Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Sådärja, Attuned till Karazhan och väntar på besked från en av Doomhammers bästa guilds, Atlas Shrugged, om jag får joina eller inte Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Vilken server? Doomhammer. Sådärja, Attuned till Karazhan och väntar på besked från en av Doomhammers bästa guilds, Atlas Shrugged, om jag får joina eller inte smile.gif Redigerad 18 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Sådärja, Attuned till Karazhan och väntar på besked från en av Doomhammers bästa guilds, Atlas Shrugged, om jag får joina eller inte Du blev attuned karazhan och får joina bästa guilden? Hur långt har den kommit isf? gruul? Redigerad 18 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Du blev attuned karazhan och får joina bästa guilden? Hur långt har den kommit isf? gruul? Dom tog ner Maghteridon nyss , tror det säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Dom tog ner Maghteridon nyss , tror det säger allt. öhh nä, en "bra" guild är långt in i SSC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ding 70 Men var kan man farma ihop pengar till Flying Mount? Jag har typ 100G, Jag har köpt mounten så jag behöver 700g till.. Någon som vet nåt bra ställe att farma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Ding 70 Men var kan man farma ihop pengar till Flying Mount? Jag har typ 100G, Jag har köpt mounten så jag behöver 700g till.. Någon som vet nåt bra ställe att farma? Primals. Vad är det för jävla spec du har btw? Redigerad 19 juni, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Primals. Vad är det för jävla spec du har btw? Skappa en bättre du då? Jag typ bara tar nåt jag. ^^ Vilka Primals ska man ha, och vart ska man farma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hur kan du ha 100g vid lvl70? Glömt att loota mobsen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hur kan du ha 100g vid lvl70? Glömt att loota mobsen eller? Ibland undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Skappa en bättre du då? Jag typ bara tar nåt jag. ^^ Vilka Primals ska man ha, och vart ska man farma?? Får man fråga varför du är Arms speccad men inte har Imp. Overpower? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Får man fråga varför du är Arms speccad men inte har Imp. Overpower? Jag kör alltid i Berserker Stance En fråga med... När man kör Heroic, Är Badge Of Justice som Spirit Shards då? Alla i gruppen får en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag kör alltid i Berserker Stance En fråga med... När man kör Heroic, Är Badge Of Justice som Spirit Shards då? Alla i gruppen får en? ' Ja. Annars skulle det ta år att få tag på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 ' Ja. Annars skulle det ta år att få tag på dom.. Mjo, var det jag med tänkte. Nån som kan lägga upp en fin Arms specc? Jag avvänder 2h Yxa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Doomhammer. Aha... jag trodde Doomhammer var något i spelet Stell, är du tillbaka från DH nu? Kunde ju vart skoj att lira lite igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) öhh nä, en "bra" guild är långt in i SSC... Hur långt de har kommit/om de börjat med SSC har jag ingen aning om. EDIT: De har inte börjat med SSC, men som jag har förstått det ska de börja nästa vecka (då jag börjar sommarjobba, doh). Är det en kass guild nu, eller? Redigerad 19 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Hur långt de har kommit/om de börjat med SSC har jag ingen aning om. EDIT: De har inte börjat med SSC, men som jag har förstått det ska de börja nästa vecka (då jag börjar sommarjobba, doh). Är det en kass guild nu, eller? Nää, men inte sådär jättebra, och den kan väl då inte vara "en av Doomhammers bästa", eller? Arms PvP build(eller, rätt bra för PvE också, men mest PvP. Arms är ju i grund och botten en pvp spec ändå. Redigerad 19 juni, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Nää, men inte sådär jättebra, och den kan väl då inte vara "en av Doomhammers bästa", eller? arms pvp spec(eller, rätt bra för PvE också, men mest PvP. Arms är ju i grund och botten en pvp spec ändå. Doomhammer har inte så många "bra" raiding guilds för tillfället, det finns kanske 5-6 st "bra" raiding guilds och Atlas Shrugged är en av dom. Redigerad 19 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Doomhammer har inte så många "bra" raiding guilds för tillfället, det finns kanske 5-6 st "bra" raiding guilds och Atlas Shrugged är en av dom. Okej, visste jag inte, sry. Hoppas du kommer in i den iallafall. Edit: Igår vann jag förresten Wolfslayer Sniper Rifle ^^ Redigerad 19 juni, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nää, men inte sådär jättebra, och den kan väl då inte vara "en av Doomhammers bästa", eller? Arms PvP build(eller, rätt bra för PvE också, men mest PvP. Arms är ju i grund och botten en pvp spec ändå. Arms är ju grymt skön, inte mkt skada utan mest en killing blower specc, I love it xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts