Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Min åsikt är, Spela absolut INTE på trollbane.

Min polare lirar där, Och han säger att det är skit svårt att hitta grupper till heroics, Lanade med honom en gång, Han satt och frågade alla Resto Shammys / Druider, Och alla holy priester som var online. Det enda svaret han fick va "No key sorry" Eller "No".. (han försökte i mer än 1 timme)

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min åsikt är, Spela absolut INTE på trollbane.

Min polare lirar där, Och han säger att det är skit svårt att hitta grupper till heroics, Lanade med honom en gång, Han satt och frågade alla Resto Shammys / Druider, Och alla holy priester som var online. Det enda svaret han fick va "No key sorry" Eller "No".. (han försökte i mer än 1 timme)

Det är för att din kompis är noob, heroics gör man med en guild som tar typ 45min - 1 timme. Att PuGa en heroic är bara noob.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För vad? Du sitter och säger att trollbane suger, men att försöka PuGa en heroic är bara så jävla noobigt att man kan tro du skojjar. jävla tardo.

Jag har pugat gott om Heroics om man har en bra grupp funkar det skitbra.. Och sluta med alla jävla onödiga påhoppen.. "TARDO"

Väx upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har pugat gott om Heroics om man har en bra grupp funkar det skitbra.. Och sluta med alla jävla onödiga påhoppen.. "TARDO"

Väx upp.

Jag har aldrig sagt något att göra grupper till heroics, men om du vill ha folk som förstår vad dom gör så använder man guilden sin. Att PuGa grupper till Heroic är som att använda PuG till gruul/khara enligt mig. TARDO.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sagt något att göra grupper till heroics, men om du vill ha folk som förstår vad dom gör så använder man guilden sin. Att PuGa grupper till Heroic är som att använda PuG till gruul/khara enligt mig. TARDO.

Ehm.. Nej, det är en jävla skillnad. "Tardo".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget noobigt att puga Heroics, och nej det är långt ifrån samma som att puga kara eller gruul.

I princip alla heroics går att puga med en bra grupp. Du behöver en bra tank och en bra healer, sen är det bara att fixa CC.

Det ända noobiga med pugs är att det alltid finns idioter som lämnar partyt när något händer, vilket guildmedlemmar inte gör (oftast iaf).

Jag skulle dock inte puga dom "svåra" instancerna i varje grupp. Shattered Halls, Shadow Lab, Arcatraz, Steam Vault, Black Morass.

Alla andra instancer går enligt mig att puga utan problem på heroics med rätt uppsättning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget noobigt att puga Heroics, och nej det är långt ifrån samma som att puga kara eller gruul.

I princip alla heroics går att puga med en bra grupp. Du behöver en bra tank och en bra healer, sen är det bara att fixa CC.

Det ända noobiga med pugs är att det alltid finns idioter som lämnar partyt när något händer, vilket guildmedlemmar inte gör (oftast iaf).

Jag skulle dock inte puga dom "svåra" instancerna i varje grupp. Shattered Halls, Shadow Lab, Arcatraz, Steam Vault, Black Morass.

Alla andra instancer går enligt mig att puga utan problem på heroics med rätt uppsättning.

Listen to this man and his wise words.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du hjälpa mig om jag rollar på din server? :D

Skulle, om jag hade tid möjligtvis hjälpa dig med DM/Stock.. Efter det blir det för jobbiga instancer, men jag skulle kunna spela med mina alts. Vilket jag dock aldrig gör.

Ingen questhjälp, Inga pengar, Inga saker. Jag är inte din pappa. Sen skulle jag antagligen sätta dig på Ignore om du skriver till mig och jag är upptagen.

Jag är ingen du vill spela med helt enkelt.. :(

Oh, and one more thing. Leo är död. Bild kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor