Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Stell, eftersom du inte är så aktiv i spelet så update:ar jag för att få råd :wub:

Jag är nu lvl 22, har fått mina Watertotem och allt sådant. Jag är klar med alla quest i Westfall (förutom två ganska oviktiga DM-quest, eftersom jag gjort klart Defias Brotherhood-DMquestet). I redridge så har jag gjort klart Murloc questet (hitta 10 fiskar) och är över halvvägs med orc-questet (döda orcer och hitta 10 yxor).

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ska jag vara kvar i Redridge eller gå söderut (till stället precis söder om Elwyn Forest (och precis väster om Westfall) med 20 - 30 mobs?

Eller vart ska jag?

För tillfället så spammar jag DM eftersom jag får fina drops. Fina drops = lite mer pengar :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! Vi har som regel i mitt guild att bara bjuda in lvl45+, en lvl 38 bjöds in, och ingenting hände. Och när jag ifrågasatte det, blev jag kickad. När jag whispade en av guildledarna om det, fick jag svaret "don´t contact me, you´re a troublemaker".

Hade redan stämplats som en "rebell" för att jag sade vad jag tyckte, tex. när guildledarna gick emot sina egna regler. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! Vi har som regel i mitt guild att bara bjuda in lvl45+, en lvl 38 bjöds in, och ingenting hände. Och när jag ifrågasatte det, blev jag kickad. När jag whispade en av guildledarna om det, fick jag svaret "don´t contact me, you´re a troublemaker".

Hade redan stämplats som en "rebell" för att jag sade vad jag tyckte, tex. när guildledarna gick emot sina egna regler. :unsure:

Synd om dig! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor