Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Då måste du vara level 70 och införskaffa en Flying Mount Det var en lvl 17 snubbe. Det var samma Gryphon som den hos Gryphonmaster. (Det var i Westfall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det var en lvl 17 snubbe. Det var samma Gryphon som den hos Gryphonmaster. (Det var i Westfall) Då är det en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Då är det en bugg Alltså, han styrde den bara, han kunde inte stanna eller något sådant. Hursomhelst så flög han rakt igenom "Inn" i Westfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Alltså, han styrde den bara, han kunde inte stanna eller något sådant. Hursomhelst så flög han rakt igenom "Inn" i Westfall Det är bara en graphic bug hos dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Stell, in och lira med mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Alltså, han styrde den bara, han kunde inte stanna eller något sådant. Hursomhelst så flög han rakt igenom "Inn" i Westfall Han kanske gjorde nåt sånt här? http://www.youtube.com/watch?v=8OczHmrcSpM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Han kanske gjorde nåt sånt här? http://www.youtube.com/watch?v=8OczHmrcSpM Precis, fast med en Gryphon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 FEAR ME!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 FEAR ME!! MAMMA, MAMMA. KOLLA EN NEGER! lolz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 MAMMA, MAMMA. KOLLA EN NEGER! lolz. Ja fy fan gunnar haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har rollat warlock nu och ja undrar om nån kan lägga upp en bra levling specc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har rollat warlock nu och ja undrar om nån kan lägga upp en bra levling specc? Från lvl 10 - Till lvl 54 -- http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRfzqkbZ0xh Från lvl 55 - Till lvl 70 -- http://www.wowhead.com/?talent=IVMrdRbZbxczIizMxst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Från lvl 10 - Till lvl 54 -- http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRfzqkbZ0xh Från lvl 55 - Till lvl 70 -- http://www.wowhead.com/?talent=IVMrdRbZbxczIizMxst Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Klart man kan bli klar med en char, men inte för länge då det kommer nya updates. Om man tillhör en handfull spelare kanske. Det är nog lättare att vinna en miljon än att komma med i en av de guilderna som kommit så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Om man tillhör en handfull spelare kanske. Det är nog lättare att vinna en miljon än att komma med i en av de guilderna som kommit så långt. Varför? Om jag bara vill ha blå items och får alla items jag siktar på så har man enligt min mening "klarat" en char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Stell, eftersom du inte är så aktiv i spelet så update:ar jag för att få råd Jag är nu lvl 22, har fått mina Watertotem och allt sådant. Jag är klar med alla quest i Westfall (förutom två ganska oviktiga DM-quest, eftersom jag gjort klart Defias Brotherhood-DMquestet). I redridge så har jag gjort klart Murloc questet (hitta 10 fiskar) och är över halvvägs med orc-questet (döda orcer och hitta 10 yxor). Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ska jag vara kvar i Redridge eller gå söderut (till stället precis söder om Elwyn Forest (och precis väster om Westfall) med 20 - 30 mobs? Eller vart ska jag? För tillfället så spammar jag DM eftersom jag får fina drops. Fina drops = lite mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Kör slut alla Redridge quests, försök hitta en grupp för de lite svårare och sedan går du till Duskwood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 LOL! Vi har som regel i mitt guild att bara bjuda in lvl45+, en lvl 38 bjöds in, och ingenting hände. Och när jag ifrågasatte det, blev jag kickad. När jag whispade en av guildledarna om det, fick jag svaret "don´t contact me, you´re a troublemaker". Hade redan stämplats som en "rebell" för att jag sade vad jag tyckte, tex. när guildledarna gick emot sina egna regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 LOL! Vi har som regel i mitt guild att bara bjuda in lvl45+, en lvl 38 bjöds in, och ingenting hände. Och när jag ifrågasatte det, blev jag kickad. När jag whispade en av guildledarna om det, fick jag svaret "don´t contact me, you´re a troublemaker". Hade redan stämplats som en "rebell" för att jag sade vad jag tyckte, tex. när guildledarna gick emot sina egna regler. Synd om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Synd om dig! Not really. Känns jävligt patetiskt att jag blev utsparkad ur det guild typ alla mina WoW spelande RL kompisar är med i, för att en liten tönt med hybris inte vill bli ifrågasatt när han beter sig som en efterbliven idiot. Jaja, får väl hitta ett nytt guild då, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts