Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Själv fick jag den här lilla skölden 2 gånger idag http://thottbot.com/?i=9185 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Själv fick jag den här lilla skölden 2 gånger idag http://thottbot.com/?i=9185 Lolz. han är ganska rare faktist. När jag gjorde mina 100-tals DM rundor för att fixa fin eq till min rogue så såg jag honom bara 15ggr eller något sådant och lootade bara skölden 6ggr. Samma sak med Mr.Smites klubba. Jag lootade den 3ggr resten av gångerna så lootade jag hans en-hands yxa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fick hans en hands yxa också den sög. YOU LAND CRABS AREN'T SO BAD AS I THOUGHT, I'LL HAVE TO IMPROVISE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som spelar på bloodscalp?.. Horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jaha, nu funkar det inte att logga in.. connecting...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Alla servar är nere. D'oh! Och blizzard som nyss lagt upp servrarna efter maintencen. Redigerad 1 juni, 2005 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Alla servar är nere. D'oh! Och blizzard som nyss lagt upp servrarna efter maintencen. Ursäkta. vacd är maintencen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fick hans en hands yxa också den sög. YOU LAND CRABS AREN'T SO BAD AS I THOUGHT, I'LL HAVE TO IMPROVISE! Tsssk. You landlubbers are tougher than I thought, I'll have to improvise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ursäkta. vacd är maintencen? Underhåll av Servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmm blir WoW bara bättre och bättre? nu är jag lvl 49 (snart lvl 50 *host*) och ju mer jag spelar ju mer äckligt beronde blir jag, t.ex skolkat typ 5-7 för att spela lixom hehe, kul men vadå, fick nästan IG i so'n när man ska sluta i 9'an nog bra fall jag hade gjort det det alltså jag kan ju göra annat men fall jag börjar spela.. går inte helt att sluta haha ger WoW 10/10 klart alltså, visst, det är beroendeframkallande, men vadå, det är kul så snart ska jag skaffa Hanzo blade, har Thrash blade nu, fatta vad bra jag kmr bli, kommer ta vem som helst typ, okej skryt men... tog ju en lvl 55 mage som gick på mig, och sen lyckades fly från en lvl 58 warrior som såg allting men roligaste var när jag såg en priest lvl 52 och en mage lvl 49, först ägde jag dom, sen döda jag både men magen fick kol på mig med sen döda jag priesten och magen sprang iväg, lol, askul var det (är rogue) Och nu ska vi börja raida i vår guild, fan vad gött, vi må va få, vi är få highlvl, men we kick ASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Blizzard lyckas verkligen tajma allt rätt.... servrarna nere nu, krasha när vi hade onyxia på 50%, ingen död, innan dess hade vi hene på 10% innan vi wipade... får ta henne imorrn =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) GRATZ!!! .. sorry, var tvungen, hehe, men va jobbigt stackarn.. hahaha okej jag är ond Redigerad 1 juni, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vart ska jag ta vägen? jag är på lvl 18 Warrior human och jag har klarat nästan allt i Loch Modan...så vart ska jag ta vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Blizzard lyckas verkligen tajma allt rätt.... servrarna nere nu, krasha när vi hade onyxia på 50%, ingen död, innan dess hade vi hene på 10% innan vi wipade... får ta henne imorrn =/ Same skit för min polare. Dom lekte lite i MC. Dödade dom 3 första bossarna. precis när den tredje bossen dör så dör servern och dom hinner inte loota. Jag blev med drabbad. Halvvägs in i UBRS dör våran server.. Smått irreterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vart ska jag ta vägen? jag är på lvl 18 Warrior human och jag har klarat nästan allt i Loch Modan...så vart ska jag ta vägen? Gör Deadmines i Westfalls som ligger Sydväst om SW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Är nu lvl 30!! w00t .. spelar på bloodhoof btw.. Redigerad 2 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Gör Deadmines i Westfalls som ligger Sydväst om SW Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Level 12 på dwarfen nu btw, när jag markerar ett föremål på AH så står det: Time Remaining. 2hrs 8hrs.. vad betyder det? 2 - 8hrs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Level 12 på dwarfen nu btw, när jag markerar ett föremål på AH så står det: Time Remaining. 2hrs 8hrs.. vad betyder det? 2 - 8hrs eller? Jopp. Du kan auktionera ut saker på 2, 8 eller 24 timmar. 24h - 8h = Very Long 8h - 2h = long 2h - 0h = short Så du har markerat ett item som ligger kvar i LONG som då är 2-8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jopp. Du kan auktionera ut saker på 2, 8 eller 24 timmar. 24h - 8h = Very Long 8h - 2h = long 2h - 0h = short Så du har markerat ett item som ligger kvar i LONG som då är 2-8 timmar. 2h-30min = medium <30 min = short Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts