Stoffe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Stoffe, samma fråga? ska spela ja, men jag ska raida ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hehe... pwnt! Stell, ska du spela idag? Stoffe, samma fråga? WSG helg, så twinkar mest. Sitter också på DH så har inte all tid att bara nöta WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 ska spela ja, men jag ska raida ;/ :'( WSG helg, så twinkar mest. Sitter också på DH så har inte all tid att bara nöta WoW. Okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag brukar köra Wetlands först sen Duskwood, fast vad vet jag Syftade mest på de quests som finns i norra Wetlands, "Dun vaddetnuheter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Syftade mest på de quests som finns i norra Wetlands, "Dun vaddetnuheter". Dun Modr heter det, förövrigt så har jag alltid tyckt det var en ganska värdelös plats..kör alltid Elwynn > Westfall > Duskwood sen springer jag runt lite. Har alltid varit fascinerad av Duskwood, den platsen har dom verkligen lyckats med. Redigerad 17 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Klar med Redridge nu! Klar med Stockades questen. Har kvar Gnormegean , är den skoj? Duskwood nästa, eller? Tackar för hjälpen Stoffe, samma tid imorron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Har kvar Gnormegean , är den skoj? Quest-rewardsen är skoj, men själva instancen... NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Någon som lirar på outland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Någon som lirar på outland? Jag lirar alliance på outland ja... kolla min sig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag lirar horde på outland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag lirar alliance på outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Gnormegean Ännu en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ännu en Haha, kom ihåg då vi påpekade det typ 100 sidor bak ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Haha, kom ihåg då vi påpekade det typ 100 sidor bak ; ) Men vad heter den då? Gnomearaedfsefsdfaskldhaslkejsaersfdn? Kan man lära sig nya språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Kan man lära sig nya språk? Njet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Men vad heter den då? Gnomearaedfsefsdfaskldhaslkejsaersfdn? Kan man lära sig nya språk? Tänk såhär; Gnome + president(som det låter inte som det stavas. Regan, inte Reagan). Gnomeregan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Tänk såhär; Gnome + president(som det låter inte som det stavas. Regan, inte Reagan). Gnomeregan. Wahahahah! Gnomeregan [Gnome]Ronald_Regan Aja, måste iaf göra den. Stoffe, ye be prepared! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) ;< EDIT: Oj, blev 2 bilder. Redigerad 18 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Happ, sitter i Darkshire nu. Dumma hordes som dödar alla i stan. >_> Campar på taken. lvl 25 Någon "highlvl" som vill göra Gnomeregan? MÅSTE göra den. Do it, annars så PK:ar jag stoffe O.o Redigerad 18 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Sådärja, Attuned till Karazhan och väntar på besked från en av Doomhammers bästa guilds, Atlas Shrugged, om jag får joina eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts