Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag kör nu på Trollbane därför att Outland är FULL. Helt ok faktist... jag är lvl 3 ' Mitt invent är fullt och jag vet inte vart jag säljer sakerna. Var hittar jag "staden" jag är ju vid något sårts Tree of life eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Min åsikt är, Spela absolut INTE på trollbane. Min polare lirar där, Och han säger att det är skit svårt att hitta grupper till heroics, Lanade med honom en gång, Han satt och frågade alla Resto Shammys / Druider, Och alla holy priester som var online. Det enda svaret han fick va "No key sorry" Eller "No".. (han försökte i mer än 1 timme) Redigerad 7 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Min åsikt är, Spela absolut INTE på trollbane. Min polare lirar där, Och han säger att det är skit svårt att hitta grupper till heroics, Lanade med honom en gång, Han satt och frågade alla Resto Shammys / Druider, Och alla holy priester som var online. Det enda svaret han fick va "No key sorry" Eller "No".. (han försökte i mer än 1 timme) Det är för att din kompis är noob, heroics gör man med en guild som tar typ 45min - 1 timme. Att PuGa en heroic är bara noob. Redigerad 7 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Aldor eller Scryer på en healing paladin? Lutar lite på Aldor nu pga av shoulder enchanten. Är det Aldor man borde vara eller finns det mer plus hos scryer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Aldor eller Scryer på en healing paladin? Lutar lite på Aldor nu pga av shoulder enchanten. Är det Aldor man borde vara eller finns det mer plus hos scryer? Aldor e jävligt imba som healer, ta dom =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Det är för att din kompis är noob, heroics gör man med en guild som tar typ 45min - 1 timme. Att PuGa en heroic är bara noob. Haha. Okej !, Ska du inte börja gråta också ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Haha. Okej !, Ska du inte börja gråta också ? :'( För vad? Du sitter och säger att trollbane suger, men att försöka PuGa en heroic är bara så jävla noobigt att man kan tro du skojjar. jävla tardo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Haha. Okej !, Ska du inte börja gråta också ? :'( Cp? :-))) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 För vad? Du sitter och säger att trollbane suger, men att försöka PuGa en heroic är bara så jävla noobigt att man kan tro du skojjar. jävla tardo. Jag har pugat gott om Heroics om man har en bra grupp funkar det skitbra.. Och sluta med alla jävla onödiga påhoppen.. "TARDO" Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Jag har pugat gott om Heroics om man har en bra grupp funkar det skitbra.. Och sluta med alla jävla onödiga påhoppen.. "TARDO" Väx upp. Jag har aldrig sagt något att göra grupper till heroics, men om du vill ha folk som förstår vad dom gör så använder man guilden sin. Att PuGa grupper till Heroic är som att använda PuG till gruul/khara enligt mig. TARDO. Redigerad 7 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag har aldrig sagt något att göra grupper till heroics, men om du vill ha folk som förstår vad dom gör så använder man guilden sin. Att PuGa grupper till Heroic är som att använda PuG till gruul/khara enligt mig. TARDO. Ehm.. Nej, det är en jävla skillnad. "Tardo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ehm.. Nej, det är en jävla skillnad. "Tardo". Oja, för kara är ju riktigt riktigt svårt. Förlåt ostore mästare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) ; ( Redigerad 7 juni, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Oja, för kara är ju riktigt riktigt svårt. Förlåt ostore mästare! 0.o Varför tycker du att det är så "noobigt" att PuGa en heroic ? Redigerad 7 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Det är inget noobigt att puga Heroics, och nej det är långt ifrån samma som att puga kara eller gruul. I princip alla heroics går att puga med en bra grupp. Du behöver en bra tank och en bra healer, sen är det bara att fixa CC. Det ända noobiga med pugs är att det alltid finns idioter som lämnar partyt när något händer, vilket guildmedlemmar inte gör (oftast iaf). Jag skulle dock inte puga dom "svåra" instancerna i varje grupp. Shattered Halls, Shadow Lab, Arcatraz, Steam Vault, Black Morass. Alla andra instancer går enligt mig att puga utan problem på heroics med rätt uppsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Det är inget noobigt att puga Heroics, och nej det är långt ifrån samma som att puga kara eller gruul. I princip alla heroics går att puga med en bra grupp. Du behöver en bra tank och en bra healer, sen är det bara att fixa CC. Det ända noobiga med pugs är att det alltid finns idioter som lämnar partyt när något händer, vilket guildmedlemmar inte gör (oftast iaf). Jag skulle dock inte puga dom "svåra" instancerna i varje grupp. Shattered Halls, Shadow Lab, Arcatraz, Steam Vault, Black Morass. Alla andra instancer går enligt mig att puga utan problem på heroics med rätt uppsättning. Listen to this man and his wise words. Redigerad 7 juni, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Steamvaults är iofs otroligt enkel på heroic, skulle inte testa sh/sl/bm/arca på heroic med pug tho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Kommer inte uttala mig om servern är bra eller inte, gillar inte att spela med folk som känner mig. Blir bara udda då. Skulle du hjälpa mig om jag rollar på din server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Skulle du hjälpa mig om jag rollar på din server? Skulle, om jag hade tid möjligtvis hjälpa dig med DM/Stock.. Efter det blir det för jobbiga instancer, men jag skulle kunna spela med mina alts. Vilket jag dock aldrig gör. Ingen questhjälp, Inga pengar, Inga saker. Jag är inte din pappa. Sen skulle jag antagligen sätta dig på Ignore om du skriver till mig och jag är upptagen. Jag är ingen du vill spela med helt enkelt.. Oh, and one more thing. Leo är död. Bild kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Har någon tid och ork att göra en fräsig frostmagespecc skulle jag vara evigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts