StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Sniper skrev: Någon server med lite svenskar? Stell, kan jag få status på din server, Sunstrider Dunno. 80/20 alliance typ. Skandinavisk, engelsmän och balkanfolk. Kommer inte uttala mig om servern är bra eller inte, gillar inte att spela med folk som känner mig. Blir bara udda då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Mm klart du ska lira på outland! så när du är high level så kan vi ganka stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 gizmo91 skrev: Mm klart du ska lira på outland! så när du är high level så kan vi ganka stoffe Hmm... ska rådfråga wow-nördarna i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Sniper skrev: Vilken klass är "bäst" i PvP Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är ), men dom är knappast bäst. Sniper skrev: Någon server med lite svenskar? Stell, kan jag få status på din server, Sunstrider Trollbane (den jag lirar på) har lite svenskar tycker jag, dom flesta är UK och andra länder och den är medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Sniper skrev: Någon server med lite svenskar? Stell, kan jag få status på din server, Sunstrider Servern Dragonmaw är det rikigt mycket svenskar på men tyvärr också danskar Vet inte vad det är för status på servern men jag antar att den ligger på medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 På Genjuros är det många svenskar men tyvärr så är det riktigt många greker, vissa av dom är sjyssta som fan men vissa andra vägrar att tala engelska i chat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 n00dles skrev: På Genjuros är det många svenskar men tyvärr så är det riktigt många greker, vissa av dom är sjyssta som fan men vissa andra vägrar att tala engelska i chat osv. Mja spelar ju också där, Retards som är i barrens lvl är så (Av grekerna) men i 70 är typ 5% såna, mitt guild består av 60% greker och när man är i kara/gruul/mag med dom så har man väldigt roligt och dom är inte "dåliga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Shadowmoon --> Mest svenskar och ryssar. Det finns lite serbier, några norskar och danskar samt en del från england också. Väldigt många som blir pemanent bannade i några timmar för att dom gör påhopp på ryssarna som dampar i /2.. "странам?" "STOP TALK FUCKING RUSSIAN FFS!" "GET YOUR OWN FUCKING SERVER!" "ITS NOT ALLOWED TO TALK OTHER THAN ENGLISH!" "fUCK TOY!!!" Även väldigt jobbigt att hamna i party med bara ryssar.. Citera Eh, hey.. can you summon me? немецком городе регу You are standing next to the summoning stone.. ffs come on.. побеседует с глазу.. Франции Николя! pls<.< ... Citera Ah, nice.. first boss.. tactics? всей.. What? Heal or? оттенило заявление Президент США ._. yeus heal Okey.. системы.. Guys I got aggro.. Tank? ПБКДСША!!! Okey. I'm dead-.- СШАПРО!!!!11 drui heal fffsd!11 You have been kicked from party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 MAFIA_KING skrev: Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är ), men dom är knappast bäst. Trollbane (den jag lirar på) har lite svenskar tycker jag, dom flesta är UK och andra länder och den är medium. Bra Joinar väl den servern då ^^ + Lite Svenskar + Medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Sniper skrev: Bra Joinar väl den servern då ^^ + Lite Svenskar + Medium Det är väl egentligen bara bra med mycket svenskar? då behöver man ju inte snacka engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 MAFIA_KING skrev: Det är väl egentligen bara bra med mycket svenskar? då behöver man ju inte snacka engelska. Jag snackar hellre engelska, så jag vill gärna vara på en server med lite svenskar. Finns det någon sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Sniper skrev: Jag snackar hellre engelska, så jag vill gärna vara på en server med lite svenskar. Finns det någon sådan? Trollbane som jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Sniper skrev: Jag snackar hellre engelska, så jag vill gärna vara på en server med lite svenskar. Finns det någon sådan? På Outland finns det svenskar på det sättet att de flesta är 17+ med bra engelska och är allmänt icke-fjortis Du måste ju inte snacka svenska om du inte vill =) Och om du nu väljer outland, rolla alliance, så kan vi ganka det kaxiga trollet. behöver ju fan 2-3 personer för att döda en äcklig resto shaman =( *host*Dahusa*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Stoffe skrev: På Outland finns det svenskar på det sättet att de flesta är 17+ med bra engelska och är allmänt icke-fjortis Du måste ju inte snacka svenska om du inte vill =) Och om du nu väljer outland, rolla alliance, så kan vi ganka det kaxiga trollet. behöver ju fan 2-3 personer för att döda en äcklig resto shaman =( *host*Dahusa*host* Pfff det är knappt att jag går ner mot 5 allys, lite sta och resiliance gear och ingen kan ta kål på mig i arenan! Kan också tilläggas att förra veckan så solade jag en warrior och en hunter, eftersom min warlock polare på något sett dog. Kitade warrior och huntern med frost shocks + Earthbind, fighten tog nästan 20 min Redigerad 7 juni, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 gizmo91 skrev: Pfff det är knappt att jag går ner mot 5 allys, lite sta och resiliance gear och ingen kan ta kål på mig i arenan! Då tar man med sig en MS warrior lolol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Stoffe skrev: Då tar man med sig en MS warrior lolol MS buffen spelar inte så stor roll, blir lite knepigare men fortfarande enkelt som fan, 100 spänn på att dom nerfar resto snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 gizmo91 skrev: MS buffen spelar inte så stor roll, blir lite knepigare men fortfarande enkelt som fan, 100 spänn på att dom nerfar resto snart. Det hoppas jag med, det är ju så OP att man bara kan låta dom döda en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Gah! Trollbane eller Outland Vote now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) MAFIA_KING skrev: Hmm. Alla klasser är bra på sitt sätt, själv tycker jag rogue är bra i PvP (bara för att jag det är ), men dom är knappast bäst. Trollbane (den jag lirar på) har lite svenskar tycker jag, dom flesta är UK och andra länder och den är medium. Jaså så du spelar på trollbane, =D. Har en irlpolare som spelar där. Ichigo <Reborn Unity> @ Sniper trollbane verkar jävligt nice. Redigerad 7 juni, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Bullet skrev: @ Sniper trollbane verkar jävligt nice. LIES! HORRIBLE LIES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts