gizmo91 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Du kan ju även få tag på Joanas levling guide, funkar bättre än james guide enligt mig, bara att söka på google efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Du kan ju även få tag på Joanas levling guide, funkar bättre än james guide enligt mig, bara att söka på google efter den. LIES HORRIBLE LIES Jame's horde guide är inte lika bra som alliance guiden, men så är det ju också så att horde har sämre quests än alliance :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Precis gjort klart ännu en film. En forsättning på denna puckade.. eh.. ja.. se själva. Om ni inte har ingt annat för er. KANEONUSKATEW 3: Once Again Får se om det blir ännu en till senare detta året.. Snälla, om ni tyckte den sög, se dom andra först(dom suger mer) och argementera gärna varför den är så kass.> Jag har lite svårt för sånt, vad jag ska göra istället.. det är kul att redigera film, däremot svårt att få det bra.. ^^ Speciellt med WMM.. -.- i want imp movie making Redigerad 8 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Går ganska bra nu.. långamaste lvlarn Bara lvl 10 fortfarande, mestadels pågund av att ajg "fastnade" i en grotta Söder om Darnassus. Alltså att jag inte överlevde för att ta mig ut. Puckat quest alltså. Man måste ju vara flera och servern var i stort sett tom T_T Well well, jag har iaf min Bear-form snart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Mohahahha har spenderat en timme med att ganka folk på elemental plateu och spelat in det, min mage och 2 polare gankade lite. Stoffe btw vad fan är Ukgh (eller npt sånt) för guild? dom 5mannade fire elemental och dog, vi på 3 stycken dödade dom enkelt. Jag tog 3 själv innan jag dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Mohahahha har spenderat en timme med att ganka folk på elemental plateu och spelat in det, min mage och 2 polare gankade lite. Jag hatar sådana som dig, speciellt när man verkligen behöver primals. Redigerad 9 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Går ganska bra nu.. långamaste lvlarn Bara lvl 10 fortfarande, mestadels pågund av att ajg "fastnade" i en grotta Söder om Darnassus. Alltså att jag inte överlevde för att ta mig ut. Puckat quest alltså. Man måste ju vara flera och servern var i stort sett tom T_T Well well, jag har iaf min Bear-form snart ^^ Haha! det är ju Darnassus, världens sämsta, tråkigaste och mest värdelösa miljö någonsin. Skyll inte på night elfs. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Precis gjort klart ännu en film. En forsättning på denna puckade.. eh.. ja.. se själva. Om ni inte har ingt annat för er. KANEONUSKATEW 3: Once Again Får se om det blir ännu en till senare detta året.. Snälla, om ni tyckte den sög, se dom andra först(dom suger mer) och argementera gärna varför den är så kass.> Jag har lite svårt för sånt, vad jag ska göra istället.. det är kul att redigera film, däremot svårt att få det bra.. ^^ Speciellt med WMM.. -.- i want imp movie making Flyger du på riktigt eller? vafan e det där för sjuk form Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag hatar sådana som dig, speciellt när man verkligen behöver primals. Well jag har blivit gankad så många gånger när jag farmar primals, gav bara igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Flyger du på riktigt eller? vafan e det där för sjuk form En quest då man blir en sån, och om man går in i fightform så försvinner inte formen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Kan jag åka till någon annan stad och göra Druid-quests? Eller är det Darnassus som gäller när man är NE Druid? Finns det en mod söm gör hela kartan synlig, och inte bara ställena man varit på? Otroligt irriterande att man inte ser hela kartan från början. Redigerad 9 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Kan jag åka till någon annan stad och göra Druid-quests? Eller är det Darnassus som gäller när man är NE Druid? Finns det en mod söm gör hela kartan synlig, och inte bara ställena man varit på? Otroligt irriterande att man inte ser hela kartan från början. Ska finnas en druidtrainer i Stormwind, men tror inte du kan få något quest av den trainern. TROR att Cartographer gör hela kartan synlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Har kört nu efter den där horde guiden och den är riktigt bra, synd bara att man inte har upptäckt den tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 TROR att Cartographer gör hela kartan synlig Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Ska finnas en druidtrainer i Stormwind, men tror inte du kan få något quest av den trainern. Hittade detta på Wow-Wiki It is interesting to note that there is a Druid trainer in Silvermoon City as well as one near the Exodar. It is therefore possible for Druids to train in those zones, instead of in their native ones. Alltså så kan jag träna i både Dranei staden och Bloodelf-staden. Men jag kan väl inte ta mig till någon av dem om jag inte har Burning Crusade? Såg dock att Exodar ligger i Azeroth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Hittade detta på Wow-Wiki Alltså så kan jag träna i både Dranei staden och Bloodelf-staden. Men jag kan väl inte ta mig till någon av dem om jag inte har Burning Crusade? Såg dock att Exodar ligger i Azeroth Du måste ha Burning Crusade, om du försöker ta båten till Exodar kommer du bli teleporterad till en Graveyard i Darkshore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Hittade detta på Wow-Wiki Alltså så kan jag träna i både Dranei staden och Bloodelf-staden. Men jag kan väl inte ta mig till någon av dem om jag inte har Burning Crusade? Såg dock att Exodar ligger i Azeroth GLHF att träna i Silvermoon om du är Alliance! FOR THE HORDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 FOR THE HORDE! MY NAME IS MANNIMARCO AND I FIGHT FOR THE HORDE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Men fan... Kan ju inte slutföra bear-questet då det är fullt emd 15+ mobs i grottan Får väl grinda tills jag blir 15 då... ______________ Jag var tydligen i fel grotta... Hittade rätt grotta och dödade Lunaclaw Redigerad 9 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Precis gjort klart ännu en film. En forsättning på denna puckade.. eh.. ja.. se själva. Om ni inte har ingt annat för er. KANEONUSKATEW 3: Once Again Får se om det blir ännu en till senare detta året.. Snälla, om ni tyckte den sög, se dom andra först(dom suger mer) och argementera gärna varför den är så kass.> Jag har lite svårt för sånt, vad jag ska göra istället.. det är kul att redigera film, däremot svårt att få det bra.. ^^ Speciellt med WMM.. -.- i want imp movie making Arokka + flight form är bara roligt med epic form! xD Utan tvekan stört att se en Arokka simma i 280%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts