Maden Las Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hmm blir WoW bara bättre och bättre? nu är jag lvl 49 (snart lvl 50 *host*) och ju mer jag spelar ju mer äckligt beronde blir jag, t.ex skolkat typ 5-7 för att spela lixom hehe, kul men vadå, fick nästan IG i so'n när man ska sluta i 9'an nog bra fall jag hade gjort det det alltså jag kan ju göra annat men fall jag börjar spela.. går inte helt att sluta haha ger WoW 10/10 klart alltså, visst, det är beroendeframkallande, men vadå, det är kul så snart ska jag skaffa Hanzo blade, har Thrash blade nu, fatta vad bra jag kmr bli, kommer ta vem som helst typ, okej skryt men... tog ju en lvl 55 mage som gick på mig, och sen lyckades fly från en lvl 58 warrior som såg allting men roligaste var när jag såg en priest lvl 52 och en mage lvl 49, först ägde jag dom, sen döda jag både men magen fick kol på mig med sen döda jag priesten och magen sprang iväg, lol, askul var det (är rogue) Och nu ska vi börja raida i vår guild, fan vad gött, vi må va få, vi är få highlvl, men we kick ASS! Försök att skriva lite mera...sansat.. Rätt jobbigt att skriva det du skriver, och det är kalrt att vi tycker wow är lika kul som du, annars skulle vi nog inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Försök att skriva lite mera...sansat.. Rätt jobbigt att skriva det du skriver, och det är kalrt att vi tycker wow är lika kul som du, annars skulle vi nog inte spela Mäh! Låt honom uttrycka sin glädje! Den ska man ta vara på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 AAeergghh servern nere igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 sen döda jag priesten och magen sprang iväg, lol, askul var det (är rogue) Magen hade slut på mana? We definitely wish to bring invisibility back into the game for the Mage at some point, however, it would more than likely be a slightly different mechanic than players might remember from Beta. It's important that invisibility is both useful and fun to use, but not so much that it provides its caster with an unfair advantage or allows for the bypassing of game content. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ska spela WoW i två år till, sen blir det APB (All Points Bulletin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ska spela WoW i två år till, sen blir det APB (All Points Bulletin). Tror du att du kommer tycka det är kul så länge!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vilken är den snabbaste vägen att tag sig från Stormwind till Teldrassi eller darkshore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Vilken är den snabbaste vägen att tag sig från Stormwind till Teldrassi eller darkshore? Ta Deeprun Tram till Ironforge och därifrån en Gryphon till Menethil Harbor i Wetlands. Om du inte har den flightpathen får du gå från Ironforge åt öster till Loch Modan och sen norrut till Wetlands, och genom hela Wetlands till Menethil Harbor. Härifrån kan du åka båt till Auberdine i Darkshore, från den högra bryggan sedd från staden. Väl i Auberdine kan du ta en Hippogryph eller båt till Rut'theran Village på Teldrassil. Redigerad 2 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 DÖDADE ONYXIA!! ungefär 2-300 horde drog till SW å krasha servern!! jag fick epic hunter quest item och e lovad lövet som startar questen från majordomo !!!!!!! blir MC nu hela hälgen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 DÖDADE ONYXIA!! ungefär 2-300 horde drog till SW å krasha servern!! jag fick epic hunter quest item och e lovad lövet som startar questen från majordomo !!!!!!! blir MC nu hela hälgen!! Gryyymt! Vilken realm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Gryyymt! Vilken realm? Deathwing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Deathwing Ehhh... Varför svarar du på frågan till Grötmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ehhh... Varför svarar du på frågan till Grötmannen? Han kanske vet vilken server han spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Okej, funderar på att köpa detta WoW när jag får nya datorn. Jag har inte så stor erfarenhet av PvP servrar. Hur är det på med dom på WoW? Servrarna, självaste hårdvaran. Jag menar.. Blizzard får ju ett antal miljoner dollar månad. Är dom nere ofta. WoW är rätt så dyrt. Kommer köpa BT2 : Commander Editon också då. Så det blir lite tunt på ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 AAAH! Jag kan inte logga in på min account! Det står att mitt användarnamn eller lösenord är fel även fast jag skriver helt rätt :/ Någon som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 AAAH! Jag kan inte logga in på min account! Det står att mitt användarnamn eller lösenord är fel även fast jag skriver helt rätt :/ Någon som vet vad problemet är? Har du använt något form av fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har du använt något form av fusk? Mr.Magic visste inte ens att det fanns fusk. Jag ska börja prata om mig själv i 3dje person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mr.Magic visste inte ens att det fanns fusk. Jag ska börja prata om mig själv i 3dje person. Ok, bra att du ser dig själv ur ett annat perspektiv Men om du har fuskat på ngt sätt så kan du ha turen att ha fått ditt konto raderat. Annars kanske de bara är något serverproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mr.Magic visste inte ens att det fanns fusk. Jag ska börja prata om mig själv i 3dje person. /me huh`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 /me huh`? Mr.Magic förstår inte vad du menar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts