Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Näe... Wetlands är ju långt bort :unsure:

Men iaf... Wetlands och Duskwood ser så lika ut så det spelar ingen roll.

Var är det bäst quests och grinding då?

Spontant så säger jag Duskwood, men det är bara för att jag har gjort questarna där X antal gånger. I Wetlands är det vanligt att Hordes hälsar på, i alla fall på servern jag spelade på. Prova dig fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tycker så ja.

Enligt mig är när det inte finns något mer att förbättra på sin char som man är klar.

Vilket aldrig händer då Blizzard uppdaterar spelet hela tiden? Själv tycker jag definitionen av "klar" i WoW är när man inte längre tycker att det är kul att spela.

@Sniper: Stockades är bra för xp. Tror jag satte 3-4 lvlar där på kanske 2 timmar när en 60 mage aoe-grinda med mig. Nackdelen med stockades är att det inte finns några bra drops. Jag kvarstår vid det jag sade innan. Wetlands är bra men själv brukade jag köra det vid högre level, cirka 27-30, innan jag begav mig till Arathi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay... Det verkar bli som så att jag kör Duskwood först, senare efter 27 så hälsar jag på i Wetlands ^_^

Förresten, nyss körde jag ett quest där man skulle döda ett speciellt monster. Precis när det monstret spawnade så blev jag gangat och en mage+warrior i samma guild dök upp. Jag dog och dem tog monstret >___<

Tog 10 min till monstret spawnade igen, och jag blev återigen gangad pga att deras aggro råkade reagera på ett av mina totem :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du ska variera mellan zones lite. Ingen zone är kul hur länge som helst bara för att det är bra grinding. Så gå till Wetlands när du tröttnat på Duskwood. Sen efter lvl 30, glöm inte denna guiden, den äger, följ den 30-60. ^^

Jag förstår att du självklart vill anmäla dig som booster för att få mig till 30 asap... vi kan börja ikväll :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor