MetoC7 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej Virith, Välkommen till min friends list Vad hetter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Och jag heter Urkas och även jag spelar pÃ¥ Bladefist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vad hetter du? Jag heter Lydila Och spelar ocksÃ¥ pÃ¥ Bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Sitter i kön pÃ¥ plats 200+ och väntar pÃ¥ att fÃ¥ komma in Vad är ni för Ras/Klass/Level/Kön? Jag är NE/Rouge/14/Female Redigerad 12 februari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Jag lirar pÃ¥ Silvermoon nu. Är en orc hunter lvl 5 (Heter Zodd). Men en sak är lite konstigt... Jag hade inget visa kort sÃ¥ jag skrev in nummret pÃ¥ mitt bankomatkort. Och det funkade . Men det kommer nog inte funka när de ska dra pengarna frÃ¥n mitt kort sÃ¥ jag fÃ¥r väll göra om allt dÃ¥ och välja gamecard. Redigerad 12 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Jag är Human / Priest / lvl 10 / Female Har inte hunnit spela sÃ¥ mycket, sign up sidan var nere hela fredagskvällen och jag har bytt realm 3 gÃ¥nger Edit: Skulle bara vilja varna er för en sak. Betalningssytemet är sÃ¥dant att det drar 130 kr varje mÃ¥nad i all evighet, om ni inte säger upp er. Jag gjorde det direkt efter jag registrerat mig. SÃ¥ nu kan jag alltsÃ¥ spela de 30 dagar som följde med och de 30 dagar som köpt. Gör det ni med! HÄR . Sedan klickar ni er bara till manage account... Redigerad 12 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 SÃ¥ här sÃ¥g det ut precis innan jag loggade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Här har ni mig... Har precis lärt mig att resurrecta Notera guild namnet Redigerad 13 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Här har ni mig... Har precis lärt mig att resurrecta Notera guild namnet Söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hur fan orkar ni betala 12$ i mÃ¥naden för ett spel? 144$ om Ã¥ret? ungf. 1000 sek om Ã¥ret? Lite väl dyrt tycker jag men om man verkligen gillar spelet sÃ¥... Högst 2$/mÃ¥nad högst tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hur fan orkar ni betala 12$ i mÃ¥naden för ett spel? 144$ om Ã¥ret? ungf. 1000 sek om Ã¥ret? Lite väl dyrt tycker jag men om man verkligen gillar spelet sÃ¥... Högst 2$/mÃ¥nad högst tycker jag. Hade det varit hälften hade jag nog ocksÃ¥ spelat. Du har rätt 12$ i mÃ¥naden är mycket för ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hade det varit hälften hade jag nog ocksÃ¥ spelat. Du har rätt 12$ i mÃ¥naden är mycket för ett spel... Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är helt klart värt 12$ I mÃ¥naden. SKulle spelat det om det sÃ¥ kostade 30& I mÃ¥naden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är helt klart värt 12$ I mÃ¥naden. SKulle spelat det om det sÃ¥ kostade 30& I mÃ¥naden HÃ¥ller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Här har ni mig... Har precis lärt mig att resurrecta Notera guild namnet Borde det inte vara Masters of The Weaker Sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har förbeställt men inte fÃ¥tt än... RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV! ska iaf var Undead Warrior och ska äga hela världen bara sÃ¥ ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Borde det inte vara Masters of The Weaker Sex? Nej, assÃ¥ guilden heter inte Masters of The Weaker Sex... Jag är ledare av guilden och har Master som rank. SÃ¥ jag är alltsÃ¥ Master of The Weaker Sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har nog tänkt göra en Night Elve / Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nej, assÃ¥ guilden heter inte Masters of The Weaker Sex... Jag är ledare av guilden och har Master som rank. SÃ¥ jag är alltsÃ¥ Master of The Weaker Sex SÃ¥ guilden heter alltsÃ¥ The Weaker Sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag ska vara undead warlock och jag ska slakta gnomes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts