Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Skulle, om jag hade tid möjligtvis hjälpa dig med DM/Stock.. Efter det blir det för jobbiga instancer, men jag skulle kunna spela med mina alts. Vilket jag dock aldrig gör.

Ingen questhjälp, Inga pengar, Inga saker. Jag är inte din pappa. Sen skulle jag antagligen sätta dig på Ignore om du skriver till mig och jag är upptagen.

Jag är ingen du vill spela med helt enkelt.. :(

Oh, and one more thing. Leo är död. Bild kommer.

In other words, no :D

Har faktist lite second thoughts om Druider :( fast jag är bara lvl 5 forfarande... så skadan på monster kanske löser sig senare ^^

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In other words, no :D

Har faktist lite second thoughts om Druider :( fast jag är bara lvl 5 forfarande... så skadan på monster kanske löser sig senare ^^

Jaa, det gör den, just nu är du i dem tråkigaste lvlarna som finns ..(1-10) då du bara wrath spammar dig framåt, vilket suger. På 10 får du en ny form, Bearform. Den tiden blir också lite jobbig, (10-20) fast på 20, då får du catform - Då blir det roligt, du blir snabbare med den (med talent points) och dödar grejjer på halva tiden du hade gjort med bearform. Är själv druid btw, dock nu resto vilket suger I solo men på helgerna brukar jag specka om och då blir det verkligen kul, speciellt efter man dragit med sig några feral epics från karazhan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, det gör den, just nu är du i dem tråkigaste lvlarna som finns ..(1-10) då du bara wrath spammar dig framåt, vilket suger. På 10 får du en ny form, Bearform. Den tiden blir också lite jobbig, (10-20) fast på 20, då får du catform - Då blir det roligt, du blir snabbare med den (med talent points) och dödar grejjer på halva tiden du hade gjort med bearform. Är själv druid btw, dock nu resto vilket suger I solo men på helgerna brukar jag specka om och då blir det verkligen kul, speciellt efter man dragit med sig några feral epics från karazhan :-)

byt guild om du tvingas vara resto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

byt guild om du tvingas vara resto.

Jag tvigas inte vara resto (: Jag störtgillar och heala 25man och 10, raiderna är ganska så ofta med så det är ju inte så att jag står 2dar och inte gör något. Men säger bara att resto i soloplay suger, därför respeckar jag någon gång på helgerna, skippar några raids och spelar feral (;;

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag lvla snabbare om jag skiter i dem flesta quests?

Bara grinda på mobs alltså och inget dumt letande efter jätte-spindel ägg -.-

I början föreslår jag att du gör lite quest ,sen är det bara att grinda, quest där du ska döda mobs som droppas vissa saker du behöver är också bra, då får du exp + pengar o sånt, plus quest-exp när du lämnar in questet, när jg lirade på min 60 warrior så grindade jag bara ,sjukt tråkigt me snabbt gick det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är enormt sugen på att skaffa Darkmoon Card: Crusade

Dock unsure if it blows.

Efter en insect swarm, en faeire fire, en moonfire och 7 warth har jag 80+ spell dmg konstant tills tex. en boss i kara downas (om jag försätter att casta minst var 10:onde sekund) Kewl.

Kommer bli dyrt, och jag som vill ha Epic Flight Form.. -.-

Guess it's bad ideahhh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är enormt sugen på att skaffa Darkmoon Card: Crusade

Dock unsure if it blows.

Efter en insect swarm, en faeire fire, en moonfire och 7 warth har jag 80+ spell dmg konstant tills tex. en boss i kara downas (om jag försätter att casta minst var 10:onde sekund) Kewl.

Kommer bli dyrt, och jag som vill ha Epic Flight Form.. -.-

Guess it's bad ideahhh?

Den är iofs ganska bra. Your choice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag lvla snabbare om jag skiter i dem flesta quests?

Bara grinda på mobs alltså och inget dumt letande efter jätte-spindel ägg -.-

Tycker du ska följa denna guiden efter lvl 30: Jame's Alliance Leveling Guide

Den äger verkligen, man lvlar snabbt som attans när man följer den. :ermm: och det är då MYCKET roligare än en brain-numbing grind 6-70.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor