Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Bästa twinken atm? ;E 33% crit 61% dodge, och kolla trinkets http://armory.worldofwarcraft.com/characte...p;n=Dirtybishop Det finns inga bra twinks . ...Men det där var sjukt O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Så hur är det med Shamaner i Raids och i PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Så hur är det med Shamaner i Raids och i PvP? Jag tkr dom är Imba i PvP, har aldrig provat i raids dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Tröttnade lite på att vara Druid... Så jag startade en Shaman! Troll-Shaman på Outland Snälla.. Inget troll.. Det är för din egen skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Snälla.. Inget troll.. Det är för din egen skull Troll är söta! (ett plus i kanten om det är en female <3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Bästa twinken atm? ;E 33% crit 61% dodge, och kolla trinkets http://armory.worldofwarcraft.com/characte...p;n=Dirtybishop Fattar inte hur han klarat sig från att lvla medan hans blivigt exalted med skyguard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Så hur är det med Shamaner i Raids och i PvP? Alla klasser klarar sig ju som både det ena och det andra. men en shaman förväntas ofta hela även om de har grym dps. Just nu, i PvP, är shammmys en av de sämsta klasserna ärligt talat. en Enhancement shaman dör extremt snabbt, och en elemental shaman har grym damage men överlever inte länge eftersom de saknar crowd-control(alltså stuns, roots, polymorph osv). Däremot är Resto shamaner mycket mycket bra healers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Fattar inte hur han klarat sig från att lvla medan hans blivigt exalted med skyguard. En lvl 19 får ingen exp av lvl 70 mobs : P Fick T4 boomkinhead nyss : ) Fin droprate på primal mana? Redigerad 10 juni, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Snälla.. Inget troll.. Det är för din egen skull Jag startar en Dranei Shaman idag istället. Hoppas den är rolig i Raids och PvP..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag startar en Dranei Shaman idag istället. Hoppas den är rolig i Raids och PvP..? Du hade ju inte Burning Crusade (?). Orc Shaman is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Du hade ju inte Burning Crusade (?). Orc Shaman is teh shit Men.. Trial just nu. Beställde Burning Crusade från webhallen idag... Kan passa på att fråga; Vilken av dessa är bäst i PvP | Raid | Instanser | Roligast att spela som Shaman - Paladin Redigerad 10 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Men.. Trial just nu. Beställde Burning Crusade från webhallen idag... Kan passa på att fråga; Vilken av dessa är bäst i PvP | Raid | Instanser | Roligast att spela som Shaman - Paladin Paladin i alla 4 lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Paladin i alla 4 lägen. Testar väl att rolla Blood Elf Paladin då... Blood Elf tjejer är så söta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Men.. Trial just nu. Beställde Burning Crusade från webhallen idag... Kan passa på att fråga; Vilken av dessa är bäst i PvP | Raid | Instanser | Roligast att spela som Shaman - Paladin Som sagt, alla klasser har en ljus och en mörk sida. Alla är lika bra mestadels. Paladin i alla 4 lägen. Det är dom väl knappast. Inte enligt mig, och det handlar om smak. Testar väl att rolla Blood Elf Paladin då... Blood Elf tjejer är så söta Usch nej Förövrigt så köpte jag exalted till aldor idag, 1200g. inte mycket alls faktiskt. Redigerad 10 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Som sagt, alla klasser har en ljus och en mörk sida. Alla är lika bra mestadels. I så fall så blir det väl en Dranei Shaman. Förresten så kom jag på att Blood Elfs är Horde Så det blir väl en halvful Dranei tjej Shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 I så fall så blir det väl en Dranei Shaman. Förresten så kom jag på att Blood Elfs är Horde Så det blir väl en halvful Dranei tjej Shaman Draenei's är sehexsch om man bortser att dom är spacegoats med hovar och shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Draenei's är sehexsch om man bortser att dom är spacegoats med hovar och shit.. Fixade en snygg en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) I så fall så blir det väl en Dranei Shaman. Förresten så kom jag på att Blood Elfs är Horde Så det blir väl en halvful Dranei tjej Shaman Har du svårt att bestämma klass ? Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Keue4Uo85tI <3 Diggar verkligen hans filmer. Edit2: Ladda ner den här istället http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=34223 .. Det är värt den bra kvalitén till 100%.. Speciellt på ett sånt här mästerverk Redigerad 10 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Mmm... gillar Dranei! Levlar snabbt! Bästa Questen hittils! Alliance! Redan lvl 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Mmm... gillar Dranei! Levlar snabbt! Bästa Questen hittils! Alliance! Redan lvl 7 Om du lirar på ett trial account måste du köpa ett nytt WoW-exemplar och TBC för att kunna lira, fast om du tänker lira på ditt gamla så gör det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts