Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Men jag har inte expansionen :D

Vad tror ni om Dwarf Hunter då...?

Fortsätt på din druid. -.-

Orka ta dig till lvl 20 och börja smek i kattform. -.-

*edit*

Jag kan, bara för idag hjälpa dig lvla.

Har inget att göra, guilden sover, jag är överpigg pga sepig uppstigning och måste fördriva min tid inatt på något sätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imo, rolla draenei shaman. Större chans att komma med i guilds, instancer och annat. Horde är överfyllt med shamans redan.

Just det rolla draenei shaman så kan vi pjata juh!!!!!!!!!!1111111

eller mobbar du mig! >_>

Jag ska faktist sticka och köpa Burning Crusade idag... så jag kan rolla Dranei Shaman :wub:

Fortsätt på din druid. -.-

Orka ta dig till lvl 20 och börja smek i kattform. -.-

*edit*

Jag kan, bara för idag hjälpa dig lvla.

Har inget att göra, guilden sover, jag är överpigg pga sepig uppstigning och måste fördriva min tid inatt på något sätt..

Men vi är väl inte på samma server :D

Var kan man köpa nya väskor? (inventory utrymme alltså)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör dom väl knappast? en kompis till mig har full DPS gear och han DPSar i alla raids, dock så healar han lite halvt ibland när det behövs. Så det så.

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Hempo

Han verkar mer ha pvpgear tbh. Mer stam än str, hög crit, låg ap och ingen hit :wub:. Men jag vet iofs inte vad paladiner behöver för stats för dps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han verkar mer ha pvpgear tbh. Mer stam än str, hög crit, låg ap och ingen hit :wub:. Men jag vet iofs inte vad paladiner behöver för stats för dps.

Jopp, han har full arena gear har jag för mig...han får DPSa för att han typ ger saker till guildleader. Typ alla paladins förutom dom som healar har lämnat för att dom inte får DPSa även fast dom har ungefär lika gear. Kan även säga att dom skiter att ta med vissa DPS klasser/personer för att han ska få plats.

@ Troxie, alldeles rätt.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paladiner är bra i PvP när det kommer till att hjälpa teamet med heals och buffs osv. En Paladin är också en bra flagcarrier i Warsong Gulch, men det finns ju såklart de som är bättre. Själv brukar jag heala, buffa och vara det en Paladin ska vara, en supportclass.

Paladiner i Arena är, imo, den bästa healern. De tål stryk som fan och kan heala riktigt bra (speciellt 2v2, bara en man behöver heala då :wub:). Allt hänger på att hålla "den som gör skadan" uppe. Jag suger som Holy när det kommer till att göra "skada".

Paladiner är en bra klass i PvP, som alla andra klasser är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor