Runkieballie Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm edit: vad roligt vi hade igårkväll grabbar, särskilt när jag inte ville ge sniper hans mace som jag ninjade =D Sluta vara så ful på snoppen skit unge (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Sluta vara så ful på snoppen skit unge (:!!! Nämen titta! En attentionwhore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runkieballie Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Nämen titta! En attentionwhore. Ja där ser man Ja där ser man WHAEVA WHAEVA I DO ALLA WANT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Ja där ser man WHAEVA WHAEVA I DO ALLA WANT (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Engelskarabiska is teh shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 1699 rating, 1169 arena points. Nu är jag garanterad Gladiator's Ornamented Shoulders/Pauldrons (whatevah) på onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Gör Shamanquestet, Call of Water, som är skitsvårt... Sitter i någon stad söder om Darkshore.. fullt med mobs som är högre lvl än mig... och jag ska hitta en fontän i en skog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Gör Shamanquestet, Call of Water, som är skitsvårt... Sitter i någon stad söder om Darkshore.. fullt med mobs som är högre lvl än mig... och jag ska hitta en fontän i en skog. Du ska ner till Ashenvale, sydväst om Astranaar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Kul, vi "dödade" Anachros med 5 man, synd att han despawnar vid 20% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Okay... Så det blir väl kanske min nästa char, då jag är klar med min Shaman Gotta love mina totems Du kommer aldrig bli "klar" med en char så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du kommer aldrig bli "klar" med en char så du vet. Klart man kan bli klar med en char, men inte för länge då det kommer nya updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 UD priest 37, vad ska jag grinda i badlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 UD priest 37, vad ska jag grinda i badlands? Rock elementals! Grymt bra vendortrash och ganska lätta att döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Du ska ner till Ashenvale, sydväst om Astranaar. Jag tror jag är i någon av dem, en liten by på en ö i en sjö. Men man ska söder till en liten liten sjö med en ö som har ett "forminnesmärke" på va? http://img142.imageshack.us/img142/4848/ashenvalesizedql8.jpg Kan passa på att fråga; Hur lär man sig dem sketna flygrutterna... för att ta mig från Stormwind till stället dä båten går (till Auberdine) så var jag tvungen att åka till Ironforge med deras "tunnelbana" och sedan GÅ dit... Väl där så hade jag inte heller upptäckt någon flygrutt Hur tar man sig till ett ställe där man inte varit som ligger långt bort, t.ex Darnassus. Man kan ju inte simma dit från Auberdine Redigerad 15 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Hur tar man sig till ett ställe där man inte varit som ligger långt bort, t.ex Darnassus. Man kan ju inte simma dit från Auberdine Båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Båt Båt mellan Darnassus och Auberdine Det finns väl ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Båt mellan Darnassus och Auberdine Det finns väl ingen? Jodå, eller. Den går inte direkt till Darnassus. Det finns en portal i Darnassus som leder till Ruth'theran Village. Väl i den byn finns en brygga där det kommer en båt emellanåt. Annars finns det även en Hippogryph master där också så du kan flyga mellan Ruth'theran och Auberdine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag tror jag är i någon av dem, en liten by på en ö i en sjö. Men man ska söder till en liten liten sjö med en ö som har ett "forminnesmärke" på va? http://img142.imageshack.us/img142/4848/ashenvalesizedql8.jpg Kan passa på att fråga; Hur lär man sig dem sketna flygrutterna... för att ta mig från Stormwind till stället dä båten går (till Auberdine) så var jag tvungen att åka till Ironforge med deras "tunnelbana" och sedan GÅ dit... Väl där så hade jag inte heller upptäckt någon flygrutt Hur tar man sig till ett ställe där man inte varit som ligger långt bort, t.ex Darnassus. Man kan ju inte simma dit från Auberdine Korrekt. Mitt på ön, under en lund står ett litet fågelbad. Där ska du ta't. (lvl 22-23 mobs där, så du kommer troligtvis dö) Fattar inte vad du missat. Vi var i Auberdine och Wetlands, så du borde haft båda dom flypatherna. Men men, låt säga att du börjar i Westfall som du va vid igår; Westfall > Stormwind > Ironforge > Menethil Harbor / Båt: Menetil > Auberdine / Auberdine > Astranaar Du behöver såklart ta flypathen på alla dessa ställen. För att komma till Darnassus så får man om man inte är Nightelf ta båten dit första gången, för att sedan snacka med gryphonmastern så man får flypathen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Korrekt. Mitt på ön, under en lund står ett litet fågelbad. Där ska du ta't. (lvl 22-23 mobs där, så du kommer troligtvis dö) Fattar inte vad du missat. Vi var i Auberdine och Wetlands, så du borde haft båda dom flypatherna. Men men, låt säga att du börjar i Westfall som du va vid igår; Westfall > Stormwind > Ironforge > Menethil Harbor / Båt: Menetil > Auberdine / Auberdine > Astranaar Du behöver såklart ta flypathen på alla dessa ställen. För att komma till Darnassus så får man om man inte är Nightelf ta båten dit första gången, för att sedan snacka med gryphonmastern så man får flypathen. Ajdå... Det var felet... Jag visste inte att det fanns en sådan i Ironforge... Menmen nu är jag tillbaka i Westfall... Med watertotem Edit: Nu har jag vart i Ironforge och fixat den flightpathen, och jag ser nu att alla länkar ihop Perfekt! Edit2: Hur gör manså man får styra sin Gryphon själv, har sett att vissa kan/gör det? Redigerad 15 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Edit2: Hur gör manså man får styra sin Gryphon själv, har sett att vissa kan/gör det? Då måste du vara level 70 och införskaffa en Flying Mount EDIT: Shattrath fick besök nyss Klockrent med Khadgars "?" framför "Maghteridon wannaben" Redigerad 15 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts