Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Du ska ner till Ashenvale, sydväst om Astranaar.

Jag tror jag är i någon av dem, en liten by på en ö i en sjö.

Men man ska söder till en liten liten sjö med en ö som har ett "forminnesmärke" på va?

Kan passa på att fråga; Hur lär man sig dem sketna flygrutterna... för att ta mig från Stormwind till stället dä båten går (till Auberdine) så var jag tvungen att åka till Ironforge med deras "tunnelbana" och sedan GÅ dit... Väl där så hade jag inte heller upptäckt någon flygrutt <_<

Hur tar man sig till ett ställe där man inte varit som ligger långt bort, t.ex Darnassus. Man kan ju inte simma dit från Auberdine :shifty:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Båt mellan Darnassus och Auberdine <_< Det finns väl ingen?

Jodå, eller. Den går inte direkt till Darnassus. Det finns en portal i Darnassus som leder till Ruth'theran Village. Väl i den byn finns en brygga där det kommer en båt emellanåt. Annars finns det även en Hippogryph master där också så du kan flyga mellan Ruth'theran och Auberdine.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag är i någon av dem, en liten by på en ö i en sjö.

Men man ska söder till en liten liten sjö med en ö som har ett "forminnesmärke" på va?

Kan passa på att fråga; Hur lär man sig dem sketna flygrutterna... för att ta mig från Stormwind till stället dä båten går (till Auberdine) så var jag tvungen att åka till Ironforge med deras "tunnelbana" och sedan GÅ dit... Väl där så hade jag inte heller upptäckt någon flygrutt <_<

Hur tar man sig till ett ställe där man inte varit som ligger långt bort, t.ex Darnassus. Man kan ju inte simma dit från Auberdine :shifty:

Korrekt. Mitt på ön, under en lund står ett litet fågelbad. Där ska du ta't. (lvl 22-23 mobs där, så du kommer troligtvis dö)

Fattar inte vad du missat. Vi var i Auberdine och Wetlands, så du borde haft båda dom flypatherna.

Men men, låt säga att du börjar i Westfall som du va vid igår;

Westfall > Stormwind > Ironforge > Menethil Harbor / Båt: Menetil > Auberdine / Auberdine > Astranaar

Du behöver såklart ta flypathen på alla dessa ställen. För att komma till Darnassus så får man om man inte är Nightelf ta båten dit första gången, för att sedan snacka med gryphonmastern så man får flypathen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Korrekt. Mitt på ön, under en lund står ett litet fågelbad. Där ska du ta't. (lvl 22-23 mobs där, så du kommer troligtvis dö)

Fattar inte vad du missat. Vi var i Auberdine och Wetlands, så du borde haft båda dom flypatherna.

Men men, låt säga att du börjar i Westfall som du va vid igår;

Westfall > Stormwind > Ironforge > Menethil Harbor / Båt: Menetil > Auberdine / Auberdine > Astranaar

Du behöver såklart ta flypathen på alla dessa ställen. För att komma till Darnassus så får man om man inte är Nightelf ta båten dit första gången, för att sedan snacka med gryphonmastern så man får flypathen.

Ajdå... Det var felet... Jag visste inte att det fanns en sådan i Ironforge...

Menmen nu är jag tillbaka i Westfall... Med watertotem <_<

Edit: Nu har jag vart i Ironforge och fixat den flightpathen, och jag ser nu att alla länkar ihop :shifty:

Perfekt!

Edit2: Hur gör manså man får styra sin Gryphon själv, har sett att vissa kan/gör det?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit2: Hur gör manså man får styra sin Gryphon själv, har sett att vissa kan/gör det?

Då måste du vara level 70 och införskaffa en Flying Mount :)

EDIT:

Shattrath fick besök nyss <_< Klockrent med Khadgars "?" framför "Maghteridon wannaben" :shifty:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor