Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Sniper skrev:
Vilken klass är "bäst" i PvP

Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är ^_^ ), men dom är knappast bäst.

Sniper skrev:
:shifty:

Någon server med lite svenskar?

Stell, kan jag få status på din server, Sunstrider :lol:

Trollbane (den jag lirar på) har lite svenskar tycker jag, dom flesta är UK och andra länder och den är medium.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

n00dles skrev:
På Genjuros är det många svenskar men tyvärr så är det riktigt många greker, vissa av dom är sjyssta som fan men vissa andra vägrar att tala engelska i chat osv.

Mja spelar ju också där, Retards som är i barrens lvl är så (Av grekerna) men i 70 är typ 5% såna, mitt guild består av 60% greker och när man är i kara/gruul/mag med dom så har man väldigt roligt och dom är inte "dåliga" :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shadowmoon --> Mest svenskar och ryssar.

Det finns lite serbier, några norskar och danskar samt en del från england också.

Väldigt många som blir pemanent bannade i några timmar för att dom gör påhopp på ryssarna som dampar i /2.. :shifty:

"странам?"

"STOP TALK FUCKING RUSSIAN FFS!"

"GET YOUR OWN FUCKING SERVER!"

"ITS NOT ALLOWED TO TALK OTHER THAN ENGLISH!"

"fUCK TOY!!!"

Även väldigt jobbigt att hamna i party med bara ryssar..

Citera
Eh, hey.. can you summon me?

немецком городе регу

You are standing next to the summoning stone.. ffs come on..

побеседует с глазу..

Франции Николя!

pls<.<

...

Citera
Ah, nice.. first boss.. tactics?

всей..

What? Heal or?

оттенило заявление

Президент США

._.

yeus heal

Okey..

системы..

Guys I got aggro..

Tank?

ПБКДСША!!!

Okey. I'm dead-.-

СШАПРО!!!!11

drui heal fffsd!11

You have been kicked from party.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAFIA_KING skrev:
Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är :lol: ), men dom är knappast bäst.

Trollbane (den jag lirar på) har lite svenskar tycker jag, dom flesta är UK och andra länder och den är medium.

Bra :shifty:

Joinar väl den servern då ^^

+ Lite Svenskar ^_^

+ Medium :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sniper skrev:
Jag snackar hellre engelska, så jag vill gärna vara på en server med lite svenskar.

Finns det någon sådan?

På Outland finns det svenskar på det sättet att de flesta är 17+ med bra engelska och är allmänt icke-fjortis :shifty: Du måste ju inte snacka svenska om du inte vill =)

Och om du nu väljer outland, rolla alliance, så kan vi ganka det kaxiga trollet. behöver ju fan 2-3 personer för att döda en äcklig resto shaman =(

*host*Dahusa*host*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe skrev:
På Outland finns det svenskar på det sättet att de flesta är 17+ med bra engelska och är allmänt icke-fjortis :shifty: Du måste ju inte snacka svenska om du inte vill =)

Och om du nu väljer outland, rolla alliance, så kan vi ganka det kaxiga trollet. behöver ju fan 2-3 personer för att döda en äcklig resto shaman =(

*host*Dahusa*host*

Pfff det är knappt att jag går ner mot 5 allys, lite sta och resiliance gear och ingen kan ta kål på mig i arenan!

Kan också tilläggas att förra veckan så solade jag en warrior och en hunter, eftersom min warlock polare på något sett dog. Kitade warrior och huntern med frost shocks + Earthbind, fighten tog nästan 20 min :lol:

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAFIA_KING skrev:
Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är :lol: ), men dom är knappast bäst.

Jaså så du spelar på trollbane, =D.

Har en irlpolare som spelar där.

Ichigo <Reborn Unity> :shifty:

@ Sniper trollbane verkar jävligt nice.

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor