Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tröttnade lite på att vara Druid... Så jag startade en Shaman! Troll-Shaman på Outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tröttnade lite på att vara Druid... Så jag startade en Shaman! Troll-Shaman på Outland Imo, rolla draenei shaman. Större chans att komma med i guilds, instancer och annat. Horde är överfyllt med shamans redan. http://www.youtube.com/watch?v=ZDlTqbPilcg - L70ETC, nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tröttnade lite på att vara Druid... Så jag startade en Shaman! Troll-Shaman på Outland Just det rolla draenei shaman så kan vi pjata juh!!!!!!!!!!1111111 eller mobbar du mig! >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Just det rolla draenei shaman så kan vi pjata juh!!!!!!!!!!1111111 eller mobbar du mig! >_> Men jag har inte expansionen Vad tror ni om Dwarf Hunter då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Men jag har inte expansionen Vad tror ni om Dwarf Hunter då...? Fortsätt på din druid. -.- Orka ta dig till lvl 20 och börja smek i kattform. -.- *edit* Jag kan, bara för idag hjälpa dig lvla. Har inget att göra, guilden sover, jag är överpigg pga sepig uppstigning och måste fördriva min tid inatt på något sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Lvl 28 undead priest, vart ska jag questa/grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Lvl 28 undead priest, vart ska jag questa/grinda? 1k needles typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har skippat min mage just nu, och börjat lira på en dwarf hunter som är level 33 nu (På outland).. Fick reda på att Stoffe spelade där, och det var ju lite kewl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Imo, rolla draenei shaman. Större chans att komma med i guilds, instancer och annat. Horde är överfyllt med shamans redan. Just det rolla draenei shaman så kan vi pjata juh!!!!!!!!!!1111111 eller mobbar du mig! >_> Jag ska faktist sticka och köpa Burning Crusade idag... så jag kan rolla Dranei Shaman Fortsätt på din druid. -.- Orka ta dig till lvl 20 och börja smek i kattform. -.- *edit* Jag kan, bara för idag hjälpa dig lvla. Har inget att göra, guilden sover, jag är överpigg pga sepig uppstigning och måste fördriva min tid inatt på något sätt.. Men vi är väl inte på samma server ________________ Var kan man köpa nya väskor? (inventory utrymme alltså) Redigerad 10 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag ska faktist sticka och köpa Burning Crusade idag... så jag kan rolla Dranei Shaman Men vi är väl inte på samma server ________________ Var kan man köpa nya väskor (inventory utrymme alltså) Vendor kan sälja n00b bags, men Ah är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Vendor kan sälja n00b bags, men Ah är bäst AH? vad är det? ___________ Många säger att Paladiner är bland dem bästa PvP klasserna... Är dem verkligen det? Är Paladiner oftast heal-bot i instanser och raids? Det är väl inte Shamaner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 AH? vad är det? ___________ Många säger att Paladiner är bland dem bästa PvP klasserna... Är dem verkligen det? Är Paladiner oftast heal-bot i instanser och raids? Det är väl inte Shamaner? Shamaner kan både heala och DPSA i instanser. Paladiner healar bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Shamaner kan både heala och DPSA i instanser. Paladiner healar bara bra. Fel, paladiner är bra på att tanka också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Fel, paladiner är bra på att tanka också Ah, justdet. Har bara stött på en bra paladintank i mina dar dock http://armory.wow-europe.com/#character-sh...amp;n=Conversed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Paladiner healar bara bra. Det gör dom väl knappast? en kompis till mig har full DPS gear och han DPSar i alla raids, dock så healar han lite halvt ibland när det behövs. Så det så. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Hempo Redigerad 10 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Det gör dom väl knappast? en kompis till mig har full DPS gear och han DPSar i alla raids, dock så healar han lite halvt ibland när det behövs. Så det så. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Hempo Waste of raidspot om man har en likvärdigt gearad pure DPS klass : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Det gör dom väl knappast? en kompis till mig har full DPS gear och han DPSar i alla raids, dock så healar han lite halvt ibland när det behövs. Så det så. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Hempo Han verkar mer ha pvpgear tbh. Mer stam än str, hög crit, låg ap och ingen hit . Men jag vet iofs inte vad paladiner behöver för stats för dps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Han verkar mer ha pvpgear tbh. Mer stam än str, hög crit, låg ap och ingen hit . Men jag vet iofs inte vad paladiner behöver för stats för dps. Jopp, han har full arena gear har jag för mig...han får DPSa för att han typ ger saker till guildleader. Typ alla paladins förutom dom som healar har lämnat för att dom inte får DPSa även fast dom har ungefär lika gear. Kan även säga att dom skiter att ta med vissa DPS klasser/personer för att han ska få plats. @ Troxie, alldeles rätt. Redigerad 10 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Paladiner är bra i PvP när det kommer till att hjälpa teamet med heals och buffs osv. En Paladin är också en bra flagcarrier i Warsong Gulch, men det finns ju såklart de som är bättre. Själv brukar jag heala, buffa och vara det en Paladin ska vara, en supportclass. Paladiner i Arena är, imo, den bästa healern. De tål stryk som fan och kan heala riktigt bra (speciellt 2v2, bara en man behöver heala då ). Allt hänger på att hålla "den som gör skadan" uppe. Jag suger som Holy när det kommer till att göra "skada". Paladiner är en bra klass i PvP, som alla andra klasser är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Bästa twinken atm? ;E 33% crit 61% dodge, och kolla trinkets http://armory.worldofwarcraft.com/characte...p;n=Dirtybishop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts