Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hmm blir WoW bara bättre och bättre? nu är jag lvl 49 (snart lvl 50 *host*) och ju mer jag spelar ju mer äckligt beronde blir jag, t.ex skolkat typ 5-7 för att spela lixom :shifty::P hehe, kul men vadå, fick nästan IG i so'n när man ska sluta i 9'an nog bra fall jag hade gjort det det alltså

jag kan ju göra annat men fall jag börjar spela.. går inte helt att sluta haha

ger WoW 10/10 klart alltså, visst, det är beroendeframkallande, men vadå, det är kul :D

så snart ska jag skaffa Hanzo blade, har Thrash blade nu, fatta vad bra jag kmr bli, kommer ta vem som helst typ, okej skryt men... :wacko:

tog ju en lvl 55 mage som gick på mig, och sen lyckades fly från en lvl 58 warrior som såg allting ^_^

men roligaste var när jag såg en priest lvl 52 och en mage lvl 49, först ägde jag dom, sen döda jag både men magen fick kol på mig med ^_^:blink:

sen döda jag priesten och magen sprang iväg, lol, askul var det (är rogue)

Och nu ska vi börja raida i vår guild, fan vad gött, vi må va få, vi är få highlvl, men we kick ASS! B)

Försök att skriva lite mera...sansat..

Rätt jobbigt att skriva det du skriver, och det är kalrt att vi tycker wow är lika kul som du, annars skulle vi nog inte spela ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sen döda jag priesten och magen sprang iväg, lol, askul var det  (är rogue)

Magen hade slut på mana?

We definitely wish to bring invisibility back into the game for the Mage at some point, however, it would more than likely be a slightly different mechanic than players might remember from Beta. It's important that invisibility is both useful and fun to use, but not so much that it provides its caster with an unfair advantage or allows for the bypassing of game content.

Haha B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är den snabbaste vägen att tag sig från Stormwind till Teldrassi eller darkshore?

Ta Deeprun Tram till Ironforge och därifrån en Gryphon till Menethil Harbor i Wetlands.

Om du inte har den flightpathen får du gå från Ironforge åt öster till Loch Modan och sen norrut till Wetlands, och genom hela Wetlands till Menethil Harbor.

Härifrån kan du åka båt till Auberdine i Darkshore, från den högra bryggan sedd från staden.

Väl i Auberdine kan du ta en Hippogryph eller båt till Rut'theran Village på Teldrassil.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, funderar på att köpa detta WoW när jag får nya datorn.

Jag har inte så stor erfarenhet av PvP servrar. Hur är det på med dom på WoW?

Servrarna, självaste hårdvaran. Jag menar.. Blizzard får ju ett antal miljoner dollar månad. Är dom nere ofta.

WoW är rätt så dyrt.

Kommer köpa BT2 : Commander Editon också då. Så det blir lite tunt på ett tag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.Magic visste inte ens att det fanns fusk. :D

Jag ska börja prata om mig själv i 3dje person. ;)

Ok, bra att du ser dig själv ur ett annat perspektiv :P

Men om du har fuskat på ngt sätt så kan du ha turen att ha fått ditt konto raderat. Annars kanske de bara är något serverproblem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor