Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det där är skitsnack, du kan lätt grinda ihop 400-500g på en dag i TBC, så nej, jag köper inte det.

Har jag frågat dig om du köper det eller ? :ph34r:

Edit: Jag kanske inte heller har ork/tid med att sitta i en hel dag och farma cash, När man kan köpa för 50kr ?

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på vilken build man har, men annars skulle jag säga att Paladin är bättre "assist" än Priests.

Slå mig inte, Priests.

Okay... Så det blir väl kanske min nästa char, då jag är klar med min Shaman ;)

Gotta love mina totems :ph34r:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är så slö som du är så tycker jag att man bara ska ta och sluta, hur fasen fick du ens 70?

Förlåt om jag spräcker din bubbla, men vissa klasser kan inte grinda om dom har raid-speccs. No shitting you here son!

Säg att du kan grinda 400-500g på låt säga; Holy Paladin, Resto Druid, Prot Warrior aso. aso. Det går inte.

Du kan dock, om du väljer rätt quests komma upp i 100-200g / dag på dina 10 Daily quests som vilken klass som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg att du kan grinda 400-500g på låt säga; Holy Paladin. Det går inte.

När jag hjälpte en IRL polare att fixa pengar till flying mount en dag fick jag säkert 400g :D. Fast iof så questade vi mestadels + vi var två.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt om jag spräcker din bubbla, men vissa klasser kan inte grinda om dom har raid-speccs. No shitting you here son!

Säg att du kan grinda 400-500g på låt säga; Holy Paladin, Resto Druid, Prot Warrior aso. aso. Det går inte.

Du kan dock, om du väljer rätt quests komma upp i 100-200g / dag på dina 10 Daily quests som vilken klass som helst.

Stell, in på Storochstark nu och lira med mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stell, in på Storochstark nu och lira med mig :D

Mööök, försöker ju ragga raidingspot. Tror ju dock inte det är någon idé, så kommer väl in strax.

@Mark: Questing ger way more money än att grinda. Och att ni var två gör det hela mycket enklare. Okej om ni var 2 holy paladins, men det tror jag inte. En holy paladin med en dps grindar snabbare än vad en dps skulle göra själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grindat 267g på en kompis Holy Paladin, dom andra har jag tyvärr ingen experience av. Detta tog ju dock lite längre än 2 timmar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor