till gamecard. Varför då för, jag hade iaf åkt till swamp of sorrows istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Dem var inte påväg någonstans... Dem satt i Raven hill och dödade alla Alliance dem såg... even the NPC's :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Dem var inte påväg någonstans... Dem satt i Raven hill och dödade alla Alliance dem såg... even the NPC's :'( Det brukar vara så när man är en retard som inte kan döda sina egna levels, då måste man döda alla level 20. Dom känner sig starka då. Gör en /laugh åt dom bara och låt dom döda. Redigerad 19 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Mjo, var det jag med tänkte. Nån som kan lägga upp en fin Arms specc? Jag avvänder 2h Yxa.. Kolla min specc i armory, full PvP http://armory.wow-europe.com/#character-sh...on&n=Hurley *skryt* enda ally warriorn på servern med tier 3 blacksmith macen *skryt* Det är arms/fury hybrid men jag kan lova dig, ingen seriös warrior speccar improved MS eller endless rage eftersom båda är totalt värdelösa. Om du vill göra mycket skada i raid ska du specca 3/5 flurry och blood frenzy istället för tactical mastery och second wind. För tillfället är arms bättre än fury för både PvE och PvP. Visserligen gör fury något mer skada men arms har grym aoe plus att man boostar alla rogue och andra melee's skada med 4% (blood frenzy) Improved slam är väldigt underskattad, jag spelade själv warrior i 2 år innan jag insåg hur imba den är om man använder den rätt Redigerad 19 juni, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kolla min specc i armory, full PvP http://armory.wow-europe.com/#character-sh...on&n=Hurley *skryt* enda ally warriorn på servern med tier 3 blacksmith macen *skryt* Det är arms/fury hybrid men jag kan lova dig, ingen seriös warrior speccar improved MS eller endless rage eftersom båda är totalt värdelösa. Om du vill göra mycket skada i raid ska du specca 3/5 flurry och blood frenzy istället för tactical mastery och second wind. För tillfället är arms bättre än fury för både PvE och PvP. Visserligen gör fury något mer skada men arms har grym aoe plus att man boostar alla rogue och andra melee's skada med 4% (blood frenzy) Improved slam är väldigt underskattad, jag spelade själv warrior i 2 år innan jag insåg hur imba den är om man använder den rätt Slam är väl bara bra i PvE. ser framför mig hur många "out of range" man hade fått med den i PvP :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Mjo, Improved Slam är väldigt bra ( i PVE ) med sin 0.5sekunders cast time som inte backar när man tar stryk. Men som sagt är den inte så jättebra i PVP, då man måste stå stilla i 0.5 sekunder för att få in den. Det är ju inte ofta nån spelare som är fokuserad på dig står still och låter dig mata in Slams hela tiden. Men i PVE är det rätt skönt att sitta och pumpa på den när du har en stillastående tankad target. Redigerad 19 juni, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Släng upp servrarna, Blizzard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Slam är väl bara bra i PvE. ser framför mig hur många "out of range" man hade fått med den i PvP :S Slam går väl inte och använda mot players nästan då 99,5% av ggr så blir det out of range. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Slam går väl inte och använda mot players nästan då 99,5% av ggr så blir det out of range. Det var det jag menade =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 JAG GILLAR PATCHHORSKIT SOM ALDRIG FUNKAR =DDDDDDDD The patch "base\signaturefile" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x89ca265b, actual 0x6fac2aaf.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Reiparat 5-6 ggr och instalera om spelet tar minst 2 timmar. Roligt indeed =)))))))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Slam är extremt bra i PvP om man använder mace, 4 sekunder stun funkar bra med improved hamstring också eller direkt efter en intercept Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Någon som har kollat hur mycket blizzard sänkte honor points för pvp sakerna med? Måste patcha skitet först. Ursh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts